Gå til innhold

FU: Ditt julegaveønske i år!

Anbefalte innlegg

Gjest Gulla Wiltersen
Skrevet

Gavekort på sterilisering av katt, haha :-D

Hehe - så kan jeg bruke pengene på å gå og spandere på meg noe istedenfor å bruke dem på å snøre bjellene på mjauser'n...

Men jeg tør ikke ytre det gaveønsket høyt så jeg smiler pent, sier tusen takk uansett hva jeg får og er oppriktig glad for at noen har forsøkt å finne på noe til meg uansett. Også gleder jeg meg over greiene fra ungene - det er alltid kveldens høydepunkt for meg. De er kjempeflinke til å lage noen skikkelig søte greier og glede sin gamle mor med.

Så får jeg fikse katta etter jul og drømme om luksusgavene til en annen gang - lever jo greit uten også :-)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

6

• morsan

5

• candyqueen_83

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest svigermora
Skrevet

Mobiltelefon

Smykker

Gavekort til fotpleie/massasje/hudpleie

Skiklær

Gode bøker

Kanskje det var noe å tenke på til svigerdatteren min som har alt mellom himmel og jord? Gavekort på massasje kanskje? Har du peiling på hva det koster?

Skrevet

Irritere jølsen? Jeg da? hehe, filleren au, det er jo leenge til jul! ;)

Det er når jeg vandrer i butikkene at jeg ser hva jeg kan ha bruk for til jul, og handler da. Vi gir bare gaver til barna i begge familier. Det synes jeg er en fin ordning.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg ònsker meg :-)

Personlig trener

Hair extensions

Oppstramming av kroppen

Soltimer

Klaer og sko

Noe norsk mat (som sòstra mi fàr ta med fra Norge)

Kaffeservice

Smykker

Nytt kamera

Snò og kulde

..............................

Det viktige er at vi fàr ei koselig jul, og det tror jeg det blir :-)

Skrevet

Jeg ønsker meg diamantøredobber (har endelig fått tatt hull i ørene...)

Også ønsker jeg meg zoom-linse til kameraet.

Jeg ønsker meg siste boka av Tore Renberg, ny mobil, iPod, kunst til å ha på veggene (som jeg liker...), nytt kjøkkenservise.

Kjeder og armbånd. Klær!! (helst gavekort...) Sko (gavekort der også).

Alt ungene gir meg og fred på jord :)

Skrevet

Siden jeg har redusert kroppsstørrelsen min fra xl til s/xs, så ønsker jeg meg veldig nytt ullundertøy, ny skibukse og ny allværsjakke. Jeg rett og slett drukner i det jeg har, og jeg ser litt mørkt på vinterens skiturer med det gamle utstyret...

Wow! Når du har vært så flink så håper jeg at noen (om ikke andre, så du selv) virkelig koster på deg noe nytt:-) Det er bra jobbet, og du fortjener en "premie"!

Skrevet

Jeg ønsker meg en kjøkkenmaskin med deler som tåler å bli vasket i oppvaskmaskinen, et varmt sofapledd og badeskum.

Da bør du finne et av de pleddene som har fleece på den ene siden og juksepels på den andre. Noen av dem ser skikkelig harry ut, et par av dem er skikkelig fine! Og det er det varmeste, deiligste pleddet jeg noen gang har eid. Det er 5 år gammelt nå, og jeg bruker det hver dag, mmmmmmmmmmm.......!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg ønsker meg en skikkelig turlue, og mer superundertøy og/eller ull. Og ny boblebukse da jeg rev hull i den jeg hadde, pluss at den er for stor.

Jeg ønsker meg også en ny mobil.

Klær, siden mye av klærene mine ikke passer lengre. Både turtøy og mer vanlige klær, pluss gjerne noen fine/stilige klær ;o)

Skrevet

Jøss, her ønsker folk seg mye dyrt!

Jeg ønsker meg bøker, deilige ting som store kakaokrus (gjerne med medfølgende kakao), spesiell te, små, delikate honningkrukker og slikt, deilig sengetøy, gavekort fra H&M, ting som er godt å spise, ullsokker, votter og luer, skrivesaker, stearinlys...

