Gå til innhold

Å få den perfekte kroppen!


Gjest Liker å trene!

Anbefalte innlegg

Var det jeg håpte på at du mente! :)

Ps, synes av og til at det blir kjedelig om det blir for perfekt

''Ps, synes av og til at det blir kjedelig om det blir for perfekt''

Enig!

Det "perfekte" mangler ofte karakter og "kontraster" og kan bli kjedelig i mine øyne, men bevares det er både fasinerende og pent å se på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oh my gaad

''Ps, synes av og til at det blir kjedelig om det blir for perfekt''

Enig!

Det "perfekte" mangler ofte karakter og "kontraster" og kan bli kjedelig i mine øyne, men bevares det er både fasinerende og pent å se på. :-)

Jeg kaller det pregløst ;) En må ha noen særegenheter, ellers blir det platt. Jeg synes feks ikke at claudia schiffer er noe pen. Hun er en kloning av barbie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men drømmer vi ikke alle om en perfekt kropp da?''

Nei, det tror jeg ikke "alle" drømmer om. Selv synes jeg perfekt er et hardt og upersonlig ord. Og du kan trøste deg med at Hollywoodkroppene neppe anser seg som perfekt de heller. Perfekt er tilnærmet uoppnåelig, og derfor ingen god motivasjonsfaktor.

Vel talt!

Eller for å si det med Grace Jones: "I'm nor perfect, but I'm perfect for you."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Perfekt kropp anno 2008? Det vil nok alltid være delte meninger om det. Nå begynner det å bli in med runde modeller igjen også.

Jeg er er enig i din beskrivelse på en pen kropp.

Har akkurat et par kg jeg ønsker å gå ned selv også. Har trent en del jeg også men sliter med musklene under navelen bla.

Magen er ganske flat, men det er en del fett der alikavel, som buler ut når jeg sitter, kan lage bul over trang truse osv. Liker det ikke. Og så har jeg noen svært generende strekkmerker på magen som synes veldig bra, har vurdert om det går å tatuere disse el.

Jeg har også barn, og liker heller ikke at kroppen skal være helt "ødelagt" fordi jeg har valgt å bli mor. Elsker mine barn og de går først i alt, men jeg vil se ok ut, også i bikini på sommeren.

Jeg har prøvd å slanke meg på den "normale og sunne måten", men får det ikke til. Det eneste som ser ut til å fungere på meg at jeg er usunn og dropper maten.

Nå har jeg spist et lite måltid et par dager på rad og vekta daler nedover. Hvis jeg spiser normalt, selv om det er sunt eller bra mat, så går jeg opp igjen. (vi snakker ikke fedme her altså)

Jeg vil se bra ut når jeg skal hoppe i bikinien min nå snart :)

''Nå har jeg spist et lite måltid et par dager på rad og vekta daler nedover. Hvis jeg spiser normalt, selv om det er sunt eller bra mat, så går jeg opp igjen.''

Må bare kommentere dette... Ja, vekta daler når du ikke gir kroppen mat. Da tror kroppen din at det er unntakstilstand, og går på sparebluss. Den rasjonaliserer med det den får, og du vil ikke gå mye ned før vekta stopper.

Når du så gir kroppen mat igjen, så er den livredd for ny unntakstilstand. Dermed lagrer den alt den kan få, og du fyker opp. Også om du spiser såkalt normalt.

Anbefaler deg å telle kalorier, og ikke minst finne ut hvor mye kalorier du trenger om dagen for å gå ned. Dessuten - trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeg er enig med deg

''Nå har jeg spist et lite måltid et par dager på rad og vekta daler nedover. Hvis jeg spiser normalt, selv om det er sunt eller bra mat, så går jeg opp igjen.''

Må bare kommentere dette... Ja, vekta daler når du ikke gir kroppen mat. Da tror kroppen din at det er unntakstilstand, og går på sparebluss. Den rasjonaliserer med det den får, og du vil ikke gå mye ned før vekta stopper.

Når du så gir kroppen mat igjen, så er den livredd for ny unntakstilstand. Dermed lagrer den alt den kan få, og du fyker opp. Også om du spiser såkalt normalt.

Anbefaler deg å telle kalorier, og ikke minst finne ut hvor mye kalorier du trenger om dagen for å gå ned. Dessuten - trim.

Skjønner det du sier, ser at det er riktig.

Men jeg er så lei av å slite. Jeg er langt fra tykk altså, men når en alltid har vært vant med å være slank så blir det fort "noen kg for mye"

Jeg har trent ganske bra, både på treningssenter og hjemme. (har hatt et lengre opphold nå pga sykdom) men selv om jeg samtidig spiste god og fornuftig mat så var jeg noen kg for mye.

Vet jo godt at å sulte seg er den mest usunne måte å slanke seg på, men det er sånn en deilig følelse å kjenne seg slank igjen. Så det er verdt det.

Jeg VIL være slank i bikinisesongen, så får jeg telle kalorier og greier sånn utpå høsten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott kropp, men litt liten xxx;-)

Liten og liten Fru Blom _den_ er nå omtrent like stor som hodet til han "kineseren" som står under der, og det er attpåtil i hvilemodus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten og liten Fru Blom _den_ er nå omtrent like stor som hodet til han "kineseren" som står under der, og det er attpåtil i hvilemodus!

*hi hi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...