cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Tenk på all den dårlige samvittigheten du kommer til å få, samt all den spenningen du går glipp av. Legg pakken høyt oppe på et skap sånn at det er litt krevende å få tak i den. ****suuuuuuuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkk**** 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Giveren (eller dens hjelper) ville blitt skuffet om han visste at du planla å ikke vente til julaften. FY! *prøver å appellere til cathlins samvittighet* Altså, hvis jeg ennå kunne planlagt det,,,,,, men det er på en måte et instinkt å åpne gaver med en gang man får dem.... Instinkt vs fornuft. Vanskelig. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Tenk på all den dårlige samvittigheten du kommer til å få, samt all den spenningen du går glipp av. Legg pakken høyt oppe på et skap sånn at det er litt krevende å få tak i den. ''Legg pakken høyt oppe på et skap sånn at det er litt krevende å få tak i den.'' Hehe, dette hadde fungert hvis jeg var en hund. Kanskje jeg må late som jeg er det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ekte prokrastinerere får aldri åpnet julegavene før 2. juledag. 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg åpner alltid noen gaver på forhånd. Jeg åpner de og pakker de pent inn igjen så ingen aner noe. Det er alltids noen overraskelser uansett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Jeg åpner alltid noen gaver på forhånd. Jeg åpner de og pakker de pent inn igjen så ingen aner noe. Det er alltids noen overraskelser uansett. ''Jeg åpner alltid noen gaver på forhånd. Jeg åpner de og pakker de pent inn igjen så ingen aner noe.'' Hvorfor det? Min mor pleide å få penger fra min far, kjøpte seg en gave selv og pakket den inn. Gørr kjedelig spør du meg. Jeg har alltid vært hard på at jeg pakker ikke inn gaver fra kjæresten til meg! 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Ekte prokrastinerere får aldri åpnet julegavene før 2. juledag. Hmmm.., da må jeg vente til minst 2.juledag, da! 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Jeg åpner alltid noen gaver på forhånd. Jeg åpner de og pakker de pent inn igjen så ingen aner noe. Det er alltids noen overraskelser uansett. Her har vi en proff. Åpne også pakke inn. Hvor mange ganger gjør du det? 0 Siter
Elis31 Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Her har vi en proff. Åpne også pakke inn. Hvor mange ganger gjør du det? Jeg åpner hver gave jeg åpner bare en gang. Men jeg åpner ikke alle. Bare de jeg har lyst til =) Når barnet mitt dro for å feire jul hos sin far annenhver jul, gjorde jeg det samme med de pakkene. På den måten hadde jeg oversikt over hva mine slektinger gav, og hun fikk åpne de på julaften. 0 Siter
frosken Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ekte prokrastinerere får aldri åpnet julegavene før 2. juledag. Antar det er disse cathlin vil hente litt inspirasjon fra...*s* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 ... jeg har så lyst til å åpne den nå..... Ja så se nå å få åpna den gaven og det litt brennkvikt, det er stor overvekt av stemmer FOR åpning. Kvinnfolk altså... Ps! Det er sikkert bare noe jallagreier kjøpt på Europris allikevel. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Ja så se nå å få åpna den gaven og det litt brennkvikt, det er stor overvekt av stemmer FOR åpning. Kvinnfolk altså... Ps! Det er sikkert bare noe jallagreier kjøpt på Europris allikevel. Nehei. Jeg skal bevise at jeg er en _ekte_ prokrastinerer. Så det så. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Nehei. Jeg skal bevise at jeg er en _ekte_ prokrastinerer. Så det så. En ekte somlepave det er det du er! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...... feil svar!!!!!!! ;-) Hvorfor det? Jeg ser ingen grunn til å vente lenger. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Ekte prokrastinerere får aldri åpnet julegavene før 2. juledag. De utsetter det eventuelt en dag eller to lenger enn det også. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor det? Jeg ser ingen grunn til å vente lenger. Hysj, jeg prøver å tenke på noe annet nå. F.eks at jeg skal vaske og rydde. 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 En ekte somlepave det er det du er! Jeg skal gi deg somlepave. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hysj, jeg prøver å tenke på noe annet nå. F.eks at jeg skal vaske og rydde. Yeah, right. Jul er noe tull, det er bare å åpne de gavene man får kloa i på forhånd. Dersom man skal feire sammen med noen andre, kan man evt pakke dem inn igjen etterpå, for syns skyld. 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2008 Skrevet 14. desember 2008 Hvem har du fått gaven av, da? Og når ser du vedkommende igjen? Skal du feire jul med vedkommende? Den eneste pakken jeg åpner før jul, er pakken fra jobben -den åpnse samme dag jeg får den;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Skrevet 14. desember 2008 Yeah, right. Jul er noe tull, det er bare å åpne de gavene man får kloa i på forhånd. Dersom man skal feire sammen med noen andre, kan man evt pakke dem inn igjen etterpå, for syns skyld. Apropos jul. Har du hørt om turistforeningens alternative friluftsliv-julefeiring oppe i fjellheimen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.