Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Ja, og for meg er normal folkeskikk at man svarer hyggelig.

:0)

Du MÅ jo bare skjønne hva både hun og andre mener? Hun illustrerer det jo så soleklart at det ikke er til å misforstå. Hvordan ville du følt det hvis noen behandlet deg slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Du MÅ jo bare skjønne hva både hun og andre mener? Hun illustrerer det jo så soleklart at det ikke er til å misforstå. Hvordan ville du følt det hvis noen behandlet deg slik?

Ja, jeg forstår.

Og har valgt og forholde meg nøytral til dette.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bareentanke

Du MÅ jo bare skjønne hva både hun og andre mener? Hun illustrerer det jo så soleklart at det ikke er til å misforstå. Hvordan ville du følt det hvis noen behandlet deg slik?

Jeg synes faktisk dere skal gi opp forsøket på å få henne til å forstå. Folk har prøvd et haug ganger uten at det når frem :) La henne kjøre sitt løp med Jølsen, dere forstår sikkert at hun er betatt. Det er hun selv som må betale prisen for hvordan andre oppfatter henne i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke normal folkeskikk å svare hyggelig til en som akkurat har kalt den som står ved siden av deg en hore/madrass/"valgfritt annet svært stygt ord". Det skjønner du også.

Da blir det betraktet som at du enes med den som er ufin, eller en som synes det er helt greit at man oppfører seg sånn.

Det er greit å utvise normal oppdragelse, og å påpeke at andre er ufine. Du vet han oppfører seg sånn mot enkelte, og da kan du holde deg unna i de trådene hvor han gjør det. Den type "side-velging" henger nemlig godt igjen over lang tid, og du vil ikke at alle andre skal betrakte dere to i samme sjanger fremover.

Det hjelper ikke at vi vet at du er hyggelig med andre, når du aksepterer denne oppførselen :)

Ja, jeg har beklagt at vi har tullet i feile tråder.

Men det er ikke alltid jeg har leste hele tråden selv om jeg skriver med han, eller andre.

Og heretter skal vi skrive på mld om det er noe å skrive.

Jeg har valgt å forholde meg nøytral i denne "saken", som flere andre på dol.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Ja, jeg har beklagt at vi har tullet i feile tråder.

Men det er ikke alltid jeg har leste hele tråden selv om jeg skriver med han, eller andre.

Og heretter skal vi skrive på mld om det er noe å skrive.

Jeg har valgt å forholde meg nøytral i denne "saken", som flere andre på dol.

:0)

Ja, og det er greit at du har tatt det valget - men da må du også ta konsekvensene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk dere skal gi opp forsøket på å få henne til å forstå. Folk har prøvd et haug ganger uten at det når frem :) La henne kjøre sitt løp med Jølsen, dere forstår sikkert at hun er betatt. Det er hun selv som må betale prisen for hvordan andre oppfatter henne i denne saken.

Ja, jeg tror du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og det er greit at du har tatt det valget - men da må du også ta konsekvensene...

Det er greit.

Det som er synd, er at denne tråden går utover MP også.

Men mulig webbis sletter denne også.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Det er greit.

Det som er synd, er at denne tråden går utover MP også.

Men mulig webbis sletter denne også.

:0)

Hvilken tråd var den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Alt er slettet....

Ja, så det. Jeg lurte bare på hva som ansporet diskusjonen iom at det ble nevnt en voldtektsgreie et eller annet sted her. Men, nå er det som du sier ryddet opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det. Jeg lurte bare på hva som ansporet diskusjonen iom at det ble nevnt en voldtektsgreie et eller annet sted her. Men, nå er det som du sier ryddet opp :)

Vel, det var meg og jølsen som tullet i et innlegg for lenge siden.

Var i sommer en gang. Og den tråden handlet om kvinner var selv skyld i voldtek. Hvilket meg og jølsen var uenige i.

