Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Det er også noe som heter: "Skaper vi menneskeverd, skaper vi fred." :-)

Hadde det vært så enkelt..men en vakker tanke.... det er det :-) Og det hadde ikke vært meg i mot.

Jeg vet bare fra RL, hvor forbasket vondt det kan gjøre, når man prøver å forklare for noen at "det og det mennesket har såret meg slik og slik". For deretter å få til svar: "H*n har ikke gjort meg noe,så det skjønner jeg ikke noe av." Den svir veldig:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Det er noe som heter som man reder, ligger man. Dette synes jeg i høyeste grad gjelder i dette tilfellet. Jeg finner inge formildende omstendigheter som skulle tillate folk å drive hets/trakkasering og mobbing av enkeltpersoner. Ikke engang ditt forsøk på å fortelle at han er et menneske.

Mora2 har jeg ingen formening om i denne sammenhengen, bortsett fra at hun selvsagt har valgt litt feil tråder for "flørtingen" med Jølsen.

''Jeg finner inge formildende omstendigheter som skulle tillate folk å drive hets/trakkasering og mobbing av enkeltpersoner.''

Flott!

Da tar eg det som en selvfølge at du også tar avstand fra de som hetser/trakkaserer og mobber Jølsen, gjennom personkarakteristikker som "gal", "vesenet", osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hakkingen Jølsen har drevet med ovenfor Lilemus og Mary Poppins har sjelden vært morsom, det har vært langt over det som er allment akseptabelt.

Men folk _er_ forskjellige, og Jølsen`s motiver og hensikt med dette er det bare h*n som kjenner.

Om vi skulle samle sammen de verste personkarakteristikkene som var skrevet de siste to døgn, så var det garantert Jølsen som har fått de verste rettet mot seg.

Er det i det hele tatt noen som klarer å ta innover seg at også Jølsen er ett menneske?

Det er også flere som burde skamme seg over den "kollektive" nedrakkingen som Mora2 har blitt utsatt for, det har vært ett massivt og voldsomt press ho har blitt utsatt for.

Eg oppfatter Mora2 som en tvers gjennom hyggelig person, som sannsynligvis aldri har "gjort ei flue fortred", og det syntes eg ho burde få lov å fortsette med...

Jølsen har seg selv å takke, så akurat det bryr meg nada om, enkelt og greit.

mora2 tror jeg alle oppfatter som koselig, noe annet har så langt jeg har sett ikke blitt sagt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jølsen har seg selv å takke, så akurat det bryr meg nada om, enkelt og greit.

mora2 tror jeg alle oppfatter som koselig, noe annet har så langt jeg har sett ikke blitt sagt heller.

''Jølsen har seg selv å takke, så akurat det bryr meg nada om, enkelt og greit.''

Det er en ærlig sak, og helt greit. :)

''mora2 tror jeg alle oppfatter som koselig, noe annet har så langt jeg har sett ikke blitt sagt heller.''

Det var en laaang tråd i går, der det var spesiellt to "nye" nick som var veldig nedlatende overfor Mora2 i går, men ho tok det (tilsynelatende) med ett smil, som alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært så enkelt..men en vakker tanke.... det er det :-) Og det hadde ikke vært meg i mot.

Jeg vet bare fra RL, hvor forbasket vondt det kan gjøre, når man prøver å forklare for noen at "det og det mennesket har såret meg slik og slik". For deretter å få til svar: "H*n har ikke gjort meg noe,så det skjønner jeg ikke noe av." Den svir veldig:-(

Det er ikke mine ord.

Jeg har sagt at jeg FORSTÅR hun blir frustrert, og lei.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jølsen har seg selv å takke, så akurat det bryr meg nada om, enkelt og greit.''

Det er en ærlig sak, og helt greit. :)

''mora2 tror jeg alle oppfatter som koselig, noe annet har så langt jeg har sett ikke blitt sagt heller.''

Det var en laaang tråd i går, der det var spesiellt to "nye" nick som var veldig nedlatende overfor Mora2 i går, men ho tok det (tilsynelatende) med ett smil, som alltid!

