Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg nevnte tidligere en gang at min 15 mnd gamle Nokia plutselig døde. Dvs at skjermen ikke virka. Etter råd fra noen kloke hoder her inne tok jeg kontakt med butikken hvor den ble kjøpt. De påsto at det kun var 12 mnd garanti, og at hvis mobilen skulle på service, så måtte jeg punge ut 380 kr i timelønn til folka på verkstedet! Jeg nekta, og forklarte at mobilen ikke hadde falt ned (støt), ei heller vært i nærheten av fukt. Derfor mente jeg det var en reklamasjonssak, og at jeg ikke dkulle betale noe som helst. Jeg henviste til forbrukertipset jeg fikk av noen her inne. Nå er mobilen fikset, jeg fikk bytta skjermen, og oppgradert software. Gratis! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Der ser du, skal man klage på et produkt så gjelder det å møte forberedt! :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Der ser du, skal man klage på et produkt så gjelder det å møte forberedt! :-) Jepp, dokk' e' go' å ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.