Så begynte vi å tøyse om en regnfrakk. Og det var ikke bare meg og jølsen som tøyset heller.Men det er det samme. Noen som reagerte, siden noen kunne bli støtt og såret.

Dumt gjort av oss, og derfor har jeg beklaget det flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig? Har han blitt noe bedre? (døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?

Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare degselv.

Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv, i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd. Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent) - jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig? Har han blitt noe bedre? (døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?

Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare degselv.

Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv, i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd. Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent) - jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.

Vær så snill og ikke bry deg om Jølsen. Han er ikke verdt det. Og det håper jeg inderlig at du skjønner. Man må velge sine kriger, og han er definitivt en av dem du bør velge bort. Jo snarere, jo bedre....Håper du skjønner. til tross for all trakassering du har vært utsatt for. Han er ikke vedt all den energien du ofrer på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill og ikke bry deg om Jølsen. Han er ikke verdt det. Og det håper jeg inderlig at du skjønner. Man må velge sine kriger, og han er definitivt en av dem du bør velge bort. Jo snarere, jo bedre....Håper du skjønner. til tross for all trakassering du har vært utsatt for. Han er ikke vedt all den energien du ofrer på han.

Takk for et støttende og hyggelig innlegg - det setter jeg veldig pris på :) Og du har helt rett i det du sier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et støttende og hyggelig innlegg - det setter jeg veldig pris på :) Og du har helt rett i det du sier :-)

Jeg mener hvert ord jeg skriver:-) Han er en drittsekk, og du burde ikke engang nedverdige deg til å lese innleggene hans. Det er akkurat slike reaksjoner han lever og ånder for å få, og du burde ikke gi han den reaksjonen. Han føler da bare at han har makt over deg med all drittslengingen sin. Og den gleden bør han ikke få..

Jeg ønsker deg en god natt! Uten mareritt om Jølsen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener hvert ord jeg skriver:-) Han er en drittsekk, og du burde ikke engang nedverdige deg til å lese innleggene hans. Det er akkurat slike reaksjoner han lever og ånder for å få, og du burde ikke gi han den reaksjonen. Han føler da bare at han har makt over deg med all drittslengingen sin. Og den gleden bør han ikke få..

Jeg ønsker deg en god natt! Uten mareritt om Jølsen :-)

Tusen takk og i like måte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig? Har han blitt noe bedre? (døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?

Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare degselv.

Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv, i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd. Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent) - jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.

''Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig?''

Nei.

''Har han blitt noe bedre?''

Hverken "bedre" eller "verre".

''...(døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?''

Joda Jølsen har selvfølgelig sjøl ansvar (som alle andre her inne) for kordan h*n blir oppfatta av andre, og det ansvaret er nok Jølsen fullt klar over og h*n kan også bedre enn de fleste her inne forutsi andres reaksjoner på de mest kontroversielle, nedsettende og upolitisk korrekte utspillene sine.

''Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare deg selv.''

Eg har _ikkje_ behov for å forsvare meg, men eg mener at Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.

Ps! Eg driter i hvordan du, Jølsen, mora2 og alle andre måtte mene om meg! :-)

''Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv,''

Det forstår eg SVÆRT godt!

''...i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd.''

Til lags åt alle kan ingen gjera.

Drit i det Jølsen måtte mene om deg, det er mitt råd.

''Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent)''

At h*n har fått kritikk er helt på sin plass, men det er ikkje greit med injurierende personkarakteristikker hverken til deg eller Jølsen, og i motsetning til Jølsen så har de som har kommet med de verste utspillene mot Jølsen operert under "nyoppretta" nick og da burde de etter mitt syn vært sletta.

Jølsen skriver tross alt under med sitt eget nick.

Kanskje h*n bruker andre nick når h*n kommer med ros og komplimenter, det skulle neimenn ikkje forundre meg når det gjelder Jølsen.

''- jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.''

Det er ikkje korrekt at ingen har reagert på Jølsens utspill mot deg, mange har gitt deg støtte og tatt avstand fra Jølsens utspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...