Gå til innhold

Takkeannonse etter dødsfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som gjør det mer da? Man har jo håndhilst på alle som kom etter bisettelsen.

Det er vanlig med takkeannonser i lokalavisen her jeg bor, jo. Og ikke alle begravelser er like. I denne begravelsen ble alt avsluttet ved graven, ingen kondolanser ved graven, ingen sammenkomst etterpå, annet enn nærmeste familie.

Men uansett er det vanlig å sette inn annonse som takk for blomster og oppmerksomhet.

Fortsetter under...

Gjest mandolina
Skrevet

Vi har flere ganger fått et lite kort etter begravelsen, hvor familien takker for vennlig deltagelse.

Annonse i avisen er sjelden.

Hilsen

Gjest vi har gjort det selv
Skrevet

Her kan begravelsesbyrået ordne det, men da avtales det når dødsannonsen lages.

Forøvrig er det også mange som selv kontakter avisen med denne type annonse etter at begravelsen er over.

Skrevet

Tror det bestilles sammen med dødsannonsen. Og det har vi gjort via begravelsesbyrået.

Vi har ikke hatt sånne annonser, men valgte heller å sende et personlig kort til alle som hadde vist medfølelse med blomster eller hva det måtte være.

Gjest her er det også vanlig
Skrevet

Det er vanlig med takkeannonser i lokalavisen her jeg bor, jo. Og ikke alle begravelser er like. I denne begravelsen ble alt avsluttet ved graven, ingen kondolanser ved graven, ingen sammenkomst etterpå, annet enn nærmeste familie.

Men uansett er det vanlig å sette inn annonse som takk for blomster og oppmerksomhet.

.

Skrevet

Jeg fikk ingen, bårebukett av kusina mi og fetterne mine og de ringte jeg til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...