Gå til innhold

Sug i magen av grønnsaker og frukt

Gjest sug i magen, hodepine

Anbefalte innlegg

Hvis jeg spiser feks gulrøtter og eple blir jeg veldig fort sulten dvs jeg får et sug i magen, og av og til også vondt i hodet. Noen som kan tenke seg hva det kan skyldes? Feks nå til middag spiste vi kokt torsk, potet og gulrøtter, og nå, en halvtime etterpå er jeg skikkelig sulten, selv om magen egentlig er ganske full. Veldig merkelig, og vanskelig å spise sunt og slanke seg når det er sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både snuppa på 7 år og jeg er også sånn, at vi kan være kjempesultne en liten time etter middag. :o) Men om vi overser den sulten så forsvinner den igjen fort og vi er ikke så sultne alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Hvis jeg spiser et eple når jeg er småsulten, blir jeg MER sulten enn jeg var 20 minutter etter eplet... Jeg har ikke noen løsning på dette, annet enn at jeg ikke spiser eple når jeg er småsulten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både snuppa på 7 år og jeg er også sånn, at vi kan være kjempesultne en liten time etter middag. :o) Men om vi overser den sulten så forsvinner den igjen fort og vi er ikke så sultne alikevel.

joa, jeg overser det jo vanligvis, men det er ikke så greit når jeg får hodepine, som nå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det du erfarer stemmer overens med et tips jeg en gang fikk. Det var å gi barna et eple eller en gulrot om de var sultne en stund før middag, for det får opp appetitten.

Jeg føler meg ofte skrubbsulten etter hvilen om jeg sovner skikkelig mett etter middag. Det synes jeg er så rart. Det er om å gjøre å holde meg unna kjøleskapet til jeg er våknet skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enda verre. Jeg blir sulten av å spise, jeg! Og kan av og til være mer sulten når måltidet er over enn jeg var før jeg begynte å spise. Men det går over av seg selv etter en ti minutters tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...