Gå til innhold

Kjæledyr

Anbefalte innlegg

Gjest Kjeder meg
Skrevet

Har dere dolere kjæledyr, og evt hva? Selv har jeg en katt.

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

11

• Lillemus

6

• cathlin

6

• skal

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har en alldeles nydelig katt.

Og jeg har en veldig rampete hundevalp..

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, vi har hund og katt. Og fisker, men vi kjæler svært lite med dem.

En koloni med hybelkaniner også, men dem har jeg litt mer anstrengt forhold til ;o)

Skrevet

Vi har også katt. Den har vært i mye slosskamper nå i en periode. Jeg skal lure meg på om ikke han har vunnet ei dame :) Han er lite hjemme om dagen. Det går gjerne to dager før han dukker opp igjen. Det er fint med kjæledyr :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

jeg har en 7 år gammel skogskatt "hunn" og så har jeg en kjøttmeis i kjøleskapet! Er så trivelig atte!

Gjest Angela26
Skrevet

jeg har en 7 år gammel skogskatt "hunn" og så har jeg en kjøttmeis i kjøleskapet! Er så trivelig atte!

Kjoettmeis i kjoeleskapet?!? Hva gjoer den inni der da? Hehe:-)

Gjest Gurojenta
Skrevet

Vi har også katt. Den har vært i mye slosskamper nå i en periode. Jeg skal lure meg på om ikke han har vunnet ei dame :) Han er lite hjemme om dagen. Det går gjerne to dager før han dukker opp igjen. Det er fint med kjæledyr :)

Det hender de har noen damer på gang ja, de kan kunsten å sjarmere andre puser til tider. Selv hadde jeg sikkert blitt like bekymret hver gang om pusen vår hadde vært borte over 1 døgn. Vår gutt er heldigvis så hjemmekjær at han maks er borte en halv dag av gangen.

Skrevet

Ukastrert hannkatt som flyr fritt omkring!?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Kjoettmeis i kjoeleskapet?!? Hva gjoer den inni der da? Hehe:-)

Det var noe katten dro inn for å mate familien! "barna har sikkert lyst å se vettu" "den er død da"

Skrevet

Jeg farter så mye mellom egen heim og kjærestens (utenbys) at vi ikke har noen kjæledyr, bortsett fra to husstander med hybelkaniner...

Han har en travhest da, men den står i utlandet for trening akkurat nå.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg farter så mye mellom egen heim og kjærestens (utenbys) at vi ikke har noen kjæledyr, bortsett fra to husstander med hybelkaniner...

Han har en travhest da, men den står i utlandet for trening akkurat nå.

Jeg synes hest er best som pålegg jeg!

Skrevet

Jeg synes hest er best som pålegg jeg!

Kunne tenkt meg å smake hestebiff jeg! Dog ikke av en gammel traver da, men noe mørt og fint. :o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Kunne tenkt meg å smake hestebiff jeg! Dog ikke av en gammel traver da, men noe mørt og fint. :o)

Lurer på hvor man faktisk kan få tak i hestebiff? Og om den kan smake som elgkjøtt som er himla godt!

Skrevet

Lurer på hvor man faktisk kan få tak i hestebiff? Og om den kan smake som elgkjøtt som er himla godt!

I Frankrike og på Island er det ikke så uvanlig, men i Norge er jeg sannelig ikke sikker. Ultra-butikkene sier jo de kan få tak i alt så man kunne kanskje prøve der?

Skrevet

Har katt, og nå er vi forferdelig bekymret for han har vært borte siden onsdag morgen. Helt ulikt ham.

-og han er kastrert så han har ikke noe med å renne rundt heller.

AneM1365380603
Skrevet

Vi hadde katter, men jeg måtte dessverre omplassere dem da ene datteren min begynte å reagere på dem. Jeg er vokst opp med katter, så det var en stor sorg til å begynne med. Kattene var "barna" mine.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg har en hund :-) "En hanjhonj i banj"

Hvordan er de "spanske" hundene da Angela? Hvordan sier man "sitt" og "gi labb" på spansk? Lyder den både spansk og norsk mon tro?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Har katt, og nå er vi forferdelig bekymret for han har vært borte siden onsdag morgen. Helt ulikt ham.

-og han er kastrert så han har ikke noe med å renne rundt heller.

Han har sikkert ikke glemt gamle "kunster" så han tørrtrener da kan jeg tenke meg! "ler"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...