Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Det minner meg heldigvis ikke om noe, tror aldri jeg har sett lignende oppførsel noen gang jeg. Det får man bare prise seg lykkelig for :)

Du sier noe der.....Han er ekstrem. Men han vet om det selv og liker det. Så jeg tror vi skal være forsiktige med å gi han alt ofor mange "komplimenter" :-) "Fuckings drittkjerringer" ..ja, ja. Det er modne uttalelser :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

''Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?''

Jeg tar innover meg at Jølsen er et menneske, men at han er ett mennekse nekter jeg å tro!! ;-)

''''Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?''''

''''Jeg tar innover meg at Jølsen er et menneske, men at han er ett mennekse nekter jeg å tro!! ;-)''''

Nå rører du fælt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeningerminmening

Du sier noe der.....Han er ekstrem. Men han vet om det selv og liker det. Så jeg tror vi skal være forsiktige med å gi han alt ofor mange "komplimenter" :-) "Fuckings drittkjerringer" ..ja, ja. Det er modne uttalelser :-)

Hehehe ja og dette kommer fra en mann som forsøker å gi inntrykk av at han er en travel kar, som driver en vellykket bedrift og reiser mye rundt i verden. Hele greiene blir bare komisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker slik, at folk forventer det...

Folk forventer alltid noe, fordi de lever i en verden som ikke klarer å skille mellom realitet og fantasi, sånn er det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ja og dette kommer fra en mann som forsøker å gi inntrykk av at han er en travel kar, som driver en vellykket bedrift og reiser mye rundt i verden. Hele greiene blir bare komisk :)

He..he....han tar vel ut det verste her inne da:-) Hvis ikke alt sammen er tøys, tull og løgn, selvfølgelig :-) Jeg se for meg en fordrukken, ondskapsfull mann, i en litt skitten nedslitt leilighet,som ikke har noe annet å bedrive tiden med enn å slenge drittt her inne, anonymt. Sannsynligvis er det synd på han, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest minmeningerminmening

He..he....han tar vel ut det verste her inne da:-) Hvis ikke alt sammen er tøys, tull og løgn, selvfølgelig :-) Jeg se for meg en fordrukken, ondskapsfull mann, i en litt skitten nedslitt leilighet,som ikke har noe annet å bedrive tiden med enn å slenge drittt her inne, anonymt. Sannsynligvis er det synd på han, dessverre.

Klart det er løgn hehe. Her om dagen innrømmet jo SMIR at han var Jølsen, da fallt mange brikker på plass for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''''Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?''''

''''Jeg tar innover meg at Jølsen er et menneske, men at han er ett mennekse nekter jeg å tro!! ;-)''''

Nå rører du fælt! :-)

Neida, det er bare denne "gjengangeren" din med å skrive "ett" der det skal være "et", så derfor blir sikkert setningen min litt for subtil for deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er løgn hehe. Her om dagen innrømmet jo SMIR at han var Jølsen, da fallt mange brikker på plass for meg :)

Tror du på det? Jeg synes SMIR virker harmløs og snill, og får ikke alle de beske/primitive kommentarene til å stemme med han. Han virker mer gjennomtenkt enn som så. Hvis han ikke har et solid "alter ego" da. For det er jo slett ikke helt umulig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeningerminmening

Tror du på det? Jeg synes SMIR virker harmløs og snill, og får ikke alle de beske/primitive kommentarene til å stemme med han. Han virker mer gjennomtenkt enn som så. Hvis han ikke har et solid "alter ego" da. For det er jo slett ikke helt umulig:-)

Nei, det er slettes ikke umulig :)

Men det spiller i grunnen ingen rolle, det er nok flere her som utgir seg for å være noe annet enn det de er. Bare synd at noen av de opptrer usmakelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er slettes ikke umulig :)

Men det spiller i grunnen ingen rolle, det er nok flere her som utgir seg for å være noe annet enn det de er. Bare synd at noen av de opptrer usmakelig!

Det er nok slik, dessverre. Men jeg ville ha blitt en illusjon fattigere hvis det viste seg at SMIR er denne Jølsen. Det må jeg bare si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er bare denne "gjengangeren" din med å skrive "ett" der det skal være "et", så derfor blir sikkert setningen min litt for subtil for deg;-)

Ja "mennekse" var nok litt for subtilt for meg.

Ps! Eg lærer aldri forskjellen på "ett" og "et" allikevel, så du kan bare spare deg bryet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeningerminmening

Det er nok slik, dessverre. Men jeg ville ha blitt en illusjon fattigere hvis det viste seg at SMIR er denne Jølsen. Det må jeg bare si.

