Gå til innhold

FU: Ditt julegaveønske i år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg får spørsmål om dette oppunder jul og før bursdag, kommer jeg som regel ikke på hva jeg kunne ønske meg, så jeg prøver å skrive ned tips etterhvert som jeg kommer på det i en utkast til sms.

Per i dag står kun dette der:

* Postkasse i kobber

* devold ulltrøye med lang erm, tofarget i grønn.

Jeg kjøpte meg nettopp devold i blå farge og den er supergod:)

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

6

• morsan

5

• candyqueen_83

4

• Lotte :o)

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kjøpte meg nettopp devold i blå farge og den er supergod:)

Jeg har en kortermet en i blå;-)

candyqueen_83
Skrevet

Hver gang jeg får spørsmål om dette oppunder jul og før bursdag, kommer jeg som regel ikke på hva jeg kunne ønske meg, så jeg prøver å skrive ned tips etterhvert som jeg kommer på det i en utkast til sms.

Per i dag står kun dette der:

* Postkasse i kobber

* devold ulltrøye med lang erm, tofarget i grønn.

Klør Devold? Hvilken type er best? Er jo så mange forskjellige å velge mellom.

Skrevet

Folk er så forskjellige der.

Jeg synes Devold er midt på treet (har langermet rød/orange og kortermet grønn), men Smartwool er bedre. Janus klør mer.

Skrevet

Du spør ikke rette personen, for det skal mye til før jeg synes ull klør. Jeg synes Devold ikke klør.

Skrevet

Jeg ønsker meg

Digitalt speilreflekskamera(får jeg garantert ikke)

Kjøkkenvekt

2 taklamper

En liten veggseksjon(får jeg garantert ikke)

Klær (får jeg garantert ikke)

Sukk.

Gjest Elextra
Skrevet

Hmmmm..... tenkte ikke på det.

Ellers var den jo ganske flott da, i den *eh* rette settingen *S*

candyqueen_83
Skrevet

Folk er så forskjellige der.

Jeg synes Devold er midt på treet (har langermet rød/orange og kortermet grønn), men Smartwool er bedre. Janus klør mer.

så smartwool klør mindre? Skal sjekke det ut.

Skrevet

At jeg hadde penger slik at minstemann og jeg kunne dra til syden i jula.

Skrevet

Hmmm...

Jeg ønsker meg badeender, klær, undertøy, badekuler, ulvangsokker, og en kul sydvest :0)

Også pysj, det blir ingen jul uten pysj ;0)

Gjest ViViola
Skrevet

Wow! Når du har vært så flink så håper jeg at noen (om ikke andre, så du selv) virkelig koster på deg noe nytt:-) Det er bra jobbet, og du fortjener en "premie"!

Vel, jeg har ikke noe særlig valg, gitt, her skiftes hele garderoben ut - sakte, men sikkert.

Og mannen min er veldig flink til å støtte opp, både med småting og ikke minst oppmerksomhet! :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Kanskje det var noe å tenke på til svigerdatteren min som har alt mellom himmel og jord? Gavekort på massasje kanskje? Har du peiling på hva det koster?

Vet ikke annet enn de prisene på spa-avdelingen der jeg trener. Der er vel billigste 300 og dyreste er vel 2400. Så det er dyrt nok. Men derfor jeg ønsker meg det da, for det er slikt jeg ikke tar meg råd til selv.

Gjest juleønske
Skrevet

Jeg ønsker meg å bli forelsket. - Og at forelskelsen skal være gjensidig.

Skrevet

Vel, jeg har ikke noe særlig valg, gitt, her skiftes hele garderoben ut - sakte, men sikkert.

Og mannen min er veldig flink til å støtte opp, både med småting og ikke minst oppmerksomhet! :-)

Så bra:-)

Vanskelig for en mann det der... Han skal være støttende og oppmuntrende når hun går ned, og fortelle henne hvor sexy hun er. Men uten at hun skal tro at han syntes hun var mindre sexy før...! Stakkars, han har jo tapt før han har begynt!

Gjest ViViola
Skrevet

Så bra:-)

Vanskelig for en mann det der... Han skal være støttende og oppmuntrende når hun går ned, og fortelle henne hvor sexy hun er. Men uten at hun skal tro at han syntes hun var mindre sexy før...! Stakkars, han har jo tapt før han har begynt!

He-he, kan du si! Men jeg oppfatter det slettes ikke som noe problem, altså, det var det ikke før, og det er det ikke nå.

Jeg har nemlig skutt GULLFUGLEN!

;-)

Skrevet

He-he, kan du si! Men jeg oppfatter det slettes ikke som noe problem, altså, det var det ikke før, og det er det ikke nå.

Jeg har nemlig skutt GULLFUGLEN!

;-)

Åhh, det er så godt å høre sånt:-)

Jeg har en sånn selv også, det har han bevist da jeg la på meg 20 kg under graviditeten! De gikk fort av igjen da, men kroppen er likevel ikke den samme etter en graviditet, fødsel, og etter å ha ammet i 7 mnd... Men han ELSKER meg og kroppen min, og jeg unner alle jenter en sånn mann:-)

Også er det innari flott å høre at flere har vett på å skryte av dem:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Åhh, det er så godt å høre sånt:-)

Jeg har en sånn selv også, det har han bevist da jeg la på meg 20 kg under graviditeten! De gikk fort av igjen da, men kroppen er likevel ikke den samme etter en graviditet, fødsel, og etter å ha ammet i 7 mnd... Men han ELSKER meg og kroppen min, og jeg unner alle jenter en sånn mann:-)

Også er det innari flott å høre at flere har vett på å skryte av dem:-)

Det er en av disse tingene som gjør at man _vet_ man har truffet blink.

:-)

Gjest svigermora
Skrevet

Vet ikke annet enn de prisene på spa-avdelingen der jeg trener. Der er vel billigste 300 og dyreste er vel 2400. Så det er dyrt nok. Men derfor jeg ønsker meg det da, for det er slikt jeg ikke tar meg råd til selv.

Ok. Håper du får det da!

Jeg får ringe til et treningssenter i nærheten der hun bor og spørre mer. Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...