Gjest Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har opp igjennom årene brukt relativt store mengder steroider og har vært clean i rundt halvannet år, på det halvannet året har testiklene vært konstant sammentrukne "badetiss", merker også nedsatt sex lyst, har lagt på meg uttallige kilo, sliter en del med angst/depresjoner. har tidl. diagnose på ptsd. kan det være noe hormon forstyrrelser som forårsaker dette? ser ut som jeg konstant isbader mtp utstyret. steroider jeg har benyttet er: testosteron, nandrolon, trenbolone, oxymetholone, dianabol, stanazolol, boldenone, ++++ Håper du/dere kan hjelpe meg med hva jeg kan gjøre, evt hva jeg skal be en lege om å undersøke. evt hva jeg skal si for å kunne bli tatt på alvor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 se tidl. svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.