Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Jeg har til dags dato ikke kalt noen noe stygt her inne, har jeg ikke noe fornuftig å komme med unnlater jeg å svare.

Det blir rett å slett for dumt å slenge dritt på et forum der man hverken har kunnskaper nok til å uttale seg eller har mot til å stå ansikt til ansikt med den man rakker ned på!

Hvorfor kan dere ikke la være?

Og den superlange tråden i går som omhandlet en viss person som stalker en av brukerne her begynte med saklig argumentasjon, men den mister sin kraft når andre begynner å kalle folk "ikke den skarpeste kniven i skuffen", "dum", "hjernedød" osv.

Er jo mobbing det også, så å bekjempe mobbing med mobbing tror jeg fungerer særs dårlig.

Jeg mister iallefall respekten for folk som absolutt må være ufin i kjeften for å få fram det de mener.

Nei for pokker, la dette vær en plass med stor takhøyde for diskusjoner og å dele erfaringer, ikke sleng dritt, dere er da voksne folk for svarte svingende!

Hilsen ei som er lei av å lese side opp og side ned med syting, kranglig og drittslenging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nettvett .....

Ja, jeg merker mer og mer slike tendenser her inne.

En begynner en diskusjon her, men så er noen uenig i argumentene dine, og plutelig avsporer diskusjonen til noe helt annet, og før du vet ordet av det dreier det seg om sak og ikke person. Ikke rart mange velger å ikke bruke faste nick her inne.

Husk det er alle slags folk her på DOL, og mange er såkalte nettpsykopater.

Det er veldig lett å være frekk når en slipper å se vedkommende rett i øynene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje er det en uting, men noen fortjener det fordi de selv oppfører seg som idioter. Litt hardere ordspråk er ikke så ille synes jeg. Litt må man tåle også.

Noen kan være svært så frekke og motbydelige i kjeften uten grunn og da må man ha lov til å ta igjen.

Jeg personlig synes ikke det er så veldig ille, det må ikke bli for mye pusekatt sted heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittslenging er en uting.

Men i enkelte tilfeller kan jeg forstå at folk tar igjen.

Man skal ikke finne seg i all verdens heller.

Men å forvente at alle andre skal henge seg på, det er en uting.

Som du også skriver, har man ikke noe fornuftig å komme med, lar man være å svare. Men det er nok ikke like populært...

Nå er det jeg som har blitt den dumme, hjernedøde ovs i denne omgang. Det er helt greit. Sånn er det på nettet.

Jeg kommer forsatt til svare hyggelig, til folk som er hyggelige mot meg.

Så vil jeg bare si at jeg har ingenting i mot MP, og jeg forstår hennes frustrasjon. Det at jeg driver henne bort fra dol, er bare tull. Jeg har ikke skrevet en stygg ting til henne!

Faktisk har vi hatt flere hyggelige meldinger.

Og jeg har ikke lest alt som Jøslen har skrevet til henne, men noe har jeg jo fått med meg. Og jeg støtter ikke han i det stygge han skriver. Det har jeg heller ikke gitt utrykk for at jeg gjør!

Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt.

Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.

Det er sikkert ikke lett for den det gjelder, men jeg tror det lønner seg mer å bare ignorere slike meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittslenging er en uting.

Men i enkelte tilfeller kan jeg forstå at folk tar igjen.

Man skal ikke finne seg i all verdens heller.

Men å forvente at alle andre skal henge seg på, det er en uting.

Som du også skriver, har man ikke noe fornuftig å komme med, lar man være å svare. Men det er nok ikke like populært...

Nå er det jeg som har blitt den dumme, hjernedøde ovs i denne omgang. Det er helt greit. Sånn er det på nettet.

Jeg kommer forsatt til svare hyggelig, til folk som er hyggelige mot meg.

Så vil jeg bare si at jeg har ingenting i mot MP, og jeg forstår hennes frustrasjon. Det at jeg driver henne bort fra dol, er bare tull. Jeg har ikke skrevet en stygg ting til henne!

Faktisk har vi hatt flere hyggelige meldinger.

Og jeg har ikke lest alt som Jøslen har skrevet til henne, men noe har jeg jo fått med meg. Og jeg støtter ikke han i det stygge han skriver. Det har jeg heller ikke gitt utrykk for at jeg gjør!

Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt.

Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.

Det er sikkert ikke lett for den det gjelder, men jeg tror det lønner seg mer å bare ignorere slike meldinger.

''Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt. Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.''

Er det noen som forventer noe sånt, da? Men å koseprate med en person som er til de grader direkte ondskapsfull, det gir ikke noe godt inntrykk.

Ikke mat trollene, er det noe som heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittslenging er en uting.

Men i enkelte tilfeller kan jeg forstå at folk tar igjen.

Man skal ikke finne seg i all verdens heller.

Men å forvente at alle andre skal henge seg på, det er en uting.

Som du også skriver, har man ikke noe fornuftig å komme med, lar man være å svare. Men det er nok ikke like populært...

Nå er det jeg som har blitt den dumme, hjernedøde ovs i denne omgang. Det er helt greit. Sånn er det på nettet.

Jeg kommer forsatt til svare hyggelig, til folk som er hyggelige mot meg.

Så vil jeg bare si at jeg har ingenting i mot MP, og jeg forstår hennes frustrasjon. Det at jeg driver henne bort fra dol, er bare tull. Jeg har ikke skrevet en stygg ting til henne!

Faktisk har vi hatt flere hyggelige meldinger.

Og jeg har ikke lest alt som Jøslen har skrevet til henne, men noe har jeg jo fått med meg. Og jeg støtter ikke han i det stygge han skriver. Det har jeg heller ikke gitt utrykk for at jeg gjør!

Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt.

Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.

