Gjest dunansikt med svak bart Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Vokser dere bort hår i ansiktet? Overleppen? Kinn? Napper dere øyenbryn? Pinsett? Dette plager meg, selv om det er lyse dun/hår. Føler meg som en gorilla, men jeg vet ikke hvilken metode som er best å bruke her og der. Andre steder på kroppen; legger? Maskin eller voks? Bikinilinje eller hele skrittet? 0 Siter
cathlin Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Nei nei nei. Jeg vokser bare ski. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg tar armhuler, legger, bakside av lår og skrittet (bortsett fra en liten dusk) med høvel. Resten får være i fred. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg fjerner ikke hår i ansiktet. Vokser ingenting på kroppen. Barberer under armene, og i underlivet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg fjerner ikke hår i ansiktet. Vokser ingenting på kroppen. Barberer under armene, og i underlivet. Og selvfølgelig leggene ) 0 Siter
Gjest hippien Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 jeg napper øyenbryn,og barberer armhulene.legger og underliv gidder jeg ikke bry meg med.har ikke så mye hår på leggene,og i underlivet synes jeg det er godt med beskyttelse(altså hår) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 jeg napper øyenbryn,og barberer armhulene.legger og underliv gidder jeg ikke bry meg med.har ikke så mye hår på leggene,og i underlivet synes jeg det er godt med beskyttelse(altså hår) Glemte napping av øyenbryn også jeg ) 0 Siter
Gjest Hannah82 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Vokser overleppen og av og til litt på hake og kinn. Funker greit, og holder å gjøre det 1-2 ganger i mnd. Bruker epilator i armhuler og ved småstuss her og der. Barberer eller vokser bikinikant et par ganger i mnd. Ellers vokser jeg leggene et par ganger i året. Syntes det var litt vondt i starten, men etterhvert blir du herdet;-) Gjør det alltid selv. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg vokser under armene, bena og underlivet - og napper øyenbryn. Ellers er det lite hår jeg gjør noe med, men om det dukker opp et barte- eller skjegghår, så napper jeg det. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har ingen hår i ansiktet. Og øyebrynene mine har jeg aldri gjort noe med. Ser så vondt ut.. :0/ Nå er jeg heldig med mine øynebryn da, de er passe brede og har fin form. Ellers fjerner jeg alt annet hår på kroppen. Bruker høvel, tør ikke vokse... :0) 0 Siter
Gjest berta-line Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Vokser overleppen og av og til litt på hake og kinn. Funker greit, og holder å gjøre det 1-2 ganger i mnd. Bruker epilator i armhuler og ved småstuss her og der. Barberer eller vokser bikinikant et par ganger i mnd. Ellers vokser jeg leggene et par ganger i året. Syntes det var litt vondt i starten, men etterhvert blir du herdet;-) Gjør det alltid selv. Må ikke hårene vokst mye ut før man kan vokse?Jeg er plaget med hår på hake/hals etter at jeg var så dum å bruke høvel en gang.Jeg får ikke til å vokse fordi jeg lar ikke hårene vokse ut.Det ser jo helt forferdelig ut derfor høvler jeg med en gang jeg kjenner piggene.Men skulle gjort mye for å fjerne hårene permanent.Men på hvilken måte? 0 Siter
Debra-irl Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Jeg vokser under armene, bena og underlivet - og napper øyenbryn. Ellers er det lite hår jeg gjør noe med, men om det dukker opp et barte- eller skjegghår, så napper jeg det. Napper øyebryn. Jeg vokser også "barten" og underlivet. Men under arma?? Gjør ikke det innmari vondt a? Forestiller meg nesten at det gjør vondere enn underlivet jeg..... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Napper øyebryn. Jeg vokser også "barten" og underlivet. Men under arma?? Gjør ikke det innmari vondt a? Forestiller meg nesten at det gjør vondere enn underlivet jeg..... Det er litt helvete ja.... Alle sier det er så vondt, så jeg var forberedt på at det skulle være verre - men det var ikke så ille som jeg trodde faktisk. Når det er sagt; det sved en god stund etterpå, og det gjør det ingen andre steder... Friksjonen var ikke noe særlig... 0 Siter
Gjest Hannah82 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Må ikke hårene vokst mye ut før man kan vokse?Jeg er plaget med hår på hake/hals etter at jeg var så dum å bruke høvel en gang.Jeg får ikke til å vokse fordi jeg lar ikke hårene vokse ut.Det ser jo helt forferdelig ut derfor høvler jeg med en gang jeg kjenner piggene.Men skulle gjort mye for å fjerne hårene permanent.Men på hvilken måte? En god epilator tar selv de korteste hårene. Tar litt tid og er litt ubehagelig, men funker greit. Ellers kan du jo nappe med pinsett, men det kommer også veldig an på om du har en god pinsett eller ei. Min erfaring er at det kan være vanskelig å få tak i skikkelig gode, spisse pinsetter og det er vanskelig å forhåndsdømme dem ved å bare se dem, og ikke prøve dem. Elektrolyse o.l er vel den eneste løsningen for å fjerne hår permanent, men det er jo fortsatt vanvittig dyrt. Jeg kunne nok ikke benyttet meg ov det fordi jeg har mye hår jevnt overalt og de er nok ikke mørke og stive nok til at laseren vil ta dem.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.