Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Agendaen får vi nok aldri greie på...:)

Det er nok sikkert sant, selv om vi aner hvorfor. Antagelig så sitter h*n å onanerer etter all oppmerksomheten her inne. Men det får vi vel unne stakkaren, litt sexliv må h*n også ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Bookworm

    9

Mest aktive i denne tråden

Vær så snilll og ikke snakk om å være smart og ikke smart Jølsen og du vet hvorfor.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du henger deg så voldsomt opp i dette, hvorfor driter du ikke i det? Hvorfor plager dette deg? Nå vet vi jo alle at du ikke er helt frisk, fordi friske personer oppfører seg ikke slik som du gjør, så kanskje forklaringer ligger der?

Der er jeg faktisk ikke enig med deg. Jølsen er slem, men absolutt ikke dum. Det er ikke sikkert hun er syk heller. Internett er internett. Noen bruker dette bare som tidsfordriv, og elsker å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg faktisk ikke enig med deg. Jølsen er slem, men absolutt ikke dum. Det er ikke sikkert hun er syk heller. Internett er internett. Noen bruker dette bare som tidsfordriv, og elsker å provosere.

Da er vi uenig. Jeg mener at man ikke er helt frisk, når man opptrer slik som vedkommende gjør.

Jeg mener at vedkommende ikke eier sosial iq, hvor dum h*n er vet jeg ikke så mye om, h*n har vel ikke vist verken det ene eller det andre, ....kanskje. Men det har ikke akkurat kommet så veldig mye glupt derfra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi uenig. Jeg mener at man ikke er helt frisk, når man opptrer slik som vedkommende gjør.

Jeg mener at vedkommende ikke eier sosial iq, hvor dum h*n er vet jeg ikke så mye om, h*n har vel ikke vist verken det ene eller det andre, ....kanskje. Men det har ikke akkurat kommet så veldig mye glupt derfra heller.

Jeg synes ikke det er relevant å snakke om sosial IQ i denne sammenhengen. Vedkommende er neppe interessert i å skaffe seg venner her inne, jeg hadde nær sagt snarere tvertimot. Og når hun sårer, irriterer og provoserer, er det sannsynligvis helt tilsiktet.

Og når vi snakker om uting: En annen uting er at fok har lett for å si at den eller den er dum, har lav IQ, er ikke den skarpeste kniven i skuffen osv. når de ønsker å ramme dem. Det er både stygt og urettferdig. Hva er galt med å ha lav IQ? Det kan man da ikke noe for?

Er man et dårlig menneske hvis man har lav IQ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er relevant å snakke om sosial IQ i denne sammenhengen. Vedkommende er neppe interessert i å skaffe seg venner her inne, jeg hadde nær sagt snarere tvertimot. Og når hun sårer, irriterer og provoserer, er det sannsynligvis helt tilsiktet.

Og når vi snakker om uting: En annen uting er at fok har lett for å si at den eller den er dum, har lav IQ, er ikke den skarpeste kniven i skuffen osv. når de ønsker å ramme dem. Det er både stygt og urettferdig. Hva er galt med å ha lav IQ? Det kan man da ikke noe for?

Er man et dårlig menneske hvis man har lav IQ?

Det er rart det du sier der, for dumhet er den eneste omtrent som det er fullt lovlig å gjøre narr av, vel å merke hvis ikke dumheten er så stor at man regnes som tilbakestående.

Men nåde den som vitser om fysiske lyter som f eks å være halt eller døv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det du sier der, for dumhet er den eneste omtrent som det er fullt lovlig å gjøre narr av, vel å merke hvis ikke dumheten er så stor at man regnes som tilbakestående.

Men nåde den som vitser om fysiske lyter som f eks å være halt eller døv.

Ja, det er underlig. Kanskje grensen går ved hvorvidt lyten betraktes som et handicap. Du kan erte en som har en liten kulemage, men ikke en på 250 kg. Og en som er nærsynt, men ikke en blind. Å være tilbakestående må jo også kunne regnes som et handicap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er underlig. Kanskje grensen går ved hvorvidt lyten betraktes som et handicap. Du kan erte en som har en liten kulemage, men ikke en på 250 kg. Og en som er nærsynt, men ikke en blind. Å være tilbakestående må jo også kunne regnes som et handicap.

Absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

Jeg er helt enig med deg, men ellers må jeg si det er rart Jølsen får lov å konsekvent drive personhets mot enkeltpersoner her inne. Folk som driver med systematisk mobbing av enkeltpersoner over lengre tid burde absolutt blitt utestengt herfra! Jølsen har aldri sagt et vondt ord til meg (så vidt jeg husker), og til tider kan det komme fornuftige innlegg fra den kanten også, men jeg mistrives med den mobbingen av f.eks. MP og Lillemus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og for meg er normal folkeskikk at man svarer hyggelig.

:0)

Hmm, det er da vel egentlig ganske uhøflig å konversere hyggelig med en som i same setting har mobba den som står ved siden av deg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er relevant å snakke om sosial IQ i denne sammenhengen. Vedkommende er neppe interessert i å skaffe seg venner her inne, jeg hadde nær sagt snarere tvertimot. Og når hun sårer, irriterer og provoserer, er det sannsynligvis helt tilsiktet.

Og når vi snakker om uting: En annen uting er at fok har lett for å si at den eller den er dum, har lav IQ, er ikke den skarpeste kniven i skuffen osv. når de ønsker å ramme dem. Det er både stygt og urettferdig. Hva er galt med å ha lav IQ? Det kan man da ikke noe for?

Er man et dårlig menneske hvis man har lav IQ?

Selvsagt er det relevant å snakke om sosial iq i denne sammenheng, det er helt utrolig at du ikke ser det.

Er helt enig i at lav iq kan man ikke noe for, men når man oppfører seg slik som Jølsen så er det lov å nevnes. Men legg merke til at jeg ikke har sagt så mye om h*ns iq, mens h*ns sosiale iq.

I noen sammenheng så er dette faktisk ikke noe uting, på grunn av oppførselen. Da finnes det ikke noe formidlende omstendigheter, fordi de fortjener ikke annet. De ber om det selv.

Jeg har stor sympati for de som ikke er så godt utstyrt på iq fronten, men jeg har ikke respekt for de som oppfører seg som idioter, dette gjelder både de med lav iq og høy iq.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det relevant å snakke om sosial iq i denne sammenheng, det er helt utrolig at du ikke ser det.

Er helt enig i at lav iq kan man ikke noe for, men når man oppfører seg slik som Jølsen så er det lov å nevnes. Men legg merke til at jeg ikke har sagt så mye om h*ns iq, mens h*ns sosiale iq.

I noen sammenheng så er dette faktisk ikke noe uting, på grunn av oppførselen. Da finnes det ikke noe formidlende omstendigheter, fordi de fortjener ikke annet. De ber om det selv.

Jeg har stor sympati for de som ikke er så godt utstyrt på iq fronten, men jeg har ikke respekt for de som oppfører seg som idioter, dette gjelder både de med lav iq og høy iq.

''Selvsagt er det relevant å snakke om sosial iq i denne sammenheng, det er helt utrolig at du ikke ser det.''

Jeg tror vi snakker forbi hverandre. Mitt poeng er : Vi snakker om lav sosial IQ når folk har dårlige antenner og rett og slett er dårlig til dette å omgås andre. De tar ikke signaler, kommuniserer dårlig osv. Er du med?

Men da forutsetter vi at folk ikke ønsker seg uvenner. Når de tramper i salaten, er dette utilsiktet. De er bare klønete, ikke sant?.

Slik er det ikke med Jølsen. Hun tråkker bevisst på de ømme punktene, og ønsker ikke å sosialisere, ønsker ikke å gi et godt inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selvsagt er det relevant å snakke om sosial iq i denne sammenheng, det er helt utrolig at du ikke ser det.''

Jeg tror vi snakker forbi hverandre. Mitt poeng er : Vi snakker om lav sosial IQ når folk har dårlige antenner og rett og slett er dårlig til dette å omgås andre. De tar ikke signaler, kommuniserer dårlig osv. Er du med?

Men da forutsetter vi at folk ikke ønsker seg uvenner. Når de tramper i salaten, er dette utilsiktet. De er bare klønete, ikke sant?.

Slik er det ikke med Jølsen. Hun tråkker bevisst på de ømme punktene, og ønsker ikke å sosialisere, ønsker ikke å gi et godt inntrykk.

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du hjelpe meg å få den tungnemme misteren til å skjønne hva jeg mener?

Jeg synes forklaringen i det siste svaret ditt var temmelig klar, så jeg satser på at han tar'n nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selvsagt er det relevant å snakke om sosial iq i denne sammenheng, det er helt utrolig at du ikke ser det.''

