Gå til innhold

Hvor er det salg på Reima?


Gjest nye innkjøp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Junior Barneklær, på Storo- og Manglerudsenteret i Oslo. Mest relativt store størrelser - og en del jakker og overtrekksbukser, ikke bare hele dresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nye innkjøp

Junior Barneklær, på Storo- og Manglerudsenteret i Oslo. Mest relativt store størrelser - og en del jakker og overtrekksbukser, ikke bare hele dresser.

Tusen takk, du har ikke tilfeldigvis telefonnummer dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, du har ikke tilfeldigvis telefonnummer dit?

De er visst ikke på Manglerud lenger, jeg er nesten aldri der:

http://www.junior-barneklaer.no/kontakt.htm

Tror de har flyttet til Sandvika. Men de er i hvert fall på Storo, og du kan sikkert forhøre deg hvis du ringer dit, se linken.

(Det på Haugenstua er et lekeland, ingen butikk. Mulig de også har kontorer der.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nye innkjøp

De er visst ikke på Manglerud lenger, jeg er nesten aldri der:

http://www.junior-barneklaer.no/kontakt.htm

Tror de har flyttet til Sandvika. Men de er i hvert fall på Storo, og du kan sikkert forhøre deg hvis du ringer dit, se linken.

(Det på Haugenstua er et lekeland, ingen butikk. Mulig de også har kontorer der.)

Tusen hjertelig takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest verdens navle

Kommer jo litt an på hvor i landet du bor, da?

Siden hun ikke sier noe om det så sier det seg vel selv hvor hun bor ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var igrunnen det jeg ville poengtere...

Du la merke til at jeg skrev "i Oslo", i tilfelle det var helt feil?

Jeg reagerte også på at stedsangivelse manglet. Men det finnes jo landsomfattende kjedebutikker :-|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du la merke til at jeg skrev "i Oslo", i tilfelle det var helt feil?

Jeg reagerte også på at stedsangivelse manglet. Men det finnes jo landsomfattende kjedebutikker :-|

Jepp, så det i svaret ditt :-)

Innimellom har jeg gitt tips om butikker jeg _veit_ bare finnes i min by, så kan de jo ta en tur hit hvis de finner veien ut av Sinsenkrysset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så det i svaret ditt :-)

Innimellom har jeg gitt tips om butikker jeg _veit_ bare finnes i min by, så kan de jo ta en tur hit hvis de finner veien ut av Sinsenkrysset...

Jeg krymper meg alltid når NRK-programledere i radioen gnåler om "hvor fint (eller dårlig) været er idag". Det er vi vanlige Oslo-beboere som får høre hvor selvsentrerte vi er, de færreste ringer NRK-kjendisen og klager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...