Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Drittslenging er en uting.

Men i enkelte tilfeller kan jeg forstå at folk tar igjen.

Man skal ikke finne seg i all verdens heller.

Men å forvente at alle andre skal henge seg på, det er en uting.

Som du også skriver, har man ikke noe fornuftig å komme med, lar man være å svare. Men det er nok ikke like populært...

Nå er det jeg som har blitt den dumme, hjernedøde ovs i denne omgang. Det er helt greit. Sånn er det på nettet.

Jeg kommer forsatt til svare hyggelig, til folk som er hyggelige mot meg.

Så vil jeg bare si at jeg har ingenting i mot MP, og jeg forstår hennes frustrasjon. Det at jeg driver henne bort fra dol, er bare tull. Jeg har ikke skrevet en stygg ting til henne!

Faktisk har vi hatt flere hyggelige meldinger.

Og jeg har ikke lest alt som Jøslen har skrevet til henne, men noe har jeg jo fått med meg. Og jeg støtter ikke han i det stygge han skriver. Det har jeg heller ikke gitt utrykk for at jeg gjør!

Men å forvente at jeg skal være frekk mot han, det blir for drøyt.

Og det å skulle komentere hvert stygge innlegg, det gidder jeg ikke. Det skaper bare dårlig stemning, og gir grobunn for enda mer drittslenging.

Det er sikkert ikke lett for den det gjelder, men jeg tror det lønner seg mer å bare ignorere slike meldinger.

Jeg tror ikke du har noe imot meg, vi har hatt mange hyggelig samtaler vi. Men jeg klarer ikke se bort ifra at du flørter med jølsen i de samme trådene der han er direkte veldig stygg mot enkelte brukere.

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så viktig for deg å fortsette å holde på sånn med Jølsen, kanskje du blir smigret av oppmerksomheten, det virker ihvertfal slik. I så tilfelle så får du bare fortsette med det, men jeg synes du kan holde deg for god til det i de trådene der han er direkte ondskapsfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg reagerer på også.

Jeg reagerer også veldig på at hun flørter med han i f.eks en tråd der han påstår at lettkledde jenter fortjener å bli voldtatt. Dette er toss alt et legeforum, og det er mange ofre for overgrep som sitter her og leser. Når Mora2 flørter, tuller og duller med Jølsen i samme tråd, så mener jeg at det er utrolig respektløst.

Ja, det var sikkert dumt å tulle i den tråden..

Kunne spart oss for det.

Men jeg hadde faktisk skrevet min ærlige mening over. Og det der var faktisk meg og Jølsen uenige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har noe imot meg, vi har hatt mange hyggelig samtaler vi. Men jeg klarer ikke se bort ifra at du flørter med jølsen i de samme trådene der han er direkte veldig stygg mot enkelte brukere.

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så viktig for deg å fortsette å holde på sånn med Jølsen, kanskje du blir smigret av oppmerksomheten, det virker ihvertfal slik. I så tilfelle så får du bare fortsette med det, men jeg synes du kan holde deg for god til det i de trådene der han er direkte ondskapsfull.

Jeg er helt enig med deg MP, jeg synes dette er respektløst fra mora2 sin side og hun kan holde seg for god til å dette tøyset i alvorlige tråder i alle fall. Skal de flørte og dille med hverandre kan de starte egne tråder og holde seg på meldinger.

Synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, det er det da ingen som sier? Det er forskjell på å ignorere og flørte.

Var det inntrykket jeg fikk...Og det synes jeg ble feil.

Men om det er feil, er det jo greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke deg jeg siktet til. Fra deg ville jeg forventet litt søstersolidaritet.

Okay!

Jeg har faktisk skrevet i enkelte tråder at jeg støtter MP, og forstår henne frustrasjon. Men å ignorere folk som skriver hyggelig til meg, bli feil for meg.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg MP, jeg synes dette er respektløst fra mora2 sin side og hun kan holde seg for god til å dette tøyset i alvorlige tråder i alle fall. Skal de flørte og dille med hverandre kan de starte egne tråder og holde seg på meldinger.

Synes

Det har du rett, vi kan skrive på mld.

Er bare så fort å la seg rive med...

Og det er nok flere som kunne blitt flinkere å skrive på mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du har noe imot meg, vi har hatt mange hyggelig samtaler vi. Men jeg klarer ikke se bort ifra at du flørter med jølsen i de samme trådene der han er direkte veldig stygg mot enkelte brukere.

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor det er så viktig for deg å fortsette å holde på sånn med Jølsen, kanskje du blir smigret av oppmerksomheten, det virker ihvertfal slik. I så tilfelle så får du bare fortsette med det, men jeg synes du kan holde deg for god til det i de trådene der han er direkte ondskapsfull.

Ikke alltid jeg leser hele tråden fordi om jeg skriver med enkelte.

Men vi får prøve å bli flinkere til å skrive på mld, når det er noe.

Det er ikke så viktig for meg å skrive med han, og jeg er fullt klar over at jeg kan være neste offer. Slik er nettet.

Men så lenge han er hygglig, er jeg det.

Og det er leit du blir støtet av at jeg skriver med han, ikke derfor jeg gjør det.