Det er mange illusjoner som kan briste :) Og noe mer konkret svar på det enn at SMIR selv sa det, får vi nok aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Okay!

Jeg har faktisk skrevet i enkelte tråder at jeg støtter MP, og forstår henne frustrasjon. Men å ignorere folk som skriver hyggelig til meg, bli feil for meg.

:0)

Ok, jeg svarer likevel:

Om du sto med en jente du kjenner (ikke venninder kanskje, men dere kjenner hverandre), så kommer Jølsen (som du kjenner på samme nivå som jenta) frem til dere og sier "hei, din jævla hore, hvilken av mennene her skal du dra med deg hjem i kveld, madrass..." til den andre jenta - og så står han fortsatt på samme sted men snur hodet mot deg og sier "hei mora2, så hyggelig å se deg - og så fin du er i dag!" til deg.

Hva ville du gjort? Svart ham hyggelig siden han var hyggelig mot deg?

Du skjønner at dette ikke handler om noen som bare ikke kommer helt godt overens hvor begge slenger litt med leppa - det er ekstremt enveis, langt over streken hvor hva som kan aksepteres som normal nettetikette - og du fremstår nå som om du synes det er helt akseptabelt.

Det er DET du får motbør for. Ingen har sagt du ikke er en hyggelig jente ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Akkurat i dette tilfellet har jeg tatt et standpunkt for leeeenge siden - jeg svarer konsekvent ikke vedkommende, høflig eller uhøflig:-)

Og om ALLE andre følger dette eksempelet (unntatt evnt mora2) - så vil han med tiden gå lei. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg svarer likevel:

Om du sto med en jente du kjenner (ikke venninder kanskje, men dere kjenner hverandre), så kommer Jølsen (som du kjenner på samme nivå som jenta) frem til dere og sier "hei, din jævla hore, hvilken av mennene her skal du dra med deg hjem i kveld, madrass..." til den andre jenta - og så står han fortsatt på samme sted men snur hodet mot deg og sier "hei mora2, så hyggelig å se deg - og så fin du er i dag!" til deg.

Hva ville du gjort? Svart ham hyggelig siden han var hyggelig mot deg?

Du skjønner at dette ikke handler om noen som bare ikke kommer helt godt overens hvor begge slenger litt med leppa - det er ekstremt enveis, langt over streken hvor hva som kan aksepteres som normal nettetikette - og du fremstår nå som om du synes det er helt akseptabelt.

Det er DET du får motbør for. Ingen har sagt du ikke er en hyggelig jente ellers :)

For meg er det forskjell på RL og nettet..

Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke synes slik oppførsel er ok.

Men det burde ignoreres, det er det eneste som hjelper, tror jeg.

Så bør man heller svare når det er positive meldinger.

Og tråder som dette gir bare grobunn for mer dritt..

Så jeg håper webbis sletter disse trådene.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

For meg er det forskjell på RL og nettet..

Jeg har sagt flere ganger at jeg ikke synes slik oppførsel er ok.

Men det burde ignoreres, det er det eneste som hjelper, tror jeg.

Så bør man heller svare når det er positive meldinger.

Og tråder som dette gir bare grobunn for mer dritt..

Så jeg håper webbis sletter disse trådene.

:0)

Nei, det er ikke SÅ stor forskjell. Normal folkeskikk gjelder begge steder - og du er nok på dette forumet til å "kjenne" begge disse personene like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke SÅ stor forskjell. Normal folkeskikk gjelder begge steder - og du er nok på dette forumet til å "kjenne" begge disse personene like godt.

Ja, og for meg er normal folkeskikk at man svarer hyggelig.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Ja, og for meg er normal folkeskikk at man svarer hyggelig.

:0)

Men det er ikke normal folkeskikk å svare hyggelig til en som akkurat har kalt den som står ved siden av deg en hore/madrass/"valgfritt annet svært stygt ord". Det skjønner du også.

Da blir det betraktet som at du enes med den som er ufin, eller en som synes det er helt greit at man oppfører seg sånn.

Det er greit å utvise normal oppdragelse, og å påpeke at andre er ufine. Du vet han oppfører seg sånn mot enkelte, og da kan du holde deg unna i de trådene hvor han gjør det. Den type "side-velging" henger nemlig godt igjen over lang tid, og du vil ikke at alle andre skal betrakte dere to i samme sjanger fremover.

Det hjelper ikke at vi vet at du er hyggelig med andre, når du aksepterer denne oppførselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...