Luska Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 Er det noen som gjør det mer da? Man har jo håndhilst på alle som kom etter bisettelsen. Det er vanlig med takkeannonser i lokalavisen her jeg bor, jo. Og ikke alle begravelser er like. I denne begravelsen ble alt avsluttet ved graven, ingen kondolanser ved graven, ingen sammenkomst etterpå, annet enn nærmeste familie. Men uansett er det vanlig å sette inn annonse som takk for blomster og oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har flere ganger fått et lite kort etter begravelsen, hvor familien takker for vennlig deltagelse. Annonse i avisen er sjelden. Hilsen 0 Siter
Gjest vi har gjort det selv Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Her kan begravelsesbyrået ordne det, men da avtales det når dødsannonsen lages. Forøvrig er det også mange som selv kontakter avisen med denne type annonse etter at begravelsen er over. 0 Siter
AAA Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Tror det bestilles sammen med dødsannonsen. Og det har vi gjort via begravelsesbyrået. Vi har ikke hatt sånne annonser, men valgte heller å sende et personlig kort til alle som hadde vist medfølelse med blomster eller hva det måtte være. 0 Siter
Gjest her er det også vanlig Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Det er vanlig med takkeannonser i lokalavisen her jeg bor, jo. Og ikke alle begravelser er like. I denne begravelsen ble alt avsluttet ved graven, ingen kondolanser ved graven, ingen sammenkomst etterpå, annet enn nærmeste familie. Men uansett er det vanlig å sette inn annonse som takk for blomster og oppmerksomhet. . 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Det er vanlig med takkeannonser i lokalavisen her jeg bor, jo. Og ikke alle begravelser er like. I denne begravelsen ble alt avsluttet ved graven, ingen kondolanser ved graven, ingen sammenkomst etterpå, annet enn nærmeste familie. Men uansett er det vanlig å sette inn annonse som takk for blomster og oppmerksomhet. Jeg fikk ingen, bårebukett av kusina mi og fetterne mine og de ringte jeg til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.