Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Du gjør det ikke lettere for meg akkurat ved å skrive slikt i denne tråden...

Det er slik det er, mora2. Ingen grunn til å pynte på sannheten, synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Så hun er den ene som du har utpekt som "normal" her inne? Ja, selv du trenger vel venner:-)

Jeg har familie og venner, sliter ikke på den siden. Mora2 er en kjempealright dame med masse meninger, bein i besa og sjarme uten like :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det viktigste er å være tro mot seg selv, og sine egne følelser og holdninger. Og er man ikke ikke det, så tror jeg kanskje at man mister seg selv, etter hvert....Man ofrer litt her, gir etter litt der, og lemper seg litt der...og vips...så lurer man en vakker dag på hvem man egentlig var:-(

''Man ofrer litt her, gir etter litt der, og lemper seg litt der...og vips...så lurer man en vakker dag på hvem man egentlig var:-(''

Sånn er det med de fleste, men de har heller aldri opplevd å være den de "er" allikevel, så da er det jo ikkje noe savn.

Om du skjønner ka eg mener? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke du har noe imot meg, vi har hatt mange hyggelig samtaler vi. Men jeg klarer ikke se bort ifra at du flørter med jølsen i de samme trådene der han er direkte veldig stygg mot enkelte brukere.

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så viktig for deg å fortsette å holde på sånn med Jølsen, kanskje du blir smigret av oppmerksomheten, det virker ihvertfal slik. I så tilfelle så får du bare fortsette med det, men jeg synes du kan holde deg for god til det i de trådene der han er direkte ondskapsfull.

Kanskje det heller er _du_ som er vanvittig opptatt av deg selv og at alle må likedeg? Ellers hadde du vel ikke svart her? Madrass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror du det ville fungere på denne karen? :)

Mulig...men tror egentlig ikke det :-) Her er nok det meste nytteløst. Den oppdragelsen som burde ha vært unnagjort mens han var barn...tror nok det er i seneste laget-) Men det er jo et større problem for han selv, enn det er for dol:-)

Men provokasjoner på det nivået går i hvert fall ikke innpå meg. Minner meg mest av alt som tenåringer som skal provosere voksne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg MP, jeg synes dette er respektløst fra mora2 sin side og hun kan holde seg for god til å dette tøyset i alvorlige tråder i alle fall. Skal de flørte og dille med hverandre kan de starte egne tråder og holde seg på meldinger.

Synes

Synes du virkelig det, du som er så opptatt av å blottlegge privatlivet ditt så barna dine kan lese det? Ja ja, intelligensen er på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Man ofrer litt her, gir etter litt der, og lemper seg litt der...og vips...så lurer man en vakker dag på hvem man egentlig var:-(''

Sånn er det med de fleste, men de har heller aldri opplevd å være den de "er" allikevel, så da er det jo ikkje noe savn.

Om du skjønner ka eg mener? :-)

Det er vel det som heter å bli voksen og slipes til i kantene. Noe som er nødvendig for at både vi selv og samfunnet skal fungere. Men vi mister oss selv, helt klart.

Ja, jeg skjønner hva du mener .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig... evnt kan de jo heller bare chatte på msn. Der er det ingen andre som kan reagere og de kan tulle og tøyse så mye de vil.

Nå kan du gå å legge deg, enten alene eller med kveldens utkårne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeningerminmening

Mulig...men tror egentlig ikke det :-) Her er nok det meste nytteløst. Den oppdragelsen som burde ha vært unnagjort mens han var barn...tror nok det er i seneste laget-) Men det er jo et større problem for han selv, enn det er for dol:-)

Men provokasjoner på det nivået går i hvert fall ikke innpå meg. Minner meg mest av alt som tenåringer som skal provosere voksne :-)

Det minner meg heldigvis ikke om noe, tror aldri jeg har sett lignende oppførsel noen gang jeg. Det får man bare prise seg lykkelig for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, mora2, at det det reageres på er at du koseprater og tøyser og er morsom med Jølsen når du utmerket godt vet hvor jævlig og ondskapsfull han er mot flere av oss andre.

Nå må du roe deg ned, seriøst talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært MP hadde jeg brydd meg lite om at du _sier_ at du støtter meg, så lenge du fortsetter å lefle med dette vesenet.

Støtte vises best i handling.

MP MP MP. faen er det en dronning eller? Trokke det, æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

''Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?''

Jeg tar innover meg at Jølsen er et menneske, men at han er ett mennekse nekter jeg å tro!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...