Gjest nye innkjøp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 vet du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Junior Barneklær, på Storo- og Manglerudsenteret i Oslo. Mest relativt store størrelser - og en del jakker og overtrekksbukser, ikke bare hele dresser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nye innkjøp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Junior Barneklær, på Storo- og Manglerudsenteret i Oslo. Mest relativt store størrelser - og en del jakker og overtrekksbukser, ikke bare hele dresser. Tusen takk, du har ikke tilfeldigvis telefonnummer dit? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tusen takk, du har ikke tilfeldigvis telefonnummer dit? De er visst ikke på Manglerud lenger, jeg er nesten aldri der: http://www.junior-barneklaer.no/kontakt.htm Tror de har flyttet til Sandvika. Men de er i hvert fall på Storo, og du kan sikkert forhøre deg hvis du ringer dit, se linken. (Det på Haugenstua er et lekeland, ingen butikk. Mulig de også har kontorer der.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nye innkjøp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 De er visst ikke på Manglerud lenger, jeg er nesten aldri der: http://www.junior-barneklaer.no/kontakt.htm Tror de har flyttet til Sandvika. Men de er i hvert fall på Storo, og du kan sikkert forhøre deg hvis du ringer dit, se linken. (Det på Haugenstua er et lekeland, ingen butikk. Mulig de også har kontorer der.) Tusen hjertelig takk for hjelpen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kommer jo litt an på hvor i landet du bor, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verdens navle Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kommer jo litt an på hvor i landet du bor, da? Siden hun ikke sier noe om det så sier det seg vel selv hvor hun bor ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Siden hun ikke sier noe om det så sier det seg vel selv hvor hun bor ;-) Det var igrunnen det jeg ville poengtere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det var igrunnen det jeg ville poengtere... Du la merke til at jeg skrev "i Oslo", i tilfelle det var helt feil? Jeg reagerte også på at stedsangivelse manglet. Men det finnes jo landsomfattende kjedebutikker :-| 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du la merke til at jeg skrev "i Oslo", i tilfelle det var helt feil? Jeg reagerte også på at stedsangivelse manglet. Men det finnes jo landsomfattende kjedebutikker :-| Jepp, så det i svaret ditt :-) Innimellom har jeg gitt tips om butikker jeg _veit_ bare finnes i min by, så kan de jo ta en tur hit hvis de finner veien ut av Sinsenkrysset... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jepp, så det i svaret ditt :-) Innimellom har jeg gitt tips om butikker jeg _veit_ bare finnes i min by, så kan de jo ta en tur hit hvis de finner veien ut av Sinsenkrysset... Jeg krymper meg alltid når NRK-programledere i radioen gnåler om "hvor fint (eller dårlig) været er idag". Det er vi vanlige Oslo-beboere som får høre hvor selvsentrerte vi er, de færreste ringer NRK-kjendisen og klager... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.