Gjest Kjartan Seb Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hei Halvor ! Jeg driver aktivt med klatring (buldring). For ca. 2 år siden fikk jeg store plager forårsaket av sene/muskel festebetennelse, dette ble så ille at jeg følte jeg måtte ta pause innen en måned siden, gikk bra de 3 første ukene, men nå kjenner jeg det begynner og verke igjen, området det gjelder er først og fremst nederste del av biceps (muligens muskel festet) Råd/trening tips tas mot sårt :-) Mvh Kjartan Seb 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Klatring stiller store krav til muskelstyrken og nå du stadig får problemer så er du nok rett og slett for svak. Generell styrketrening av hele overkroppen samt variasjon av klatreteknikken er nok de beste rådenee vi kan gi deg. Lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.