Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Du synes i det ene øyeblikket at drittslenging avler drittslenging og dette derfor bør unngås. Men når Jølsen, som vi ikke forventer annet av enn at vedkommende fortsetter å oppføre seg slik så er dette vesentlig bedre enn at en hvemsomhelst feks kallte deg en horebukk, hvis jeg har forstått deg riktig?

I tillegg skal vi respektere Jølsen og se dypt i oss selv for å forstå at også Jølsen er et menneske bak nicket og ikke ta igjen med samme mynt? Her oser det dobbeltmoral.

''Du synes i det ene øyeblikket at drittslenging avler drittslenging og dette derfor bør unngås.''

Ja, det syns eg både i det ene og det andre øyeblikk.

''Men når Jølsen, som vi ikke forventer annet av enn at vedkommende fortsetter å oppføre seg slik så er dette vesentlig bedre enn at en hvemsomhelst feks kallte deg en horebukk, hvis jeg har forstått deg riktig?''

Om personen bak nicket "Jølsen" skulle komme til å kalle meg en horebukk så ville eg ha foretrukket at h'n undertegnet med "Jølsen" slik at eg visste hvem som kritiserte meg, det er omtrent umulig å kunne forsvare seg om h*n hadde undertegnet med fks. "en som ikkje liker horebukker".

Dessuten så hadde eg ikkje brydd meg i det hele tatt.

''I tillegg skal vi respektere Jølsen og se dypt i oss selv for å forstå at også Jølsen er et menneske bak nicket og ikke ta igjen med samme mynt? Her oser det dobbeltmoral.''

Det kan ikkje eg forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Bookworm

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest bareentanke

''Du synes i det ene øyeblikket at drittslenging avler drittslenging og dette derfor bør unngås.''

Ja, det syns eg både i det ene og det andre øyeblikk.

''Men når Jølsen, som vi ikke forventer annet av enn at vedkommende fortsetter å oppføre seg slik så er dette vesentlig bedre enn at en hvemsomhelst feks kallte deg en horebukk, hvis jeg har forstått deg riktig?''

Om personen bak nicket "Jølsen" skulle komme til å kalle meg en horebukk så ville eg ha foretrukket at h'n undertegnet med "Jølsen" slik at eg visste hvem som kritiserte meg, det er omtrent umulig å kunne forsvare seg om h*n hadde undertegnet med fks. "en som ikkje liker horebukker".

Dessuten så hadde eg ikkje brydd meg i det hele tatt.

''I tillegg skal vi respektere Jølsen og se dypt i oss selv for å forstå at også Jølsen er et menneske bak nicket og ikke ta igjen med samme mynt? Her oser det dobbeltmoral.''

Det kan ikkje eg forstå.

Dobbeltmoralen din er at drittslenging ikke er greit, men vi kan ikke forvente noe annet av Jølsen, så da er det greit så lenge han slenger dritt under det nicket. Eller du ville foretrekke at han slang dritt fremfor et annet ukjent nick. Dritt er uansett dritt! Enten er du for det eller så er du i mot det.

Dessuten forstår jeg ikke at du føler at hvis du skulle få dritt fra Jølsen, så ville det være lettere å forsvare seg mot. Det handler vel mer om at du mangler den erfaringen. Du er ikke en av hans ofre. Jølsen er like fremmed for deg som jeg er. Selv om han har et nick her inne som mange forbinder med drittslenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du synes i det ene øyeblikket at drittslenging avler drittslenging og dette derfor bør unngås.''

Ja, det syns eg både i det ene og det andre øyeblikk.

''Men når Jølsen, som vi ikke forventer annet av enn at vedkommende fortsetter å oppføre seg slik så er dette vesentlig bedre enn at en hvemsomhelst feks kallte deg en horebukk, hvis jeg har forstått deg riktig?''

Om personen bak nicket "Jølsen" skulle komme til å kalle meg en horebukk så ville eg ha foretrukket at h'n undertegnet med "Jølsen" slik at eg visste hvem som kritiserte meg, det er omtrent umulig å kunne forsvare seg om h*n hadde undertegnet med fks. "en som ikkje liker horebukker".

