Gå til innhold

Hjelp til enslig sønn vs. enslig datter?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Hmm..Jeg har noen venner som har igejn homsevenner, og de sier de er knall artige!

Men det er sikkert forskjell på de homo også da, disse er VELIDG homo og femine, visst man kan si det slik..

:0)

Homser er omtrent så forskjellige som resten av oss :-).

Og de jeg kjenner er ikke av "Jan Thomas-typen", for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    34

  • mrxx

    29

  • Aliza1365380759

    20

  • tonie

    19

Mest aktive i denne tråden

Homser er omtrent så forskjellige som resten av oss :-).

Og de jeg kjenner er ikke av "Jan Thomas-typen", for å si det slik.

Klart de er det! He,he!

Er nok mer den typen jeg vet om,og en slik venn kunne jeg tenkt meg. Moro å shoppe sammen med :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke, men jeg er flink til å lese kroppspråk og det som blir sagt, så med det smilet du hadde i fleisen så tok jeg han:-)

Hehe. Sånn _egentlig_ satte jeg det gliset der fordi jeg må passe meg vel for å utlevere mine nærmeste etter at jeg i går kveld blandet meg i en tråd som kom inn på Lillemus og hennes tendens tl å utlevere vel private detaljer her på dol. Såh. Men altså...Eller kanskje ikke. Nei glem det. Tenker vi lar det stå som det er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Sånn _egentlig_ satte jeg det gliset der fordi jeg må passe meg vel for å utlevere mine nærmeste etter at jeg i går kveld blandet meg i en tråd som kom inn på Lillemus og hennes tendens tl å utlevere vel private detaljer her på dol. Såh. Men altså...Eller kanskje ikke. Nei glem det. Tenker vi lar det stå som det er;)

Hehe, ok, det er kanskje lurt ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater også rot, men er ikke så flink som deg til å gjøre noe med det. Men så må det også sies at hjemmet vårt har vært under oppussing helt fra vi kjøpte det. Akkurat nå er stua full av verktøy, så jeg oppholder meg mest på kjøkkenet. Snart er alle rom tatt her, så jeg ser en ende på det.

Ikke så lett å holde det ryddig når man driver oppussing, så godt dere snart er ferdige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg har en helt annen tilnærming til rydde/vaske-frekvensen enn det du har, så her vises det hvis noen har lagt inn en innsats! :-P Men så har ikke vi barn eller husdyr heller, så egentlig er det vel begrenset hvor rotete det er her fra begynnelsen av. Dessuten har vi ikke vaskemaskin, så for oss er det faktisk litt av et tiltak når klær skal vaskes...

Vi har både barn og dyr - og vaskemaskin ;-)

Hvordan i huleste klarer du deg uten vaskemaskin? *klør seg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min pleier å si i fra høyt og tydelig når han gjør noe huslig.

- Jeg bare tar og henger opp klær jeg! - HØRTE DU DET?- Jeg bare tar og henger opp klær jeg! Er det greit for deg?

Tenk om jeg skulle holdt på slik hver gang jeg gjør noe huslig? :-)

*HAHA* Den kjenner jeg igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg tror at i de fleste hjem, så er det mye slik, fordi det rett og slett er det som passer best. Avhengig av hva man kan og ikke kan og hvordan arbeidet fordeles.

Ja, og det er nå en gang sånn at pappaer oftest ber sønnen om å bli med ut for å fikse bilen, spille fotball etc...

Vi har tre døtre og jeg må stadig vekk minne gubben på at det er mulig en av ungene har lyst å spille fotball, mekke på bilen etc. Han har blitt mye flinkere til dette med yngstejenta (nå får han ingen sønner uansett ;-)) og hun elsker å snekre, spille fotball osv. Yndlingsstedet hennes er i garasjen der vi har arbeidsbenk med skruer etc. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Ja, jeg husker hvor utrolig deilig det var å få egen vaskemaskin!! :-D

Kanskje dette hadde vært noe for deg? ;-)

http://www.amazon.com/Wonder-Washer-Portable-Washing-Machine/dp/B000BTDNEK

Hehe, det blir nok ikke innkjøp av en sånn en med det første ;-) Samboeren min ligger med pc'n på sofan og leter etter ny leilighet i stedet.. Hehe.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Vi har både barn og dyr - og vaskemaskin ;-)

