Gå til innhold

Kjære medprokrastinerere og andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk på all den dårlige samvittigheten du kommer til å få, samt all den spenningen du går glipp av.

Legg pakken høyt oppe på et skap sånn at det er litt krevende å få tak i den.

****suuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkk****

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

26

• morsan

14

• frosken

11

• mariaflyfly

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Giveren (eller dens hjelper) ville blitt skuffet om han visste at du planla å ikke vente til julaften. FY!

*prøver å appellere til cathlins samvittighet*

Altså, hvis jeg ennå kunne planlagt det,,,,,, men det er på en måte et instinkt å åpne gaver med en gang man får dem.... Instinkt vs fornuft. Vanskelig.

Skrevet

Tenk på all den dårlige samvittigheten du kommer til å få, samt all den spenningen du går glipp av.

Legg pakken høyt oppe på et skap sånn at det er litt krevende å få tak i den.

''Legg pakken høyt oppe på et skap sånn at det er litt krevende å få tak i den.''

Hehe, dette hadde fungert hvis jeg var en hund. Kanskje jeg må late som jeg er det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ekte prokrastinerere får aldri åpnet julegavene før 2. juledag.

Skrevet

Jeg åpner alltid noen gaver på forhånd. Jeg åpner de og pakker de pent inn igjen så ingen aner noe. Det er alltids noen overraskelser uansett.

Skrevet

Jeg åpner alltid noen gaver på forhånd. Jeg åpner de og pakker de pent inn igjen så ingen aner noe. Det er alltids noen overraskelser uansett.

''Jeg åpner alltid noen gaver på forhånd. Jeg åpner de og pakker de pent inn igjen så ingen aner noe.''

Hvorfor det?

Min mor pleide å få penger fra min far, kjøpte seg en gave selv og pakket den inn. Gørr kjedelig spør du meg. Jeg har alltid vært hard på at jeg pakker ikke inn gaver fra kjæresten til meg!

Skrevet

Hmmm.., da må jeg vente til minst 2.juledag, da!

Skrevet

Her har vi en proff. Åpne også pakke inn. Hvor mange ganger gjør du det?

Skrevet

Her har vi en proff. Åpne også pakke inn. Hvor mange ganger gjør du det?

Jeg åpner hver gave jeg åpner bare en gang. Men jeg åpner ikke alle. Bare de jeg har lyst til =)

Når barnet mitt dro for å feire jul hos sin far annenhver jul, gjorde jeg det samme med de pakkene. På den måten hadde jeg oversikt over hva mine slektinger gav, og hun fikk åpne de på julaften.

Skrevet

Antar det er disse cathlin vil hente litt inspirasjon fra...*s*

Skrevet

... jeg har så lyst til å åpne den nå.....

Ja så se nå å få åpna den gaven og det litt brennkvikt, det er stor overvekt av stemmer FOR åpning.

Kvinnfolk altså...

Ps! Det er sikkert bare noe jallagreier kjøpt på Europris allikevel.

Skrevet

Ja så se nå å få åpna den gaven og det litt brennkvikt, det er stor overvekt av stemmer FOR åpning.

Kvinnfolk altså...

Ps! Det er sikkert bare noe jallagreier kjøpt på Europris allikevel.

Nehei. Jeg skal bevise at jeg er en _ekte_ prokrastinerer. Så det så.

Skrevet

Nehei. Jeg skal bevise at jeg er en _ekte_ prokrastinerer. Så det så.

En ekte somlepave det er det du er!

Skrevet

neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... feil svar!!!!!!!

;-)

Hvorfor det? Jeg ser ingen grunn til å vente lenger. ;)

Skrevet

De utsetter det eventuelt en dag eller to lenger enn det også.

Skrevet

Hvorfor det? Jeg ser ingen grunn til å vente lenger. ;)

Hysj, jeg prøver å tenke på noe annet nå. F.eks at jeg skal vaske og rydde.

Skrevet

En ekte somlepave det er det du er!

Jeg skal gi deg somlepave.

Skrevet

Hysj, jeg prøver å tenke på noe annet nå. F.eks at jeg skal vaske og rydde.

Yeah, right.

Jul er noe tull, det er bare å åpne de gavene man får kloa i på forhånd. Dersom man skal feire sammen med noen andre, kan man evt pakke dem inn igjen etterpå, for syns skyld.

Skrevet

Hvem har du fått gaven av, da? Og når ser du vedkommende igjen? Skal du feire jul med vedkommende?

Den eneste pakken jeg åpner før jul, er pakken fra jobben -den åpnse samme dag jeg får den;-)

Skrevet

Yeah, right.

Jul er noe tull, det er bare å åpne de gavene man får kloa i på forhånd. Dersom man skal feire sammen med noen andre, kan man evt pakke dem inn igjen etterpå, for syns skyld.

Apropos jul. Har du hørt om turistforeningens alternative friluftsliv-julefeiring oppe i fjellheimen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...