Det har ikke jeg fått med meg. Men man kan ikke være for hårsår heller, det er alltid noen som slenger litt med kjeften og såpass må vi tåle, hvis ikke blir det for kjedelig her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært så enkelt..men en vakker tanke.... det er det :-) Og det hadde ikke vært meg i mot.

Jeg vet bare fra RL, hvor forbasket vondt det kan gjøre, når man prøver å forklare for noen at "det og det mennesket har såret meg slik og slik". For deretter å få til svar: "H*n har ikke gjort meg noe,så det skjønner jeg ikke noe av." Den svir veldig:-(

Det er ikkje så veldig mange år siden det var konsensus i den vestlige verden om at tyranner, diktarorer, terrorister og agressive nasjoner skulle straffes, isoleres og fornektes.

I dag er så og si alle (foruten Bin Laden) i dialog for å komme frem til løsninger som kan bidra til en fredeligere sameksistens, ofte er det "uvitenhet" som danner grunnlaget for konflikter.

Nb! Eg sier IKKJE at eg syns Jølsens angrep (til stadighet) mot Lillemus og Mary Poppins er greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mine ord.

Jeg har sagt at jeg FORSTÅR hun blir frustrert, og lei.

:0)

Du kan ikke bare si at du forstår. Du må vise det i handling også. Slik som du svarer og flørter med Jølsen, så ser det jo ut som du betrakter han som "din beste venn". Og du kan ikke både støtte han, og de han er fæl mot. Det må tas et standpunkt. Man kan ikke gjøre alle til lags :-)

Jeg har lenge lurt på hva du driver med. Ikke bare flørter du med han i tråder, men du oppsøker han jo på "meldinger" også:-) (går ut fra at Jølsen er en han)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke jeg fått med meg. Men man kan ikke være for hårsår heller, det er alltid noen som slenger litt med kjeften og såpass må vi tåle, hvis ikke blir det for kjedelig her inne.

Det er eg 100% enig med deg i!

Men det er synd at de som slenger mest med kjeften (foruten Jølsen) dekker seg bak nye nick, det er feigt og det kan eg ikkje fordra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minmeningerminmening

''Jeg finner inge formildende omstendigheter som skulle tillate folk å drive hets/trakkasering og mobbing av enkeltpersoner.''

Flott!

Da tar eg det som en selvfølge at du også tar avstand fra de som hetser/trakkaserer og mobber Jølsen, gjennom personkarakteristikker som "gal", "vesenet", osv.

Dette er en mann som i regi av den han er og hvordan han opptrer, klart legger opp til sterke reaksjoner fra enkelte. Jeg "tror" faktisk det er akkurat hva han ønsker å oppnå ved sin provoserende framferd dessverre.

Men jeg forsvarer ikke at noen tar i bruk ukvemsord, det beste ville selvsagt være om alle valgte å overse han når han ønsker oppmerksomhet gjennom denne type oppførsel og rose han når han er flink og snill ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje så veldig mange år siden det var konsensus i den vestlige verden om at tyranner, diktarorer, terrorister og agressive nasjoner skulle straffes, isoleres og fornektes.

I dag er så og si alle (foruten Bin Laden) i dialog for å komme frem til løsninger som kan bidra til en fredeligere sameksistens, ofte er det "uvitenhet" som danner grunnlaget for konflikter.

Nb! Eg sier IKKJE at eg syns Jølsens angrep (til stadighet) mot Lillemus og Mary Poppins er greit!

Du virker som en opplyst, ærlig, klok og ikke minst snill mann, Geir. Og jeg har stor glede av humoren din :-)

Men er du ikke enig i at man må ta standpunkter her i livet? Og velge side, når det er nødvendig? Det går ikke an å gjøre alle til lags, uten å såre noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en mann som i regi av den han er og hvordan han opptrer, klart legger opp til sterke reaksjoner fra enkelte. Jeg "tror" faktisk det er akkurat hva han ønsker å oppnå ved sin provoserende framferd dessverre.

Men jeg forsvarer ikke at noen tar i bruk ukvemsord, det beste ville selvsagt være om alle valgte å overse han når han ønsker oppmerksomhet gjennom denne type oppførsel og rose han når han er flink og snill ;)

Som man oppdrar et barn, mener du? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eg 100% enig med deg i!

