H@yley Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Trenger litt inspirasjon til lesestoff.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Disse er bra: Boktyven av Markus Zusak Mellom oss sagt av Marit Eikemo Vindens skygge av Carlos R. Zafon 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Akkurat nå leser jeg Åndenes hus av Isabel Allende. Den rett og slett flommer over av fortellerlyst.. Stor underholdning! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villbringebær Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg leser siste boka til Isabel Allende: "Inés jeg elsker deg". Bra bok! Etterpå skal jeg lese "Ut og stjæle hester"! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Disse er bra: Boktyven av Markus Zusak Mellom oss sagt av Marit Eikemo Vindens skygge av Carlos R. Zafon Har akkurat avsluttet Trond-Viggo Torgersens "Tenke sjæl". Morsom, lun, tankevekkende og klok bok om hans liv.... Anbefales Ikke den lengste boken og ikke den mest krevende, men hyggelig lesing ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Akkurat nå driver jeg ca midt i serien Sagaen om Isfolket av Margit Sandemo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har akkurat avsluttet "Mengele Zoo" av Gert Nygårdshaug. Ei god bok, syns jeg. Så god at jeg lurer på om jeg skal kjøpe oppfølgeren "Himmelblomsttreeets muligheter". Om jeg ikke begynner på "Himmelblomsttreeets muligheter", så tor jeg at "Tusen strålende soler" ( av Kahleid Hosseini) ligger an til å bli min neste bok. Ellers leste jeg nettopp "Hitorien om Pi" av Yann Martel. Ei ganske rå og underfundig bok, som er lett å lese. Om du liker krim og ikke har lest Stieg Larsson, så må du komme deg i gang med dem. Jeg kan (nesten) love deg at du kommer til å bli hekta! ) Andre bøker jeg kan anbefale er: * "Ut å stjæle hester" av Per Petterson * "Drageløperen" av Kahleid Hosseini * Jo Nebøs bøker om Harry Hole (6 stk.) * "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd * "Buzz Aldrin - hvor ble det av deg i alt mylderet?" av Johan Harstad * "Kompani Orheim" av Tore Renberg Håper du finner noe av interesse! God Bok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Stieg Larsson - Menn som hater kvinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaymen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Juleoratoriet av Göran Tunström Anbefaler også Kafka på stranden av Haruki Murakami 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muskath Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg leser "ikke sant som jeg er virkelig" av Hanne Ørstavik. Kommer i en merkelig steming av den boka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Leser "Kairo-trilogien" av Mafouz (eller er det Malouf?) .Har lest den før og nyter den denne gangen også. Ellers må jeg bare anbefale "Broen over Drina " av Ivo Andric. Den har alt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 "Den tidsreisendes kvinne" av Audrey Niffenegger. Utrolig fiffig bok! Anbefales varmt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er nettopp ferdig med "Paktens vokter" av Tom Egeland og holder nå på å lese "Den siste tempelridder" av Raymond Khoury. Kan anbefale begge bøkene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Harry Potter :-) Leste de to første for ungene i sommer, og ble helt hekta. Står nå på venteliste til den siste Harry Potter boka på biblioteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 "Den tidsreisendes kvinne" av Audrey Niffenegger. Utrolig fiffig bok! Anbefales varmt ) Den leser jeg også nå. Er ikke halvveis enda, men liker den godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Leser nå Jenta som lekte med ilden av Stieg Larson, bok nr. 2 i triologien om Millenium. Bør absolutt leses om du ikke allerede har gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nb! Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er nettopp ferdig med stieg larssons bok, luftslottet som sprengtes, den likte jeg kjempegodt, holder nå på med marions slør, roy jacobsen, snart ferdig, å skal begynne på boktyven ikveld, av markus zusak..;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Babyliv, svangerskapsboken, fødselsboken og svangerskapet uke for uke... =p Så leser samboeren ligge i grønne enger høyt for oss på senga. Den siste i ene trilogien til Ragde. Syntes både bok 1 og 3 er veldig langtekkelige, men nummer to slukte jeg med glede. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er akkurat ferdig med "En uskuldig mann" av J. Grisham (doku-roman om justismord) og "Labyrinten" (jakten på den hellige gral m.m.). Holder på med "Luftslottet som sprengdes" av Stieg Larsson (like bra som de to første!) og "Drapet på Harriet Krohn" av Karin Fossum (guffen krim, som de andre av Fossum) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nylig ferdig med Drageløperen (anbefales!!!!!!) og leser nå Innsirkling av Carl Frode Tiller. Også veldig bra, om enn helt anderledes enn Drageløperen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.