Dessuten så hadde eg ikkje brydd meg i det hele tatt.

''I tillegg skal vi respektere Jølsen og se dypt i oss selv for å forstå at også Jølsen er et menneske bak nicket og ikke ta igjen med samme mynt? Her oser det dobbeltmoral.''

Det kan ikkje eg forstå.

Jeg tror kanskje egentlig at dette koker ned til den samme reaksjonen som mora2 har. Fordi du selv ikke har blitt utsatt for drittslengingen/trakasseringen fra Jølsen, så klarer du ikke å se han med de samme øyne som de som har vært utsatt for det. I dine øyne så er han egentlig ikke så ille, fordi du har vært spart for ubehagelighetene hans. Og derfor mener du at han bør respekteres, uansett.

Vi står alle oss selv nærmest, når det kommer til stykket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltmoralen din er at drittslenging ikke er greit, men vi kan ikke forvente noe annet av Jølsen, så da er det greit så lenge han slenger dritt under det nicket. Eller du ville foretrekke at han slang dritt fremfor et annet ukjent nick. Dritt er uansett dritt! Enten er du for det eller så er du i mot det.

Dessuten forstår jeg ikke at du føler at hvis du skulle få dritt fra Jølsen, så ville det være lettere å forsvare seg mot. Det handler vel mer om at du mangler den erfaringen. Du er ikke en av hans ofre. Jølsen er like fremmed for deg som jeg er. Selv om han har et nick her inne som mange forbinder med drittslenging.

Drittslenging = ikkje greit

Drittslenging fra Jølsen = ikkje greit

Drittslenging til Jølsen = ikkje greit

Drittslenging til meg fra Jølsen = ikkje greit, men eg hadde neppe brydd meg nevneverdig

Drittslenging til meg fra "Ukjent" nick (som egentlig er Jølsen) = mye verre, for da vet eg ikkje kor og hvem det kommer fra, og _da_ blir det vanskeligere å ta igjen bl.a.

Men om du nå (for fjerde gang) ikkje forstår (eller vil forstå) det eg sier, så gidder eg ikkje mer.

Og du kan kalle det dobbeltmoral, arroganse eller hva du måtte ønske...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje egentlig at dette koker ned til den samme reaksjonen som mora2 har. Fordi du selv ikke har blitt utsatt for drittslengingen/trakasseringen fra Jølsen, så klarer du ikke å se han med de samme øyne som de som har vært utsatt for det. I dine øyne så er han egentlig ikke så ille, fordi du har vært spart for ubehagelighetene hans. Og derfor mener du at han bør respekteres, uansett.

Vi står alle oss selv nærmest, når det kommer til stykket:-)

''Vi står alle oss selv nærmest, når det kommer til stykket:-)''

Yepp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bareentanke

Drittslenging = ikkje greit

Drittslenging fra Jølsen = ikkje greit

Drittslenging til Jølsen = ikkje greit

Drittslenging til meg fra Jølsen = ikkje greit, men eg hadde neppe brydd meg nevneverdig

Drittslenging til meg fra "Ukjent" nick (som egentlig er Jølsen) = mye verre, for da vet eg ikkje kor og hvem det kommer fra, og _da_ blir det vanskeligere å ta igjen bl.a.

Men om du nå (for fjerde gang) ikkje forstår (eller vil forstå) det eg sier, så gidder eg ikkje mer.

Og du kan kalle det dobbeltmoral, arroganse eller hva du måtte ønske...:-)

Du glemte sarkasme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Ofte kan disse kommentarene komme til "Lillemus", men eg tror ho er så robust og oppegående at ho ikkje bryr seg!?''

Stort sett driter jeg i hele fyren, men det er ikke morsomt når du stadig får disse meldingene her inne. Noen av den er direkte krenkende og sårende også og til tider har de gått mer innpå meg enn det gir uttrykk for her inne ja.

