Gå til innhold

Uten en tråd - ukas vekt


Lillemus

Anbefalte innlegg

54.6 Fremdeles 600 gram som skal bort innen utgangen av januar med andre ord. Tror matinntaket sakte, men sikkert har smugøkt så jeg må ta meg litt på tak igjen tror jeg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har igjen 800 g før jeg er tilbake der jeg var før jul. -og det er helt utrolig, for vi har 4 bursdager de to første ukene i januar så det har vært endel kaker og godteri etter jul også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

69

Så det er et kilo til som må bort før bmi sier normalvektig.

Jeg kan godt ta av mer, for jeg har stor mage og litt for mye rundt midten. Men nå orker jeg ikke stresse så mye mer, og jeg er som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Står 68.5 på vekta i dag. Bare 100 g ned denne uka :-( Ja, ja, får satse på at jeg går ned litt mer fram til neste fredag...

Hvor høy er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg skal slenge meg på her...

Vekt forrige uke 79,1 nå 78,0.

Ved 73 har jeg normalvekt i forhold til bmi,- men mitt mål i løpet av våren er nedpå 60-tallet et sted.

Foreløpig ikke mye mosjon,- men har planer. Prøved å spise litt mindre snask, og tar noen karbo-blokkere før stivelses-bomber...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med i denne "klubben"? Jeg vet ikke om det motiverermeg, men noe må eg prøve. Etter jul har jeg bare spist som en hest:o( Jeg finner ikke motivasjon til å slanke vekk de ti kiloene jeg har for mye.

Kan noen inspirere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...