Gå til innhold

Slikker du på skjeen når du lager mat?


Gjest Gjestene vet ingenting.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    25

  • frosken

    8

  • Bookworm

    8

  • Kalevala

    7

Mest aktive i denne tråden

Ja, blokka er fra 1965 omtrent og da ble det gjerne bygget sånn. Døra til badet står stort sett oppe hele tiden, men må jo ta i håndtaket på dodøra da.

Har det på samme måte jeg. Hadde det slik i det forrige huset også, og det var fra 1898.. :-)

Som regel står baderomsdøra oppe her og, men tanken har slått meg en del ganger...

Burde kanskje vaske dørhåndtakene litt oftere med litt sterkere saker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte jeg. Hadde det slik i det forrige huset også, og det var fra 1898.. :-)

Som regel står baderomsdøra oppe her og, men tanken har slått meg en del ganger...

Burde kanskje vaske dørhåndtakene litt oftere med litt sterkere saker. :-)

Jeg tørker meg med høyre hånd og åpner døra med venstre, har gått bra så langt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...