Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

''Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig?''

Nei.

''Har han blitt noe bedre?''

Hverken "bedre" eller "verre".

''...(døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?''

Joda Jølsen har selvfølgelig sjøl ansvar (som alle andre her inne) for kordan h*n blir oppfatta av andre, og det ansvaret er nok Jølsen fullt klar over og h*n kan også bedre enn de fleste her inne forutsi andres reaksjoner på de mest kontroversielle, nedsettende og upolitisk korrekte utspillene sine.

''Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare deg selv.''

Eg har _ikkje_ behov for å forsvare meg, men eg mener at Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.

Ps! Eg driter i hvordan du, Jølsen, mora2 og alle andre måtte mene om meg! :-)

''Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv,''

Det forstår eg SVÆRT godt!

''...i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd.''

Til lags åt alle kan ingen gjera.

Drit i det Jølsen måtte mene om deg, det er mitt råd.

''Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent)''

At h*n har fått kritikk er helt på sin plass, men det er ikkje greit med injurierende personkarakteristikker hverken til deg eller Jølsen, og i motsetning til Jølsen så har de som har kommet med de verste utspillene mot Jølsen operert under "nyoppretta" nick og da burde de etter mitt syn vært sletta.

Jølsen skriver tross alt under med sitt eget nick.

Kanskje h*n bruker andre nick når h*n kommer med ros og komplimenter, det skulle neimenn ikkje forundre meg når det gjelder Jølsen.

''- jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.''

Det er ikkje korrekt at ingen har reagert på Jølsens utspill mot deg, mange har gitt deg støtte og tatt avstand fra Jølsens utspill.

''Eg har _ikkje_ behov for å forsvare meg, men eg mener at Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.''

Det er jeg ikke enig i. Når man gang på gang går så til de grader over streken har man sagt fra seg den retten. Å dulle med slike er bare dumt, for da legger dere opp til at de skal fortsette. Det forundrer meg at dere ikke ser det selv. Uten oppgitt humring og klapp på skulderen hver gang han har vært slem er det ikke så morsomt lenger, og hvis han merker at folk han liker faktisk trekker seg unna kan det være han skjerper seg ørlite grann.

Du blir brukt, Geir. Vil du virkelig være godfjotten til denne fyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Bookworm

    9

Mest aktive i denne tråden

Klart det er løgn hehe. Her om dagen innrømmet jo SMIR at han var Jølsen, da fallt mange brikker på plass for meg :)

Jeg er ikke SMIR. SMIR er syk og jeg vet ikke om det er grunnen til at han prøvde å si han er meg, for det er han ikke. Jeg kjenner han ikke heller. SMIR er syk, jeg er bare slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det var meg og jølsen som tullet i et innlegg for lenge siden.

Var i sommer en gang. Og den tråden handlet om kvinner var selv skyld i voldtek. Hvilket meg og jølsen var uenige i.

Så begynte vi å tøyse om en regnfrakk. Og det var ikke bare meg og jølsen som tøyset heller.Men det er det samme. Noen som reagerte, siden noen kunne bli støtt og såret.

Dumt gjort av oss, og derfor har jeg beklaget det flere ganger.

''Så begynte vi å tøyse om en regnfrakk.''

Jeg tøyser aldri om regnfrakker! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig?''

Nei.

''Har han blitt noe bedre?''

Hverken "bedre" eller "verre".

''...(døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?''

Joda Jølsen har selvfølgelig sjøl ansvar (som alle andre her inne) for kordan h*n blir oppfatta av andre, og det ansvaret er nok Jølsen fullt klar over og h*n kan også bedre enn de fleste her inne forutsi andres reaksjoner på de mest kontroversielle, nedsettende og upolitisk korrekte utspillene sine.

''Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare deg selv.''

Eg har _ikkje_ behov for å forsvare meg, men eg mener at Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.

Ps! Eg driter i hvordan du, Jølsen, mora2 og alle andre måtte mene om meg! :-)

''Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv,''

Det forstår eg SVÆRT godt!

''...i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd.''

Til lags åt alle kan ingen gjera.

Drit i det Jølsen måtte mene om deg, det er mitt råd.

''Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent)''

At h*n har fått kritikk er helt på sin plass, men det er ikkje greit med injurierende personkarakteristikker hverken til deg eller Jølsen, og i motsetning til Jølsen så har de som har kommet med de verste utspillene mot Jølsen operert under "nyoppretta" nick og da burde de etter mitt syn vært sletta.

Jølsen skriver tross alt under med sitt eget nick.

Kanskje h*n bruker andre nick når h*n kommer med ros og komplimenter, det skulle neimenn ikkje forundre meg når det gjelder Jølsen.

''- jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.''

Det er ikkje korrekt at ingen har reagert på Jølsens utspill mot deg, mange har gitt deg støtte og tatt avstand fra Jølsens utspill.

''Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.''

Kan du virkelig mene det? Respekt er noe man gjør seg fortjent til, og det har virkelig ikke Jølsen gjort... Jeg respekterer virkelig ikke en person som holder på slik som Jølsen gjør, og det mener jeg ikke at han har noe krav på heller.

Men folk som respekterer andre og bevarer normal folkeskikk, respekterer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange illusjoner som kan briste :) Og noe mer konkret svar på det enn at SMIR selv sa det, får vi nok aldri.

Hvem som helst kan vel egentlig si at de er Jølsen (eller noen andre) her inne, ingen får bevist noe likevel (webmaster??)...

Men det har også blitt spekulert i tidligere om Jølsen til "vanlig" egentlig oprererer under et annet, kjent nick her inne, og bruker Jølsen for å slenge dritt.

Her er det nok snakk om en person som har bestemt seg for å få ut frustrasjonen sin på nett, sannsynligvis veldig snill og omgjengelig i RL, og har ett eller annet gruff som på en eller annen måte må ut, og å gjøre det på nett er løsningen.

Gjett om vedkommende koser seg når det blir skrevet milevis med tråder med utgangspunkt i h*n.

Det var snakk om å ikke mate trollene - hva er det vi gjør nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem som helst kan vel egentlig si at de er Jølsen (eller noen andre) her inne, ingen får bevist noe likevel (webmaster??)...

Men det har også blitt spekulert i tidligere om Jølsen til "vanlig" egentlig oprererer under et annet, kjent nick her inne, og bruker Jølsen for å slenge dritt.

Her er det nok snakk om en person som har bestemt seg for å få ut frustrasjonen sin på nett, sannsynligvis veldig snill og omgjengelig i RL, og har ett eller annet gruff som på en eller annen måte må ut, og å gjøre det på nett er løsningen.

Gjett om vedkommende koser seg når det blir skrevet milevis med tråder med utgangspunkt i h*n.

Det var snakk om å ikke mate trollene - hva er det vi gjør nå da??

Jølsen har ingen andre nick her inne, og har heller aldri hatt det. Det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jølsen har ingen andre nick her inne, og har heller aldri hatt det. Det er helt sikkert.

Å jo faen, det glemte jeg. Har skrevet under med et par dekknick et par anledninger, men det er lenge siden. Har ellers aldri hatt noen andre registrerte nick, det var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veronicamor

Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig? Har han blitt noe bedre? (døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?

Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare degselv.

Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv, i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd. Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent) - jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.

Jeg er litt på DOL innimellom, men skriver sjelden og når jeg først gjør det er det med tilfeldige nick.

Jeg har ikke sett noe særlig av denne trakasseringen som det er snakk om nå, men jeg har lagt merke til veldig mange usaklige og frekke svar fra Jølsen i diverse tråder.

Kjære Mary Poppins, jeg håper du klarer å ignorere ham. Han er virkelig ikke verdt oppmerksomheten din. Tenk på det, hvem er det som sitter dag og natt på dette forumet bare for å spy ut eder og galle? Ganske sikkert har han et forferdelig trist liv (uten venner og familie som bryr seg om ham). Sjansen for at han kjenner deg eller vet hvem du er på ordentlig er så liten. Da ville han vel sendt deg en mail og fortalt navnet ditt da du spurte om det, bare for å gjøre deg enda mer paranoid!

Det beste trikset med mennesker som har et patetisk behov for å rakke ned på andre er å ignorere (jeg ser også at Lillemus har sagt det). Når den eneste gleden til stakkars Jølsen er å pepre dere med stygge ord, så ti ham helt i hjel!

Stor trøsteklem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Eg har _ikkje_ behov for å forsvare meg, men eg mener at Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.''

Det er jeg ikke enig i. Når man gang på gang går så til de grader over streken har man sagt fra seg den retten. Å dulle med slike er bare dumt, for da legger dere opp til at de skal fortsette. Det forundrer meg at dere ikke ser det selv. Uten oppgitt humring og klapp på skulderen hver gang han har vært slem er det ikke så morsomt lenger, og hvis han merker at folk han liker faktisk trekker seg unna kan det være han skjerper seg ørlite grann.

Du blir brukt, Geir. Vil du virkelig være godfjotten til denne fyren?

''Uten oppgitt humring og klapp på skulderen hver gang han har vært slem er det ikke så morsomt lenger,..''

