pusi Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Så flott at du tenker slik! Jeg viste han testen begge gangene. Ikke fullt så romantisk.. Jeg kjenner noen som fortalte familie og venner det på julaften. De gav gaver fra den lille. Hehe! :=) Vi tok bilde av graviditetstesten som vi la med pakken. Så skrev vi en liten gåte der. Noen skjønte det med en gang, mens andre ikke skjønte hva det var på bildet. Alle skjønte det etterhvert som de som var i huset fikk se og spekulere litt. Det ble mange koselige telefoner på julekvelden ja )) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Vi tok bilde av graviditetstesten som vi la med pakken. Så skrev vi en liten gåte der. Noen skjønte det med en gang, mens andre ikke skjønte hva det var på bildet. Alle skjønte det etterhvert som de som var i huset fikk se og spekulere litt. Det ble mange koselige telefoner på julekvelden ja )) Hørtes artig ut! :0) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Åhh, jeg skulle så ønske at jeg kunne få gå gravid og ha baby 20 ganger til:-) Heldigvis hadde jeg også vett på å nyyyyyte svangerskapet, så jeg får gåsehud bare jeg tenker på det! Må du kose deg enormt mye disse månedene:-) Takk, jeg blir hvertfall overbevist av det du skriver at jeg har tatt det helt riktige valget:-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Skrevet 9. desember 2008 Kjøp en liten smukk og heng rundt halsen som et smykke, eller fest som "pynt" på veska. Den komsike varianten: Pakk inn en babybleie blandt tingene dine i kofferten (du skulle på tur, sant?). Mens du står på badet om kvelden roper du til kjæresten "kjære, vil du hente ett-eller-annet i kofferten min" -og der ligger selvsagt bleia. Hæ hæ, den siste der var god:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Takk, jeg blir hvertfall overbevist av det du skriver at jeg har tatt det helt riktige valget:-) Det har du - du kommer ALDRI til å tenke noe annet:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2008 Skrevet 9. desember 2008 Jeg løp jublende ut fra badet og vifta med testen foran trynet på gubben. Kanskje ikke så romantisk, men ;-) 0 Siter
flowy Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Og hvordan går det med deg da? Kan ikke være lenge igjen nå vel? Når har du egentlig termin? Så koselig at du tenker på meg. :-) Jeg har det bare fint. Begynner å merke tyngden og sover dårlig om natta, men ellers koser jeg meg masse! Nei, begynner å nærme seg nå. Uke 36 i dag. Har termin 9. januar. Hvordan er det med dere da? 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Så koselig at du tenker på meg. :-) Jeg har det bare fint. Begynner å merke tyngden og sover dårlig om natta, men ellers koser jeg meg masse! Nei, begynner å nærme seg nå. Uke 36 i dag. Har termin 9. januar. Hvordan er det med dere da? Oi, uke 36 ja! Det er nå det er moro:-) Jeg sov aldri dårlig jeg... Fant en sånn gullstilling, der jeg ballanserte halvveis over på siden. Magen hang over hoftebeinet, og forhindret at jeg veltet over på ryggen. Og rompa var motvekt, slik at jeg ikke veltet helt over på siden. Genialt;-) Men ååååå, så vondt å snu seg! Håper du får en kos jul uten alt for mye plager da! Nesten litt synd at den lille går glipp av jula men... Da er han/hun jo stor neste jul da:-) Så får dere gå dere en lang, deilig tur på nyttårsaften, så får dere kanskje nyttårsbarn:-) Det var nemlig det som satte igang fødselen min, men så var jeg jo noe dager på overtid da... Her koser vi oss masse:-) Frøet er i klatremodus om dagen, og elsker at jeg ligger på gulvet så hun kan klatre på/over meg! Skal nok bli artig når juletreet kommer på plass, og når hun får gå løs på papir og hyssing og andre godsaker... Også så moro som det er å kjøpe julegaver til henne, og julekjole nr 1, 2, 3 osv... ;-) 0 Siter
flowy Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Oi, uke 36 ja! Det er nå det er moro:-) Jeg sov aldri dårlig jeg... Fant en sånn gullstilling, der jeg ballanserte halvveis over på siden. Magen hang over hoftebeinet, og forhindret at jeg veltet over på ryggen. Og rompa var motvekt, slik at jeg ikke veltet helt over på siden. Genialt;-) Men ååååå, så vondt å snu seg! Håper du får en kos jul uten alt for mye plager da! Nesten litt synd at den lille går glipp av jula men... Da er han/hun jo stor neste jul da:-) Så får dere gå dere en lang, deilig tur på nyttårsaften, så får dere kanskje nyttårsbarn:-) Det var nemlig det som satte igang fødselen min, men så var jeg jo noe dager på overtid da... Her koser vi oss masse:-) Frøet er i klatremodus om dagen, og elsker at jeg ligger på gulvet så hun kan klatre på/over meg! Skal nok bli artig når juletreet kommer på plass, og når hun får gå løs på papir og hyssing og andre godsaker... Også så moro som det er å kjøpe julegaver til henne, og julekjole nr 1, 2, 3 osv... ;-) Den stillingen må jeg prøve:) Jeg faller alltid over på ryggen og da våkner jeg. Jeg sover egentlig veldig godt når jeg sover, men det er som du sier, veldig vondt å snu seg. Våkner hver gang jeg skal skifte stilling. Det hadde vært koselig med en julebaby, men best for h*n å vente til januar. Ikke noe gøy å være yngst i klassen. Så da blir det nok nyttårsbaby vi satser på. Å, kan tenke meg at dere koser dere, ja. Høres helt herlig ut!! Gleder meg! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Skrevet 18. desember 2008 Nå fikk jeg endelig delt nyheten med min kjæreste på søndag, og fy søren så godt det var, ikke minst endelig å kunne snakke med noen om det! Vi fikk satt oss godt tilrette på en hyggelig kafé da jeg tok et bilde av ham. Også sa jeg bare at jeg hadde noe å fortelle ham. Og han er ikke tapt bak en vogn, så det tok vel en brøkdels sekund før han forsto det, og ble gladere og stoltere enn jeg noensinne har sett ham:-) Også tok jeg bilde nr to;-) Siden har vi gått rundt og hygget oss, snakket om hva som skjer inne i magen, lest masse, også snakket om mulighetene for at det kan gå begge veier. Vi skal fortelle det til hans foreldre til jul, men kun fordi vi skal være der en uke, og fordi vi ikke kan skjule det så lenge (de vil forstå det når jeg hverken drikker øl, snaps eller rødvin i høytiden;-) Det er vanskeligere enn jeg trodde å holde på denne hemmeligheten, og det er mage ting som kan gå galt. Jeg har vært veldig tett på å bli avslørt mange ganger allerede, og det skal jo helst ikke skje. Men vi er først og fremst veldig glade og positive, og spente på hva som skal skje i månedene som kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.