Gå til innhold

Drittslenging er en uting!


Aggathe

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden skjønt hva du mener, men jeg prøver å si at jeg ikke er enig med deg. Jeg mener at begge deler tilsier at du har null sosial IQ.

Hvis du mener at Jølsen stort sett prøver å være hyggelig så følger du dårlig med.

Og jeg tror ikke du vet hva sosial IQ er. Det er nemlig ingenting i veien med antennene til Jølsen, slik jeg ser det. Ikke den generelle IQen heller, for den saks skyld. Dette handler om noe så grunnleggende som å være slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jølsen

    28

  • mrxx

    27

  • Colette

    27

  • Mary Poppins

    9

Mest aktive i denne tråden

Og jeg tror ikke du vet hva sosial IQ er. Det er nemlig ingenting i veien med antennene til Jølsen, slik jeg ser det. Ikke den generelle IQen heller, for den saks skyld. Dette handler om noe så grunnleggende som å være slem.

Jeg tror det handler om det meste, faktisk.

Du har heller ikke sett et eneste innlegg som viser at han har stort mellom øra heller, det må du i tilfelle vise meg. Heller ikke at han har sosail IQ. Det eneste jeg mener harn har klart å bevise er at han må være syk på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det handler om det meste, faktisk.

Du har heller ikke sett et eneste innlegg som viser at han har stort mellom øra heller, det må du i tilfelle vise meg. Heller ikke at han har sosail IQ. Det eneste jeg mener harn har klart å bevise er at han må være syk på en eller annen måte.

Vedkommende skriver bl.a. feilfritt. Men nå er vi der igjen: Du har ingen rett til å hetse folk fordi de har "lite mellom øra" eller "er dumme som brød" som du ofte sier. Det er en ærlig sak å være lite intelligent. Du kan angripe folk for å komme med idiotiske utsagn, men det er dårlig gjort å kritisere dem for ting de ikke kan noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende skriver bl.a. feilfritt. Men nå er vi der igjen: Du har ingen rett til å hetse folk fordi de har "lite mellom øra" eller "er dumme som brød" som du ofte sier. Det er en ærlig sak å være lite intelligent. Du kan angripe folk for å komme med idiotiske utsagn, men det er dårlig gjort å kritisere dem for ting de ikke kan noe for.

Det har jeg ikke noe problemer med når det gjelder slike som Jølsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...