Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 og da lurer eg på hvem DU syns bør bli landets neste Statsminister? Eg tror det blir Kjell Magne Bondevik eller Kåre Willock, de har lang erfaring og ikkje minst de er ikkje så sure som Hardeiden var. Ps! Trenger vi en ny regjering, eller er den vi har bra nok? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Det vi trenger er et samarbeid mellom Arbeiderpartiet, Høyre og Venstre! *S* Men hvor kommer Hareide inn? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Det vi trenger er et samarbeid mellom Arbeiderpartiet, Høyre og Venstre! *S* Men hvor kommer Hareide inn? Samarbeid mellom Høyre og Venstre blir jo rett frem det, altså Arbeiderpartiet. Vet du ikkje hvem Åge Hardeide er? *dåner* Hallo!!! Norges Statsminister fra Krf (spirrevippen med pipestemmen), sikkert homo også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Samarbeid mellom Høyre og Venstre blir jo rett frem det, altså Arbeiderpartiet. Vet du ikkje hvem Åge Hardeide er? *dåner* Hallo!!! Norges Statsminister fra Krf (spirrevippen med pipestemmen), sikkert homo også. Pst, Åge Hareide er fotballtrener. Du mener kanskje Knut Arild Hareide? Forøvrig anser jeg absolutt ikke Ap å ligge midt mellom H og V. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Pst, Åge Hareide er fotballtrener. Du mener kanskje Knut Arild Hareide? Forøvrig anser jeg absolutt ikke Ap å ligge midt mellom H og V. ''Pst, Åge Hareide er fotballtrener. Du mener kanskje Knut Arild Hareide?'' Samma det vel, poenget er at Norge står uten Statsminister midt i finanskrisen og det er ikkje bra for landets økonomi. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Det vi trenger er et samarbeid mellom Arbeiderpartiet, Høyre og Venstre! *S* Men hvor kommer Hareide inn? ''Men hvor kommer Hareide inn?'' Nei, nei, nei! Nå må du følge med! Hareide er _ut_. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 ''Pst, Åge Hareide er fotballtrener. Du mener kanskje Knut Arild Hareide?'' Samma det vel, poenget er at Norge står uten Statsminister midt i finanskrisen og det er ikkje bra for landets økonomi. LOL 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 ''Men hvor kommer Hareide inn?'' Nei, nei, nei! Nå må du følge med! Hareide er _ut_. *pling* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 ''Men hvor kommer Hareide inn?'' Nei, nei, nei! Nå må du følge med! Hareide er _ut_. Helt riktig! Og nå ser det ut som kabalen er i ferd med å løse seg på "Redaksjonen", først såg vi Egil "Drillo" Olsen fra Akp-Ml og nå er det Siv Jensen fra SV som er i studio. Og en med briller. Vi får smøre oss med tolmodighet og vente til de har talt opp stemmene. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Helt riktig! Og nå ser det ut som kabalen er i ferd med å løse seg på "Redaksjonen", først såg vi Egil "Drillo" Olsen fra Akp-Ml og nå er det Siv Jensen fra SV som er i studio. Og en med briller. Vi får smøre oss med tolmodighet og vente til de har talt opp stemmene. Og hvor er Heikki hen, tro? Og han andre som han konkurrerer med? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Og hvor er Heikki hen, tro? Og han andre som han konkurrerer med? Lurer på om jeg er på bærtur - hva diskuterer dere egentlig? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Og hvor er Heikki hen, tro? Og han andre som han konkurrerer med? Heikki??? Tenker du på Henki Holm Hansen? http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1076482706.671.jpg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Lurer på om jeg er på bærtur - hva diskuterer dere egentlig? Ja desverre du er nok på bærtur, og det langt utenfor sesongen også. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ja desverre du er nok på bærtur, og det langt utenfor sesongen også. :-) Nuvel, tror bare vi plukker ulike typer bær. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Lurer på om jeg er på bærtur - hva diskuterer dere egentlig? At statsminister Hareide har gått av? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Heikki??? Tenker du på Henki Holm Hansen? http://www.vg.no/bilder/bildarkiv/1076482706.671.jpg Heiter han ikke Heikki Holmås, da? Ny statsministerkandidat for Oslo? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 At statsminister Hareide har gått av? Just precis. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det må nesten bli John Carew og John Arne Riise som deler på stillingen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Det må nesten bli John Carew og John Arne Riise som deler på stillingen. *LOL* Det hadde vært noe. Synd ikke Gazza er norsk, han kunne bidratt og gitt litt stillingen litt substans. 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 *LOL* Det hadde vært noe. Synd ikke Gazza er norsk, han kunne bidratt og gitt litt stillingen litt substans. Ja, absolutt!! Og så han der Wayne R... eller-hva-han-heter-for-noe. Med de fire til sammen begynner man vel å nærme seg Stoltenbergs IQ-nivå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.