Men det er synd at de som slenger mest med kjeften (foruten Jølsen) dekker seg bak nye nick, det er feigt og det kan eg ikkje fordra!

Det er jeg veldig enig i også. De som ikke tør å si noe med sitt eget nick burde holde kjeft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke bare si at du forstår. Du må vise det i handling også. Slik som du svarer og flørter med Jølsen, så ser det jo ut som du betrakter han som "din beste venn". Og du kan ikke både støtte han, og de han er fæl mot. Det må tas et standpunkt. Man kan ikke gjøre alle til lags :-)

Jeg har lenge lurt på hva du driver med. Ikke bare flørter du med han i tråder, men du oppsøker han jo på "meldinger" også:-) (går ut fra at Jølsen er en han)

Ja, jeg skrev på meldinger til han 13 august.

Og visst jeg har noe å si han, kommer jeg forsatt til å skrive det på meldinger. Jeg kommer ikke til verken å overse han eller være frekk med han så lenge han skriver hyggelig.

Jeg kommer til å være like hyggelig mot han som jeg er med alle andre her inne.

De stygge innleggene ignorerer jeg, slik alle andre også burde.

(Det er sikkert ikke lett, ikke det jeg mener.)

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker som en opplyst, ærlig, klok og ikke minst snill mann, Geir. Og jeg har stor glede av humoren din :-)

Men er du ikke enig i at man må ta standpunkter her i livet? Og velge side, når det er nødvendig? Det går ikke an å gjøre alle til lags, uten å såre noen.

''Men er du ikke enig i at man må ta standpunkter her i livet?''

Jo, livet handler stort sett om å ta valg, små og store, ubetydelige og livsnødvendige.

''Og velge side, når det er nødvendig?''

Jo når det _er_ nødvendig så.

Sverige har jo klart seg bra gjennom å ikkje velge side, så det er mulig å være nøytral også, _uten_ nødvendigvis å være feig eller karakterløs.

'Det går ikke an å gjøre alle til lags, uten å såre noen.''

Nei, det er vanskelig, det viktigste er å være _tro_ mot seg sjøl! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eg 100% enig med deg i!

Men det er synd at de som slenger mest med kjeften (foruten Jølsen) dekker seg bak nye nick, det er feigt og det kan eg ikkje fordra!

He he! Vel, jeg bruker kun dette nicket, med mindre jeg stiller spørsmål som kan berøre familien min,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter som man reder, ligger man. Dette synes jeg i høyeste grad gjelder i dette tilfellet. Jeg finner inge formildende omstendigheter som skulle tillate folk å drive hets/trakkasering og mobbing av enkeltpersoner. Ikke engang ditt forsøk på å fortelle at han er et menneske.

Mora2 har jeg ingen formening om i denne sammenhengen, bortsett fra at hun selvsagt har valgt litt feil tråder for "flørtingen" med Jølsen.

Yeah, fuck you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skrev på meldinger til han 13 august.

Og visst jeg har noe å si han, kommer jeg forsatt til å skrive det på meldinger. Jeg kommer ikke til verken å overse han eller være frekk med han så lenge han skriver hyggelig.

Jeg kommer til å være like hyggelig mot han som jeg er med alle andre her inne.

De stygge innleggene ignorerer jeg, slik alle andre også burde.

(Det er sikkert ikke lett, ikke det jeg mener.)

:0)

Kommer du til å være hyggelig mot han den dagen han muligens ikke er hyggelig mot deg lenger? For du er vel den eneste han er hyggelig mot her inne, omtrent?. Tar du det som et kompliment? Føler du deg beæret over å være den eneste som slipper unna drittslengingen hans? Misforstå meg ikke...han har aldri vært ekkel mot meg. Og beklager hvis du oppfatter spørsmålet mitt som dirkete og ubehagelig. Men dette fenomenet blir jeg virkelig nysgjerrig på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg finner inge formildende omstendigheter som skulle tillate folk å drive hets/trakkasering og mobbing av enkeltpersoner.''

Flott!

Da tar eg det som en selvfølge at du også tar avstand fra de som hetser/trakkaserer og mobber Jølsen, gjennom personkarakteristikker som "gal", "vesenet", osv.

Hva hvis jeg mobber meg selv? Please, kan jeg få lov til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...