Hvordan i huleste klarer du deg uten vaskemaskin? *klør seg i hodet*

Det er vaskeri et par hundre meter borti veien her, så jeg får jo klærne rene på et vis, men det er et mye større tiltak å vaske klær når de må bæres ut døra og bort til et annet bygg for å vaskes... Og det gjør jo også at det er mye klær som vaskes på en gang, ofte vasker jeg både to og tre maskiner samtidig. Dermed blir det litt av en jobb å sortere flere maskiner med klær, bære de bort til vaskeriet, gå tilbake dit etter en time (når de er ferdige), bære våte klær tilbake hit, og henge opp. Bare det å henge opp tar til tider en hel time! ;-) Når jeg vasker 60-gradersklær må jeg også tilbake dit enda en gang for å hente i tørketrommelen. Det går helt fint da, men det gjør at jeg f.eks aldri vasker klær på hverdager, jeg gidder rett og slett ikke å bruke hele ettermiddagen/kvelden på å vaske klær, etter å ha vært hele dagen på skolen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vaskeri et par hundre meter borti veien her, så jeg får jo klærne rene på et vis, men det er et mye større tiltak å vaske klær når de må bæres ut døra og bort til et annet bygg for å vaskes... Og det gjør jo også at det er mye klær som vaskes på en gang, ofte vasker jeg både to og tre maskiner samtidig. Dermed blir det litt av en jobb å sortere flere maskiner med klær, bære de bort til vaskeriet, gå tilbake dit etter en time (når de er ferdige), bære våte klær tilbake hit, og henge opp. Bare det å henge opp tar til tider en hel time! ;-) Når jeg vasker 60-gradersklær må jeg også tilbake dit enda en gang for å hente i tørketrommelen. Det går helt fint da, men det gjør at jeg f.eks aldri vasker klær på hverdager, jeg gidder rett og slett ikke å bruke hele ettermiddagen/kvelden på å vaske klær, etter å ha vært hele dagen på skolen :-)

Hmm, da tror jeg at jeg hadde kjøpt ei rimelig vaskemaskin istedet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det er nå en gang sånn at pappaer oftest ber sønnen om å bli med ut for å fikse bilen, spille fotball etc...

Vi har tre døtre og jeg må stadig vekk minne gubben på at det er mulig en av ungene har lyst å spille fotball, mekke på bilen etc. Han har blitt mye flinkere til dette med yngstejenta (nå får han ingen sønner uansett ;-)) og hun elsker å snekre, spille fotball osv. Yndlingsstedet hennes er i garasjen der vi har arbeidsbenk med skruer etc. ;-)

Lett for å bli slik, men hadde jeg hatt ei datter så hadde jeg mer enn gjerne hatt henne med i garasjen og mekket bil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1219326452' post='3938766]

Når skal vi treffes?;p

Jasså? Er du ikke fornøyd med egen 'gubbe'?;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aliza1365380759

Hmm, da tror jeg at jeg hadde kjøpt ei rimelig vaskemaskin istedet ;-)

Som jeg sa til "morsan" i går:

Her vi bor er badet så lite at da vi flyttet inn måtte vi velge mellom hylle til toalettsaker eller en liten vaskemaskin (sånn smal toppmatet sak, som er kjempedyrt!), og da hadde vi ikke råd til å handle vaskemaskin, så da ble det hylle. Men nå er vi egentlig ganske lei av å ikke ha vaskemaskin begge to, og har bedre råd i tillegg, så det er mulig hylla ryker snart, hvis vi ikke flytter før den tid ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Er du ikke fornøyd med egen 'gubbe'?;-)

Jo, men jeg ble nysgjerrig på _den største_?! Jeg som trodde jeg hadde sett alt, hehe! ;o) Dessuten ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Er du ikke fornøyd med egen 'gubbe'?;-)

Jmf mitt forrige innlegg, jeg skriver, og kursøren hopper i hytt og pine. What? Plutselig var innlegget sendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett for å bli slik, men hadde jeg hatt ei datter så hadde jeg mer enn gjerne hatt henne med i garasjen og mekket bil:-)

Det er bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa til "morsan" i går:

Her vi bor er badet så lite at da vi flyttet inn måtte vi velge mellom hylle til toalettsaker eller en liten vaskemaskin (sånn smal toppmatet sak, som er kjempedyrt!), og da hadde vi ikke råd til å handle vaskemaskin, så da ble det hylle. Men nå er vi egentlig ganske lei av å ikke ha vaskemaskin begge to, og har bedre råd i tillegg, så det er mulig hylla ryker snart, hvis vi ikke flytter før den tid ;-)

Skjønner problemet da, ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...