Gjest sug i magen, hodepine Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis jeg spiser feks gulrøtter og eple blir jeg veldig fort sulten dvs jeg får et sug i magen, og av og til også vondt i hodet. Noen som kan tenke seg hva det kan skyldes? Feks nå til middag spiste vi kokt torsk, potet og gulrøtter, og nå, en halvtime etterpå er jeg skikkelig sulten, selv om magen egentlig er ganske full. Veldig merkelig, og vanskelig å spise sunt og slanke seg når det er sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Både snuppa på 7 år og jeg er også sånn, at vi kan være kjempesultne en liten time etter middag. ) Men om vi overser den sulten så forsvinner den igjen fort og vi er ikke så sultne alikevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Hvis jeg spiser et eple når jeg er småsulten, blir jeg MER sulten enn jeg var 20 minutter etter eplet... Jeg har ikke noen løsning på dette, annet enn at jeg ikke spiser eple når jeg er småsulten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug i magen, hodepine Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Både snuppa på 7 år og jeg er også sånn, at vi kan være kjempesultne en liten time etter middag. ) Men om vi overser den sulten så forsvinner den igjen fort og vi er ikke så sultne alikevel. joa, jeg overser det jo vanligvis, men det er ikke så greit når jeg får hodepine, som nå... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det du erfarer stemmer overens med et tips jeg en gang fikk. Det var å gi barna et eple eller en gulrot om de var sultne en stund før middag, for det får opp appetitten. Jeg føler meg ofte skrubbsulten etter hvilen om jeg sovner skikkelig mett etter middag. Det synes jeg er så rart. Det er om å gjøre å holde meg unna kjøleskapet til jeg er våknet skikkelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Både snuppa på 7 år og jeg er også sånn, at vi kan være kjempesultne en liten time etter middag. ) Men om vi overser den sulten så forsvinner den igjen fort og vi er ikke så sultne alikevel. Jeg er enda verre. Jeg blir sulten av å spise, jeg! Og kan av og til være mer sulten når måltidet er over enn jeg var før jeg begynte å spise. Men det går over av seg selv etter en ti minutters tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.