Vet du hva du burde gjøre da? Da burde du la være å legge ut intim informasjon om deg selv og informasjon om barna dine og "kjæresten" din (jeg gir det fem år til, så kommer det garantert til å ryke). Du legger ut informasjon om dem som er helt hårreisende, det er kjempelett for hvem som helst å finne ut hvem dere alle er. Tror du "kjæresten" din kommer til å like å få lese via linker en dag, hva du har skrevet om det intime forholdet? Tror du barna dine kommer til å like at nesten all informasjon om dem ligger her ute på DOL? Fordi det gjør det nemlig, men du ser det ikke selv, fordi du ikke tenker på det. Livet ditt kommer til å rakne, fordi du er uforsiktig og ikke akkurat smart. Synes synd på barna dine og "kjæresten" din, men også på deg fordi du er så naiv, akkurat som et lite barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løgn, du har brukt andre nick her inne.

Du er rett og slett dum. Eller kanskje du har dysleksi? Jeg sa jeg har brukt flere nick her inne, men det er svært lenge siden, og da har det vært for å stille personlige spørsmål eller for å tulle om noe, som sagt veldig lenge siden. Etter det har jeg bare brukt Jølsen, har aldri vært registrert med noe annet nick enn Jølsen. Hva du tror, er for meg som for resten av verden irrelevant, fordi du er en ubetydelig person i verden, en tilbakestående noksagt. Men det er greit, for jeg mente hvert ord av det jeg sa så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vi har fått med oss at du sier det og det tror vi på,men det er tross alt ikke det, det handler om.

Kanskje du skal danne et poltisk parti? Så kan du dele ut boller og brus og ballonger med personlig logo på. "Hei, vi kommer fra internettpartiet. Vi tror på krig og fred og sånn, at alle skal være greie mot alle, å skrive alt med tødler, og at verden kommer til å bli et mye bedre sted bare vi klarer å utføre omvendt psykologi for å ytre vår mening om andre som har en annen mening enn vår egen. I tillegg til alt dette, arrangerer vi drageløp, fordi vi er veldig opptatt av hva dette symboliserer. Ikke bruker vi Google for å sjekke hva drageløp betyr heller. Her har du vår button, den er lysegrønn og lilla med "likeverd for alle, så lenge vi klarer å tråkke på folk vi føler har tråkket på oss!"

Jeg har blant annet med nicket ditt og endel av dine smarte svar i min nyeste bok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er rett og slett dum. Eller kanskje du har dysleksi? Jeg sa jeg har brukt flere nick her inne, men det er svært lenge siden, og da har det vært for å stille personlige spørsmål eller for å tulle om noe, som sagt veldig lenge siden. Etter det har jeg bare brukt Jølsen, har aldri vært registrert med noe annet nick enn Jølsen. Hva du tror, er for meg som for resten av verden irrelevant, fordi du er en ubetydelig person i verden, en tilbakestående noksagt. Men det er greit, for jeg mente hvert ord av det jeg sa så :-)

Hehe, du prøver og prøver Jølsen, men dette har du ikke tak på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du jobber med hendene dine, for du er ikke akkurat smart :-)

Du Jølsen, som jeg sa i forrige innlegg, dette klarer du dårlig og smart og ikke smart vet du utmerket godt at du i kke kan snakke om, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal danne et poltisk parti? Så kan du dele ut boller og brus og ballonger med personlig logo på. "Hei, vi kommer fra internettpartiet. Vi tror på krig og fred og sånn, at alle skal være greie mot alle, å skrive alt med tødler, og at verden kommer til å bli et mye bedre sted bare vi klarer å utføre omvendt psykologi for å ytre vår mening om andre som har en annen mening enn vår egen. I tillegg til alt dette, arrangerer vi drageløp, fordi vi er veldig opptatt av hva dette symboliserer. Ikke bruker vi Google for å sjekke hva drageløp betyr heller. Her har du vår button, den er lysegrønn og lilla med "likeverd for alle, så lenge vi klarer å tråkke på folk vi føler har tråkket på oss!"

