Gå til innhold

Hjelp til enslig sønn vs. enslig datter?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest comsicomsa

Psst : Min mor reide opp sengen for meg også, helt til jeg flyttet ut! Og det ble menneske av meg!

Ikke følte jeg det som krenkelse av mitt privatliv heller.

Vi hadde et veldig åpent hjem, så trengte ikke skjule så masse.

:0)

Herlige mødre - og heldige oss :) Og folk ble det av oss, snakk om å få i både pose og sekk du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 303
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    34

  • mrxx

    29

  • Aliza1365380759

    20

  • tonie

    19

Mest aktive i denne tråden

Gjest comsicomsa

Ærlig talt, rull inn! Du er ikke det spøtt bedre sjøl, som jeg skrev i siste innlegg - vi har begge vært krasse.

Det er du som fortsetter å la fornærmelser hagle over meg, men for all del, bare fortsett. Det stiller deg ikke i noe særlig bedre lys, akkurat.

JEG GJENTAR - "TAKK" OG FARVEL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,

Jo, for meg så. Jeg sier jo at jeg er enig med deg. Da skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt driver og maser. Hold opp er du søt. Tante tonie har feber og gidder ikke mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest comsicomsa

Jeg er så glad for at dette med midd har kommet fram, for nå kan jeg si med hevet hodet at "vi legger til side dynen for lufting" istedenfor "jeg gidder aldri å re opp - skal jo snart legge seg igjen lell".

Gjett om jeg er glad for at det kom frem her i natten, nå behøver ikke hverken jeg eller sønnen re senger hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at dette med midd har kommet fram, for nå kan jeg si med hevet hodet at "vi legger til side dynen for lufting" istedenfor "jeg gidder aldri å re opp - skal jo snart legge seg igjen lell".

Men hvor gjør du av alle pynteputene hvis du ikke rer opp skikkelig, da? http://dayandnightbedding.com/library/SweetHeartCanopyBed-Large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at dette med midd har kommet fram, for nå kan jeg si med hevet hodet at "vi legger til side dynen for lufting" istedenfor "jeg gidder aldri å re opp - skal jo snart legge seg igjen lell".

Ikke sant? Jeg er i grunnen litt glad i midden. Den har aldri plaget meg såvidt jeg har merket, og takket være den slipper jeg å re opp senga. Perfekt husdyr! Eller huskryp eller hva man skal si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant!

Jeg må innrømme det er mye penere med en stelt seng...

Fader, er vel bare å lufte sengetøyet litt, riste ut midden! ;0)

Er det noen som faktisk _er_ på soverommet bortsett fra når det skal elskes eller soves da? Jeg lukker døra jeg, så slipper jeg å se på eländet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare ikke fatte og begripe at det er nødvendig å være så negativ når en person forteller om en flott liv... Jeg har lest hele innlegget til comsicomsa, og kan ikke se at det mangler respekt for noe noen andre velger, hun skriver om måten de gjør det på og at dette fungerer flott for familien hennes,men sier samtidig at folk er ulike og skal møtes med respekt for hvordan man velger å legge opp livene sine.

Derimot synes jeg hun har noen viktige poenger som kan være verdt å ta opp til vurdering for noen og enhver, så kanskje man kunne ha fått senket konfliktnivået noe i noen familier...

Virker som om hun virkelig traff noen ømme nerver her, siden piggene kom så til de grader ut - men det er bare førsteinntrykket, ikke noe jeg konkluderer med:-)

Jeg er i grunnen enig med deg her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som faktisk _er_ på soverommet bortsett fra når det skal elskes eller soves da? Jeg lukker døra jeg, så slipper jeg å se på eländet:)

Men det er da mye kosligere å legge seg i en ryddig seng!

Ikke at jeg rer opp hver dag, men det er koslige de gangene jeg gjør det ;0)

Rer opp hos guttungen, han har jo venner på besøk, og da er de på rommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som faktisk _er_ på soverommet bortsett fra når det skal elskes eller soves da? Jeg lukker døra jeg, så slipper jeg å se på eländet:)

Samma her! :-)

De eneste gangene vi rer senga, er hvis vi skal ha såpass mange gjester vinterstid at soverommet må benyttes som garderobe for jakker etc;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, for meg så. Jeg sier jo at jeg er enig med deg. Da skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt driver og maser. Hold opp er du søt. Tante tonie har feber og gidder ikke mas.

Hvorfor har du ikke lagt deg? Ta deg en kopp varm bush-te med honning, to paracetter og sov til du blir bedre. God bedring, god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke lagt deg? Ta deg en kopp varm bush-te med honning, to paracetter og sov til du blir bedre. God bedring, god natt!

Takk, Jølsen. Det er nettopp det jeg har gjort, og når tror jeg jammen det begynner å hjelpe litt. Jeg hører senga kalle. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...