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg MP, jeg synes dette er respektløst fra mora2 sin side og hun kan holde seg for god til å dette tøyset i alvorlige tråder i alle fall. Skal de flørte og dille med hverandre kan de starte egne tråder og holde seg på meldinger.

Synes

Ja enig... evnt kan de jo heller bare chatte på msn. Der er det ingen andre som kan reagere og de kan tulle og tøyse så mye de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay!

Jeg har faktisk skrevet i enkelte tråder at jeg støtter MP, og forstår henne frustrasjon. Men å ignorere folk som skriver hyggelig til meg, bli feil for meg.

:0)

"Jeg har faktisk skrevet i enkelte tråder at jeg støtter MP, og forstår henne frustrasjon. Men å ignorere folk som skriver hyggelig til meg, bli feil for meg."

Vi er tydelgivis veldig ulike her. Hvis jeg opplever urettferdighet, selv om det ikke er rettet mot jeg, så tar jeg et standpunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he, orker ikke lese igjennom hele tråden på nytt!

Men det var hvertfall det inntrykket jeg har fått.

Mulig det er feil.

Det er feil - ingen forventer at du skal være slem eller frekk.

Det eneste man forventer, er en viss etterlevelse av Arnulf Øverlands ord:

"Du må ikke tåle så inderlig vel

den urett som ikke rammer deg selv!"

Ha en fin helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behøver ikke å slenge dritt til Jølsen for å ta avstand fra hans ufinheter,- det folk reagerer på her er at du sitter og småflørter med ham innimellom hans trakassering av MP. Eller,- i det minste, det er det _jeg_ reagerer på.

Den skriver jeg under på også.

Dessuten var det en eller annen som sa noe om å la være å mate trollene, hvilket jeg også mener er en veldig god leveregel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle hatt en ignorerfunksjon her på DOL, slik at man kunne ignorere alle svar fra det ip-nr. Noen har selvsagt tilgang til flere pcer her og der, jobb, hjemme, hos venner osv, men er de frekke igjen så ignorerer du og ignorerer du, til slutt gir de opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hopper ikke inn i deres meldinger nei!

Jeg har aldri tullet med han under et stygt innlegg til MP.

Men ja, jeg skriver med Jølsen.

Jeg har vært for lite på dol i det siste til at jeg har fått med meg at du flørter med Jølsen. Derimot har jeg sett hvor ondskapsfull og ekkel han er mot MP, man skal ikke lese mange innleggene før man ser det.

Det er gøy å flørte på nett, det vet jeg inderlig godt. Men kan du ikke finne deg en bedre kandidat enn Jølsen?

Jeg kan anbefale mrxx. Han er en mester i å flørte, samtidig som han er veldig sympatisk og trivelig - mot alle.

Da får du utløp for flørtebehovet ditt, uten å støte noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært for lite på dol i det siste til at jeg har fått med meg at du flørter med Jølsen. Derimot har jeg sett hvor ondskapsfull og ekkel han er mot MP, man skal ikke lese mange innleggene før man ser det.

Det er gøy å flørte på nett, det vet jeg inderlig godt. Men kan du ikke finne deg en bedre kandidat enn Jølsen?

Jeg kan anbefale mrxx. Han er en mester i å flørte, samtidig som han er veldig sympatisk og trivelig - mot alle.

Da får du utløp for flørtebehovet ditt, uten å støte noen.

He,he, jeg føler ikke selv jeg flørter med Jølsen, men vi har en tøysete tone, så jeg ser jo likhetene..

Men ja, han har vært stygg mot MP, og det er synd.

Og jeg støtter han ikke der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodø Bø

He,he, jeg føler ikke selv jeg flørter med Jølsen, men vi har en tøysete tone, så jeg ser jo likhetene..

Men ja, han har vært stygg mot MP, og det er synd.

Og jeg støtter han ikke der.

Du støtta han inndirækte når du flørta me han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har faktisk skrevet i enkelte tråder at jeg støtter MP, og forstår henne frustrasjon. Men å ignorere folk som skriver hyggelig til meg, bli feil for meg."

Vi er tydelgivis veldig ulike her. Hvis jeg opplever urettferdighet, selv om det ikke er rettet mot jeg, så tar jeg et standpunkt.

Akkurat i dette tilfellet har jeg tatt et standpunkt for leeeenge siden - jeg svarer konsekvent ikke vedkommende, høflig eller uhøflig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behøver ikke å slenge dritt til Jølsen for å ta avstand fra hans ufinheter,- det folk reagerer på her er at du sitter og småflørter med ham innimellom hans trakassering av MP. Eller,- i det minste, det er det _jeg_ reagerer på.

Du er ikke alene om å reagere på det, altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skriver jeg under på også.

Dessuten var det en eller annen som sa noe om å la være å mate trollene, hvilket jeg også mener er en veldig god leveregel.

Vi ser jo tydelig her at det er vanskelig å få folk til å slutte å mate trollene samme hvor jævlige trollene er. Kanskje vi må slutte å mate de som mater trollene også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser jo tydelig her at det er vanskelig å få folk til å slutte å mate trollene samme hvor jævlige trollene er. Kanskje vi må slutte å mate de som mater trollene også? ;)

Tja, det er kanskje veien å gå? Det er jo ikke så mange fòrplasser igjen, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...