Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Tja, kanskje er det en uting, men noen fortjener det fordi de selv oppfører seg som idioter. Litt hardere ordspråk er ikke så ille synes jeg. Litt må man tåle også.

Noen kan være svært så frekke og motbydelige i kjeften uten grunn og da må man ha lov til å ta igjen.

Jeg personlig synes ikke det er så veldig ille, det må ikke bli for mye pusekatt sted heller.

Jeg synes også vi bør tåle litt her inne. Mobbing bli noe helt annet, og det synes jeg ikke er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt. Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.''

Er det noen som forventer noe sånt, da? Men å koseprate med en person som er til de grader direkte ondskapsfull, det gir ikke noe godt inntrykk.

Ikke mat trollene, er det noe som heter.

''Er det noen som forventer noe sånt, da? Men å koseprate med en person som er til de grader direkte ondskapsfull, det gir ikke noe godt inntrykk.

''

Du sier akkurat det jeg tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys.

Helt enig med Bodø Bø. Klart at det at du tøyser med noen, viser at du støtter vedkommende. Om det ikke er sånn ment fra din side, så er det slik det oppfattes av alle andre, inkludert Jølsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har noe imot meg, vi har hatt mange hyggelig samtaler vi. Men jeg klarer ikke se bort ifra at du flørter med jølsen i de samme trådene der han er direkte veldig stygg mot enkelte brukere.

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så viktig for deg å fortsette å holde på sånn med Jølsen, kanskje du blir smigret av oppmerksomheten, det virker ihvertfal slik. I så tilfelle så får du bare fortsette med det, men jeg synes du kan holde deg for god til det i de trådene der han er direkte ondskapsfull.

Akkurat det har jeg også stusset over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay!

Jeg har faktisk skrevet i enkelte tråder at jeg støtter MP, og forstår henne frustrasjon. Men å ignorere folk som skriver hyggelig til meg, bli feil for meg.

:0)

Hadde jeg vært MP hadde jeg brydd meg lite om at du _sier_ at du støtter meg, så lenge du fortsetter å lefle med dette vesenet.

Støtte vises best i handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

Tusen takk Geir, det var fint skrevet. :0)

Og jeg har ikke ment å såre noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

Jeg er enig i at Mora2 virker som en hyggelig og trivelig person. Men jeg må si at jeg har reagert på akkurat det samme som mange andre. Velger man den litt holdningsløse stilen med å "være hyggelig mot alle som er hyggelige mot meg", så må man regne med å få noen "uvenner". Og i dette tilfellet synes jeg det har vært så tydelig og markant at det ikke er det minste rart at noen blir provosert.

"Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv", er det noe som heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeningerminmening

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

Det er noe som heter som man reder, ligger man. Dette synes jeg i høyeste grad gjelder i dette tilfellet. Jeg finner inge formildende omstendigheter som skulle tillate folk å drive hets/trakkasering og mobbing av enkeltpersoner. Ikke engang ditt forsøk på å fortelle at han er et menneske.

Mora2 har jeg ingen formening om i denne sammenhengen, bortsett fra at hun selvsagt har valgt litt feil tråder for "flørtingen" med Jølsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter som man reder, ligger man. Dette synes jeg i høyeste grad gjelder i dette tilfellet. Jeg finner inge formildende omstendigheter som skulle tillate folk å drive hets/trakkasering og mobbing av enkeltpersoner. Ikke engang ditt forsøk på å fortelle at han er et menneske.

Mora2 har jeg ingen formening om i denne sammenhengen, bortsett fra at hun selvsagt har valgt litt feil tråder for "flørtingen" med Jølsen.

Ja, det var i den tråden om voldtekt. Og det har jeg beklagt.

Det var dumt gjort av oss å tøyse i en slik tråd.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest minmeningerminmening

Ja, det var i den tråden om voldtekt. Og det har jeg beklagt.

Det var dumt gjort av oss å tøyse i en slik tråd.

:0)

Vel, man lærer så lenge man lever. Jeg er litt i ordtakhjørnet i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man lærer så lenge man lever. Jeg er litt i ordtakhjørnet i kveld ;)

He,he, ordtak kan være fint å ha :0)

Er det ikke et som sier at: slik du vil andre skal behandle deg, skal også du behandle dem ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeningerminmening

He,he, ordtak kan være fint å ha :0)

Er det ikke et som sier at: slik du vil andre skal behandle deg, skal også du behandle dem ;0)

Jo noe i den duren og det er et fint ordtak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Mora2 virker som en hyggelig og trivelig person. Men jeg må si at jeg har reagert på akkurat det samme som mange andre. Velger man den litt holdningsløse stilen med å "være hyggelig mot alle som er hyggelige mot meg", så må man regne med å få noen "uvenner". Og i dette tilfellet synes jeg det har vært så tydelig og markant at det ikke er det minste rart at noen blir provosert.

"Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv", er det noe som heter.

Det er også noe som heter: "Skaper vi menneskeverd, skaper vi fred." :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...