Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Kommer du til å være hyggelig mot han den dagen han muligens ikke er hyggelig mot deg lenger? For du er vel den eneste han er hyggelig mot her inne, omtrent?. Tar du det som et kompliment? Føler du deg beæret over å være den eneste som slipper unna drittslengingen hans? Misforstå meg ikke...han har aldri vært ekkel mot meg. Og beklager hvis du oppfatter spørsmålet mitt som dirkete og ubehagelig. Men dette fenomenet blir jeg virkelig nysgjerrig på :-)

Jeg har hatt mine krangler med Jølsen.

Og er fullt klar over at det kan snu.

Når, og om den dagen kommer, vil jeg prøve å ignorere.

Det tror jeg er eneste måte å takle slike ting på...

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men er du ikke enig i at man må ta standpunkter her i livet?''

Jo, livet handler stort sett om å ta valg, små og store, ubetydelige og livsnødvendige.

''Og velge side, når det er nødvendig?''

Jo når det _er_ nødvendig så.

Sverige har jo klart seg bra gjennom å ikkje velge side, så det er mulig å være nøytral også, _uten_ nødvendigvis å være feig eller karakterløs.

'Det går ikke an å gjøre alle til lags, uten å såre noen.''

Nei, det er vanskelig, det viktigste er å være _tro_ mot seg sjøl! :-)

Ja, det viktigste er å være tro mot seg selv, og sine egne følelser og holdninger. Og er man ikke ikke det, så tror jeg kanskje at man mister seg selv, etter hvert....Man ofrer litt her, gir etter litt der, og lemper seg litt der...og vips...så lurer man en vakker dag på hvem man egentlig var:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller om du skal dosere ut sovetabeletter.

Døøøh, det er lenge siden! Ja, jeg innrømmer det, jeg brukte flere nick en stund, men det er like lenge siden som sovetablettråden du refererer til. Har faktisk bare brukt mitt eget nick siden den tid.

Men eh, trenger du sovepiller altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mandolina

Ja, det viktigste er å være tro mot seg selv, og sine egne følelser og holdninger. Og er man ikke ikke det, så tror jeg kanskje at man mister seg selv, etter hvert....Man ofrer litt her, gir etter litt der, og lemper seg litt der...og vips...så lurer man en vakker dag på hvem man egentlig var:-(

Toleranse er en fin egenskap, det går fint an å tolerere andres ufine handlinger uten at man behøver å miste sin personlige identitet, tvertimot blir man blitt et rikere menneske.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt mine krangler med Jølsen.

Og er fullt klar over at det kan snu.

Når, og om den dagen kommer, vil jeg prøve å ignorere.

Det tror jeg er eneste måte å takle slike ting på...

:0)

Så han betyr mer for deg enn alle de han sårer og slenger dritt til her inne? Jeg skjønner at du har tenkt gjennom saken,og at du sikkert har dine grunner for at du skriver som du gjør. Men allikevel...litt vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bare si at du forstår. Du må vise det i handling også. Slik som du svarer og flørter med Jølsen, så ser det jo ut som du betrakter han som "din beste venn". Og du kan ikke både støtte han, og de han er fæl mot. Det må tas et standpunkt. Man kan ikke gjøre alle til lags :-)

Jeg har lenge lurt på hva du driver med. Ikke bare flørter du med han i tråder, men du oppsøker han jo på "meldinger" også:-) (går ut fra at Jølsen er en han)

Fuck you a din jævla forbitre kjerring uten liv i RL :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mine krangler med Jølsen.

Og er fullt klar over at det kan snu.

Når, og om den dagen kommer, vil jeg prøve å ignorere.

Det tror jeg er eneste måte å takle slike ting på...

:0)

Hjernevasking er også en fin ting, huff, ikke bry deg om noe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toleranse er en fin egenskap, det går fint an å tolerere andres ufine handlinger uten at man behøver å miste sin personlige identitet, tvertimot blir man blitt et rikere menneske.

Hilsen

Jada. Men har man holdt på slik noen år, så mister man etterhvert noe av seg selv. Det er uunngåelig, tror jeg. Hvis man vet at man tolererer, så er det en sak, men hvis man stadig går på akkord med seg selv, så vil man etter hvert miste noe av sin egen identitet. Tror jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han betyr mer for deg enn alle de han sårer og slenger dritt til her inne? Jeg skjønner at du har tenkt gjennom saken,og at du sikkert har dine grunner for at du skriver som du gjør. Men allikevel...litt vanskelig å forstå.

Han betyr like mye for meg som MP og andre her på dol.

Det er sikkert vanskelig og forstå, men jeg velger å stå nøytral her. (Som geir sa)

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døøøh, det er lenge siden! Ja, jeg innrømmer det, jeg brukte flere nick en stund, men det er like lenge siden som sovetablettråden du refererer til. Har faktisk bare brukt mitt eget nick siden den tid.

Men eh, trenger du sovepiller altså?

''Døøøh, det er lenge siden! Ja, jeg innrømmer det, jeg brukte flere nick en stund, men det er like lenge siden som sovetablettråden du refererer til.''

Lenge siden ?

Vedkommende som fulgte din anvisning har ikkje våkna enda ihvertfall...

Ps! Eg har registrert det at du ikkje bruker falske/anonyme nick når du sprer "eder & galle" og det er bra! (det med falske nick altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han betyr like mye for meg som MP og andre her på dol.

Det er sikkert vanskelig og forstå, men jeg velger å stå nøytral her. (Som geir sa)

:0)

Det er kanskje fordi du er normal, og ikke lever i en internettverden. Jeg kom hjem i stad, men vurderer en ny tur ut straks, kanskje litt mer i sentrum denne gang! Skal drikke en øl eller tre for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fuck you a din jævla forbitre kjerring uten liv i RL :-)

På et eller annet merkelig vis, så visste jeg at den kom nå :-) Hadde til og med skrevet det innlegget mitt, men fjernet det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje fordi du er normal, og ikke lever i en internettverden. Jeg kom hjem i stad, men vurderer en ny tur ut straks, kanskje litt mer i sentrum denne gang! Skal drikke en øl eller tre for deg!

Ta tre du ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Døøøh, det er lenge siden! Ja, jeg innrømmer det, jeg brukte flere nick en stund, men det er like lenge siden som sovetablettråden du refererer til.''

Lenge siden ?

Vedkommende som fulgte din anvisning har ikkje våkna enda ihvertfall...

Ps! Eg har registrert det at du ikkje bruker falske/anonyme nick når du sprer "eder & galle" og det er bra! (det med falske nick altså).

Jeg står for det jeg sier, enten det er hælvete eller himmelsk! Men jeg må ærlig talt si at jeg synes du er en jævla bra fyr, selv om du bor i Bergen (hvilket jeg ikke forstår)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje fordi du er normal, og ikke lever i en internettverden. Jeg kom hjem i stad, men vurderer en ny tur ut straks, kanskje litt mer i sentrum denne gang! Skal drikke en øl eller tre for deg!

Så hun er den ene som du har utpekt som "normal" her inne? Ja, selv du trenger vel venner:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står for det jeg sier, enten det er hælvete eller himmelsk! Men jeg må ærlig talt si at jeg synes du er en jævla bra fyr, selv om du bor i Bergen (hvilket jeg ikke forstår)!

Eg bor _ikkje_ i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...