Den tilbakemeldingen gir ikkje eg, legg merke til det.

Men av og til er h*n virkelig morsom og tar ting på "kornet" og det ler eg godt av, eg inrømmer det.

Ofte kan disse kommentarene komme til "Lillemus", men eg tror ho er så robust og oppegående at ho ikkje bryr seg!?

''Du blir brukt, Geir.''

Er du sikker på det?

Kanskje det er omvendt? :-)

''Vil du virkelig være godfjotten til denne fyren?''

Eg er ikkje _godfjotten_ til noen her inne, har lært av tidligere erfaringer herfra at det kan være lurt å holde de aller fleste på en "armlengdes avstand" (eller to).

Ps! Eg har ingen kontakt med noen fra Dol (som eg vet om ihvertfall) i RL, hverken på mail, sms, telefon eller ansikt til ansikt, og det har eg tenkt å fortsette med.

For sikkerhetsskyld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.''

Kan du virkelig mene det? Respekt er noe man gjør seg fortjent til, og det har virkelig ikke Jølsen gjort... Jeg respekterer virkelig ikke en person som holder på slik som Jølsen gjør, og det mener jeg ikke at han har noe krav på heller.

Men folk som respekterer andre og bevarer normal folkeskikk, respekterer jeg...

Enten formulerte eg meg klønete, ellers så har du missforstått hva eg mente.

Eg mente at forde om Jølsen har brukt ord og personkarekteristikker som er både sårende og injurierende så gir ikkje det andre retten til å gjøre det samme mot han/henne!

Vold avler vold, og drittslenging avler drittslenging og så har vi det gående på et absolutt lavmål...

Dessuten bruker Jølsen sitt faste nick, det gjør ikkje mange av de andre feige neka som kaller Jølsen for "vesenet" o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten formulerte eg meg klønete, ellers så har du missforstått hva eg mente.

Eg mente at forde om Jølsen har brukt ord og personkarekteristikker som er både sårende og injurierende så gir ikkje det andre retten til å gjøre det samme mot han/henne!

Vold avler vold, og drittslenging avler drittslenging og så har vi det gående på et absolutt lavmål...

Dessuten bruker Jølsen sitt faste nick, det gjør ikkje mange av de andre feige neka som kaller Jølsen for "vesenet" o.l.

Joda, jeg kan se poenget i at Jølsen bruker fast nick, men det unnskylder nok ikke oppførselen...

Og jeg er også enig i at vi andre ikke burde synke ned på samme nivå, men å dra det så langt til at h*n fortjener respekt - nope, aldri i verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Uten oppgitt humring og klapp på skulderen hver gang han har vært slem er det ikke så morsomt lenger,..''

Den tilbakemeldingen gir ikkje eg, legg merke til det.

Men av og til er h*n virkelig morsom og tar ting på "kornet" og det ler eg godt av, eg inrømmer det.

Ofte kan disse kommentarene komme til "Lillemus", men eg tror ho er så robust og oppegående at ho ikkje bryr seg!?

''Du blir brukt, Geir.''

Er du sikker på det?

Kanskje det er omvendt? :-)

''Vil du virkelig være godfjotten til denne fyren?''

Eg er ikkje _godfjotten_ til noen her inne, har lært av tidligere erfaringer herfra at det kan være lurt å holde de aller fleste på en "armlengdes avstand" (eller to).

Ps! Eg har ingen kontakt med noen fra Dol (som eg vet om ihvertfall) i RL, hverken på mail, sms, telefon eller ansikt til ansikt, og det har eg tenkt å fortsette med.

For sikkerhetsskyld...

''Ofte kan disse kommentarene komme til "Lillemus", men eg tror ho er så robust og oppegående at ho ikkje bryr seg!?''

Stort sett driter jeg i hele fyren, men det er ikke morsomt når du stadig får disse meldingene her inne. Noen av den er direkte krenkende og sårende også og til tider har de gått mer innpå meg enn det gir uttrykk for her inne ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Ofte kan disse kommentarene komme til "Lillemus", men eg tror ho er så robust og oppegående at ho ikkje bryr seg!?''

Stort sett driter jeg i hele fyren, men det er ikke morsomt når du stadig får disse meldingene her inne. Noen av den er direkte krenkende og sårende også og til tider har de gått mer innpå meg enn det gir uttrykk for her inne ja.

''Stort sett driter jeg i hele fyren,''

Det har vært mitt inntrykk ja, og eg tror det er det mest fornuftige du kan gjøre, og ser også at du ikkje "modererer" deg eller lar deg styre/påvirke, og det er bra!

