Gå til innhold

Dyssosial personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du egentlig hva det innebærer å ha en slik diagnose NHD?

Jeg anbefaler deg å oppdatere deg litt på: http://no.wikipedia.org/wiki/Dyssosial_personlighetsforstyrrelse

Å gi meg en slik diagnose når jeg kun berører punktet som gjelder å "Utvise grov/kald/hard likegyldighet overfor andres følelser, manglende empati." er utrolig.

Jeg mistenker deg får å ha lagt meg for hat etter den gangen jeg postet opplysningene om deg fra skattelista.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men spurte du ikke om det at du ikke har noen empati for disse som er døde kan være et sykdomstegn? Han svarte deg vel på nettopp det. Om du virkelig er så ekstremt lite empatisk i RL kan selvsagt hverken han eller vi vite. Jeg tipper du ikke er det:)

Gjest Grønn iris
Skrevet

Han ga deg ingen diagnose, han sa:

"tankene leder hen til dyssosial pf."

Det var du som spurte etter diagnose.

Skrevet

Kjære deg, Flax, det var da du som spurte om følelsene dine var tegn på sykdom.

Gjest D*lilith
Skrevet

Det var jo du som spurte etter en diagnose da.

Gjest er det større enn en fystikkeske
Skrevet

Kanskje du først skal lese hva du spurte om en gang til? Og så kan du lese NHDs svar en gang til ''Det kvalifiserer ikke for en diagnose, men det leder tankene hen mot dyssosial pf.

''

Han sier jo at det ikke kvalifiserer for en diagnose, så han har ikke satt den diagnosen på deg.

Skrevet

Du ber en lege oppdatere seg på Wikipedia? Hehehe... Du har tiltro til din fastlege? Eller kanskje han oppdaterer seg med andre kilder? Håper for din skyld at han ikke bare leser Wikipedia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...