Jeg har blant annet med nicket ditt og endel av dine smarte svar i min nyeste bok :-)

*lol* Jølsen, dette beviser nok en gang at du ikke skjønner en dritt av hva vi snakker om.

Jeg kan jo prøve engang til da, i og med at dette er svært fornøyerlig. Dette handler ikke om å ikke si hva man mener og hvilke standpunkt man har, men hvordan det sies. Det siste har jeg skjønt veldig godt at du ikke skjønner en dritt av. Du er nok en feig hykler og så ynkelig i RL du hadde ikke tør å oppføre seg slik mot andre. Men på nettet kan du jo lire av idiotiet og dumme deg ut til stor fornøyelse for oss andre.

Men jeg må jo si at det er artig også, når folk er så dumme at de ikke skjønner at de er dumme en gang, så blir det fornøyerlig, en god latter forlenger livet sies det, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittslenging = ikkje greit

Drittslenging fra Jølsen = ikkje greit

Drittslenging til Jølsen = ikkje greit

Drittslenging til meg fra Jølsen = ikkje greit, men eg hadde neppe brydd meg nevneverdig

Drittslenging til meg fra "Ukjent" nick (som egentlig er Jølsen) = mye verre, for da vet eg ikkje kor og hvem det kommer fra, og _da_ blir det vanskeligere å ta igjen bl.a.

Men om du nå (for fjerde gang) ikkje forstår (eller vil forstå) det eg sier, så gidder eg ikkje mer.

Og du kan kalle det dobbeltmoral, arroganse eller hva du måtte ønske...:-)

Jeg er enig i at drittslenging fra anonyme nick (selv om vi alle er anonyme) er verre enn om det kommer fra de med faste nick.

Men det er dessverre noen få her inne som ikke skjønner hvor mye de driter seg ut, de tror selv at de er rakrygget fordi de tør å si hva de mener, men så blir det så motbydelig sagt at ingen tar dem alvorlig lenger. De blir jo bare ynkelig og vi vet jo alle hvem vi snakke om:-)

Jeg lurer på hva de egentlig tror de oppnår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva du burde gjøre da? Da burde du la være å legge ut intim informasjon om deg selv og informasjon om barna dine og "kjæresten" din (jeg gir det fem år til, så kommer det garantert til å ryke). Du legger ut informasjon om dem som er helt hårreisende, det er kjempelett for hvem som helst å finne ut hvem dere alle er. Tror du "kjæresten" din kommer til å like å få lese via linker en dag, hva du har skrevet om det intime forholdet? Tror du barna dine kommer til å like at nesten all informasjon om dem ligger her ute på DOL? Fordi det gjør det nemlig, men du ser det ikke selv, fordi du ikke tenker på det. Livet ditt kommer til å rakne, fordi du er uforsiktig og ikke akkurat smart. Synes synd på barna dine og "kjæresten" din, men også på deg fordi du er så naiv, akkurat som et lite barn.

Vær så snilll og ikke snakk om å være smart og ikke smart Jølsen og du vet hvorfor.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor du henger deg så voldsomt opp i dette, hvorfor driter du ikke i det? Hvorfor plager dette deg? Nå vet vi jo alle at du ikke er helt frisk, fordi friske personer oppfører seg ikke slik som du gjør, så kanskje forklaringer ligger der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at drittslenging fra anonyme nick (selv om vi alle er anonyme) er verre enn om det kommer fra de med faste nick.

Men det er dessverre noen få her inne som ikke skjønner hvor mye de driter seg ut, de tror selv at de er rakrygget fordi de tør å si hva de mener, men så blir det så motbydelig sagt at ingen tar dem alvorlig lenger. De blir jo bare ynkelig og vi vet jo alle hvem vi snakke om:-)

Jeg lurer på hva de egentlig tror de oppnår.

Agendaen får vi nok aldri greie på...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...