Jeg tror vi snakker forbi hverandre. Mitt poeng er : Vi snakker om lav sosial IQ når folk har dårlige antenner og rett og slett er dårlig til dette å omgås andre. De tar ikke signaler, kommuniserer dårlig osv. Er du med?

Men da forutsetter vi at folk ikke ønsker seg uvenner. Når de tramper i salaten, er dette utilsiktet. De er bare klønete, ikke sant?.

Slik er det ikke med Jølsen. Hun tråkker bevisst på de ømme punktene, og ønsker ikke å sosialisere, ønsker ikke å gi et godt inntrykk.

Joda, men jeg ser ikke helt forskjellen, hva som ligger bak er i grunnen ikke så interessant, begge deler tyder på svært lav sisoal iq etter min mening.

Men uansett, helt frisk er ikke vedkommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Selvsagt er det relevant å snakke om sosial iq i denne sammenheng, det er helt utrolig at du ikke ser det.''

Jeg tror vi snakker forbi hverandre. Mitt poeng er : Vi snakker om lav sosial IQ når folk har dårlige antenner og rett og slett er dårlig til dette å omgås andre. De tar ikke signaler, kommuniserer dårlig osv. Er du med?

Men da forutsetter vi at folk ikke ønsker seg uvenner. Når de tramper i salaten, er dette utilsiktet. De er bare klønete, ikke sant?.

Slik er det ikke med Jølsen. Hun tråkker bevisst på de ømme punktene, og ønsker ikke å sosialisere, ønsker ikke å gi et godt inntrykk.

Du omtaler stadig Jølsen som hun... Tror du virkelig det? Jeg er hele tiden vært overbevist om at det må være mann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg ser ikke helt forskjellen, hva som ligger bak er i grunnen ikke så interessant, begge deler tyder på svært lav sisoal iq etter min mening.

Men uansett, helt frisk er ikke vedkommende.

Forskjellen ligger i hva som er hensikten. Hvis du bevisst går inn for å behandle folk jævlig kan vi ikke trekke noen slutninger om din sosiale IQ. De med lav sådan ser ikke selv hvordan de fungerer sammen med andre. Jølsen prater enten bare tull, eller så hugger hun til alle kanter. Ispedd litt humor i ny og ne. Hun prøver stort sett ikke å være hyggelig.

Hvis du fortsatt ikke ser forskjellen, kan vi ta et beslektet eksempel.

La oss si at jeg går på byen i knallrød genser og sennepsgul bukse. Fæl fargekombinasjon, ikke sant? Ved første øyekast vil du da tro at jeg har dårlig fargesans. Men slik er det ikke. Jeg går bevisst inn for å framstå så stygt kledd som mulig. Og for å se hva som passer ekstremt dårlig sammen, må man faktisk ha god fargesans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen ligger i hva som er hensikten. Hvis du bevisst går inn for å behandle folk jævlig kan vi ikke trekke noen slutninger om din sosiale IQ. De med lav sådan ser ikke selv hvordan de fungerer sammen med andre. Jølsen prater enten bare tull, eller så hugger hun til alle kanter. Ispedd litt humor i ny og ne. Hun prøver stort sett ikke å være hyggelig.

Hvis du fortsatt ikke ser forskjellen, kan vi ta et beslektet eksempel.

La oss si at jeg går på byen i knallrød genser og sennepsgul bukse. Fæl fargekombinasjon, ikke sant? Ved første øyekast vil du da tro at jeg har dårlig fargesans. Men slik er det ikke. Jeg går bevisst inn for å framstå så stygt kledd som mulig. Og for å se hva som passer ekstremt dårlig sammen, må man faktisk ha god fargesans.

Jeg har hele tiden skjønt hva du mener, men jeg prøver å si at jeg ikke er enig med deg. Jeg mener at begge deler tilsier at du har null sosial IQ.

Hvis du mener at Jølsen stort sett prøver å være hyggelig så følger du dårlig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden skjønt hva du mener, men jeg prøver å si at jeg ikke er enig med deg. Jeg mener at begge deler tilsier at du har null sosial IQ.

Hvis du mener at Jølsen stort sett prøver å være hyggelig så følger du dårlig med.

Og du bør få deg nye briller. Jeg skrev at hun stort sett IKKE prøver å være hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...