Den første julen samboeren og jeg var sammen, fikk jeg temapakke av ham. Det var en stor pappeske med mange ting oppi, gjemt blandt silkepapir. Temaet var vinterkveld. Der var det en flaske rødvin, sjokolade, en bok, et kubbelys, en liten bamse osv. Det er den herligste pakken jeg har fått:-)

Gjest I natt jag drømte
Skrevet

Jeg ønsker fred på jord. At russerne kom til fornuft og ikke satset alt på å bli militær stormakt - gudene vet hva onde hensikter de har...

Og at amerikanerne kom til fornuft også, og ikke la seg borti alt mulig.

Og at muslimske terrorister kom til fornuft.

Og at finanskrisa løste seg.

At alle på jord ble venner.

Og at alle fikk være friske.

Føler ikke noen verdi på ting lenger jeg, før kunne jeg ønske meg det ene og det andre, men føler liksom ingen lykke. Har jeg lyst på en ting kan jeg kjøpe den selv... savner det å kunne ønske seg noe. Men samtidig føler jeg mer lykke over andre ting, f.eks. det å være sammen med familie og venner.

Den gode maten og det sosiale med å samle seg på juleaften.

Kan hende jeg har blitt voksen...

Gjest Bildeler til harrydoningen min
Skrevet

Egoønsker?

Ting til bilen, bildeler altså (må vel være første mamma/kone som ønsker seg det under juletreet)

En tur til varmere himmelstrøk for hele familien.

Diamanter er alltid velkomment.

Kan jo begynne med det ;)

Skrevet

Hver gang jeg får spørsmål om dette oppunder jul og før bursdag, kommer jeg som regel ikke på hva jeg kunne ønske meg, så jeg prøver å skrive ned tips etterhvert som jeg kommer på det i en utkast til sms.

Per i dag står kun dette der:

* Postkasse i kobber

* devold ulltrøye med lang erm, tofarget i grønn.

Gjest Elextra
Skrevet

Hver gang jeg får spørsmål om dette oppunder jul og før bursdag, kommer jeg som regel ikke på hva jeg kunne ønske meg, så jeg prøver å skrive ned tips etterhvert som jeg kommer på det i en utkast til sms.

Per i dag står kun dette der:

* Postkasse i kobber

* devold ulltrøye med lang erm, tofarget i grønn.

Postkasse i kobber...!?

Link?

candyqueen_83
Skrevet

Superundertøy skal jeg ønske meg i år. Tror ikke jeg tar sjansen på ull siden jeg klær av alt.

Vet ikke helt hva annet jeg ønsker meg ennå.

Julegaven fra kjæresten og meg til hverandre, blir valpen vår som kommer i januar :o)

candyqueen_83
Skrevet

Da bør du finne et av de pleddene som har fleece på den ene siden og juksepels på den andre. Noen av dem ser skikkelig harry ut, et par av dem er skikkelig fine! Og det er det varmeste, deiligste pleddet jeg noen gang har eid. Det er 5 år gammelt nå, og jeg bruker det hver dag, mmmmmmmmmmm.......!

Sånt har jeg. Tykt, deilig og varmt. Sånn brun minkfarge.

Noen er tynne, og ser veldig kunstige ut, jeg hadde gått for det tykke og litt dyrere.

Skrevet

Sånt har jeg. Tykt, deilig og varmt. Sånn brun minkfarge.

Noen er tynne, og ser veldig kunstige ut, jeg hadde gått for det tykke og litt dyrere.

Har ikke kjent på dem jeg, men mitt er ganske tykt ja. Veit ikke om man får tak i dem lenger, det er ulvepels... Veldig pent synes nå jeg, og utrolig deilig:-)

Skrevet

Ok :)

Husk at kobber er et mykt metall, ser for meg at den kan bli ganske bulkete etter at diverse post- og avisbud har dultet sykkelstyret i den.

Hmmmm..... tenkte ikke på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...