''...men det er ikke morsomt når du stadig får disse meldingene her inne.''

Nei, det vil eg tro.

Men ler du ikkje innimellom, når det går over "stokk & stein"?

''Noen av den er direkte krenkende og sårende også og til tider har de gått mer innpå meg enn det gir uttrykk for her inne ja.''

Da håper eg du gjør webmaster oppmerksom (gjerne i en mail) på dette, slik at de kan vurdere tiltak i form av korreks, sletting eller utestenging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Synes du det ser ut som Jølsen bryr seg noe nevneverdig?''

Nei.

''Har han blitt noe bedre?''

Hverken "bedre" eller "verre".

''...(døm selv i denne tråden), og har han ikke skyld i det selv?''

Joda Jølsen har selvfølgelig sjøl ansvar (som alle andre her inne) for kordan h*n blir oppfatta av andre, og det ansvaret er nok Jølsen fullt klar over og h*n kan også bedre enn de fleste her inne forutsi andres reaksjoner på de mest kontroversielle, nedsettende og upolitisk korrekte utspillene sine.

''Du duller like mye med han du også, det har jeg registrert, så jeg skjønner at du føler at du nå har behov for å forsvare deg selv.''

Eg har _ikkje_ behov for å forsvare meg, men eg mener at Jølsen har like stor rett til å bli behandla med respekt og normal folkeskikk som du, meg, mora2 og alle andre her inne.

Ps! Eg driter i hvordan du, Jølsen, mora2 og alle andre måtte mene om meg! :-)

''Mitt beger er fullt, etter et halvt år (eller et år?) med å bli trakassert av han og kalt hore billig fæl dum idiot teit stygg ekkel kvalm løs osv,''

Det forstår eg SVÆRT godt!

''...i tillegg til at han mener jeg ikke fortjener en dritt her i liver, så er grensen min nådd.''

Til lags åt alle kan ingen gjera.

Drit i det Jølsen måtte mene om deg, det er mitt råd.

''Han har måttet tåle kritikk i to døgn (som fortjent)''

At h*n har fått kritikk er helt på sin plass, men det er ikkje greit med injurierende personkarakteristikker hverken til deg eller Jølsen, og i motsetning til Jølsen så har de som har kommet med de verste utspillene mot Jølsen operert under "nyoppretta" nick og da burde de etter mitt syn vært sletta.

Jølsen skriver tross alt under med sitt eget nick.

Kanskje h*n bruker andre nick når h*n kommer med ros og komplimenter, det skulle neimenn ikkje forundre meg når det gjelder Jølsen.

''- jeg har tålt det i snart et år uten at noen har sagt noe.''

Det er ikkje korrekt at ingen har reagert på Jølsens utspill mot deg, mange har gitt deg støtte og tatt avstand fra Jølsens utspill.

Etter alt om denne personen har skrevet her inne så er det helt utrolig at du mener at han har krav på respekt fra oss.

For det andre så er jeg ikke helt sikker på at h*n bruker bare ett nick her inne. Jeg ser ikke bort fra at h*n har flere og kan svare seg selv også. Fra slike kan man forvente hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt om denne personen har skrevet her inne så er det helt utrolig at du mener at han har krav på respekt fra oss.

For det andre så er jeg ikke helt sikker på at h*n bruker bare ett nick her inne. Jeg ser ikke bort fra at h*n har flere og kan svare seg selv også. Fra slike kan man forvente hva som helst.

Ok, drit i det med respekt da, det var kanskje ett (et) lite velvalgt ord.

Men normal folkeskikk det burde en kunne forvente av (de aller fleste) voksne folk!

Kanskje "Jølsen" og "Mary Poppins" er samme person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke SMIR. SMIR er syk og jeg vet ikke om det er grunnen til at han prøvde å si han er meg, for det er han ikke. Jeg kjenner han ikke heller. SMIR er syk, jeg er bare slem.

Du kan ikke påstå at du ikke er syk etter måten du skriver på her inne? Men samtidig er det fornøyerlig at at du må være så syk at du ikke forstår dette også:-)

De som er friske oppfører seg ikke slik, fordi de har såpass sosiale iq at de skjønne hvordan ting skal sies, det skjønner ikke du bæra av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du virkelig det, du som er så opptatt av å blottlegge privatlivet ditt så barna dine kan lese det? Ja ja, intelligensen er på topp.

'lol'..du snakker om intelligens?...dette blir bare artigere og artigere, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg forstår.

Og har valgt og forholde meg nøytral til dette.

:0)

Hadde du likt at andre hadde forholdt seg nøytralt til dette hvis det var du som fikk motbydeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...