Det er sikkert ikke lett for den det gjelder, men jeg tror det lønner seg mer å bare ignorere slike meldinger.

Man behøver ikke å slenge dritt til Jølsen for å ta avstand fra hans ufinheter,- det folk reagerer på her er at du sitter og småflørter med ham innimellom hans trakassering av MP. Eller,- i det minste, det er det _jeg_ reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittslenging er en uting.

Men i enkelte tilfeller kan jeg forstå at folk tar igjen.

Man skal ikke finne seg i all verdens heller.

Men å forvente at alle andre skal henge seg på, det er en uting.

Som du også skriver, har man ikke noe fornuftig å komme med, lar man være å svare. Men det er nok ikke like populært...

Nå er det jeg som har blitt den dumme, hjernedøde ovs i denne omgang. Det er helt greit. Sånn er det på nettet.

Jeg kommer forsatt til svare hyggelig, til folk som er hyggelige mot meg.

Så vil jeg bare si at jeg har ingenting i mot MP, og jeg forstår hennes frustrasjon. Det at jeg driver henne bort fra dol, er bare tull. Jeg har ikke skrevet en stygg ting til henne!

Faktisk har vi hatt flere hyggelige meldinger.

Og jeg har ikke lest alt som Jøslen har skrevet til henne, men noe har jeg jo fått med meg. Og jeg støtter ikke han i det stygge han skriver. Det har jeg heller ikke gitt utrykk for at jeg gjør!

Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt.

Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.

Det er sikkert ikke lett for den det gjelder, men jeg tror det lønner seg mer å bare ignorere slike meldinger.

Jeg tror, mora2, at det det reageres på er at du koseprater og tøyser og er morsom med Jølsen når du utmerket godt vet hvor jævlig og ondskapsfull han er mot flere av oss andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behøver ikke å slenge dritt til Jølsen for å ta avstand fra hans ufinheter,- det folk reagerer på her er at du sitter og småflørter med ham innimellom hans trakassering av MP. Eller,- i det minste, det er det _jeg_ reagerer på.

Jeg hopper ikke inn i deres meldinger nei!

Jeg har aldri tullet med han under et stygt innlegg til MP.

Men ja, jeg skriver med Jølsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt. Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.''

Er det noen som forventer noe sånt, da? Men å koseprate med en person som er til de grader direkte ondskapsfull, det gir ikke noe godt inntrykk.

Ikke mat trollene, er det noe som heter.

Ja, det virker slik, at folk forventer det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

''Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt. Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.''

Er det noen som forventer noe sånt, da? Men å koseprate med en person som er til de grader direkte ondskapsfull, det gir ikke noe godt inntrykk.

Ikke mat trollene, er det noe som heter.

Signerer her, du skrev akkurat det jeg skulle til å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, mora2, at det det reageres på er at du koseprater og tøyser og er morsom med Jølsen når du utmerket godt vet hvor jævlig og ondskapsfull han er mot flere av oss andre.

Jeg snakker tilbake i samme tone som andre snakker til meg.

Det at enkelte her inne er jævlige mot hverandre, det har jeg sagt gang på gang at jeg ikke støtter.

Som sagt, tror jeg det er bedre å ignorere slike stygge mld, selv om det sikkert ikke er lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker tilbake i samme tone som andre snakker til meg.

Det at enkelte her inne er jævlige mot hverandre, det har jeg sagt gang på gang at jeg ikke støtter.

Som sagt, tror jeg det er bedre å ignorere slike stygge mld, selv om det sikkert ikke er lett!

Utvid det til å ignorere slike stygge brukere, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du tar feil. Men du må gjerne vise meg hvor noen har skrevet noe annet til deg.

He,he, orker ikke lese igjennom hele tråden på nytt!

Men det var hvertfall det inntrykket jeg har fått.

Mulig det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvid det til å ignorere slike stygge brukere, du.

Jeg ignorere han hver gang han skriver stygge ting!

Men det blir jo feil!!!

Klart jeg svarer når han skriver hyggelige ting!

Det gjør jo flere her inne.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ignorere han hver gang han skriver stygge ting!

Men det blir jo feil!!!

Klart jeg svarer når han skriver hyggelige ting!

Det gjør jo flere her inne.

:0)

Jeg synes h*n er så ekstrem til tider at h*n bør overses også når h*n er tilnærmet normal.

Jeg synes det var et godt eksempel du fikk igår, om å sitte på kafé med en venn. Klarer du virkelig å sludre hyggelig videre med denne såkalte "vennen", når h*n sier sånt til andre?

Jeg så at du svarte at det er forskjell på nett og RL, men det er lov å utvise alminnelig folkeskikk og høflighet på nett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes h*n er så ekstrem til tider at h*n bør overses også når h*n er tilnærmet normal.

Jeg synes det var et godt eksempel du fikk igår, om å sitte på kafé med en venn. Klarer du virkelig å sludre hyggelig videre med denne såkalte "vennen", når h*n sier sånt til andre?

Jeg så at du svarte at det er forskjell på nett og RL, men det er lov å utvise alminnelig folkeskikk og høflighet på nett også.

Jeg synes ikke jeg har vært uhøflig med noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behøver ikke å slenge dritt til Jølsen for å ta avstand fra hans ufinheter,- det folk reagerer på her er at du sitter og småflørter med ham innimellom hans trakassering av MP. Eller,- i det minste, det er det _jeg_ reagerer på.

Det er det jeg reagerer på også.

Jeg reagerer også veldig på at hun flørter med han i f.eks en tråd der han påstår at lettkledde jenter fortjener å bli voldtatt. Dette er toss alt et legeforum, og det er mange ofre for overgrep som sitter her og leser. Når Mora2 flørter, tuller og duller med Jølsen i samme tråd, så mener jeg at det er utrolig respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...