Gå til innhold

Kjære medprokrastinerere og andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem har du fått gaven av, da? Og når ser du vedkommende igjen? Skal du feire jul med vedkommende?

Den eneste pakken jeg åpner før jul, er pakken fra jobben -den åpnse samme dag jeg får den;-)

Jeg skal ikke feire jul med dette vesnet nei, men vi skal nok møtes en gang i løpet av romjulen.

Trokke jeg får julegave fra jobben. Men den er det liksom lov å åpne før jul? Er det allment kjent?

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

26

• morsan

14

• frosken

11

• mariaflyfly

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Apropos jul. Har du hørt om turistforeningens alternative friluftsliv-julefeiring oppe i fjellheimen?

Finnes det? Så kult!

Skrevet

Jeg skal ikke feire jul med dette vesnet nei, men vi skal nok møtes en gang i løpet av romjulen.

Trokke jeg får julegave fra jobben. Men den er det liksom lov å åpne før jul? Er det allment kjent?

Jeg aner ikke hva alle kollegene mine gjør, men dte er ikke uvanlig å åpne allerede på jobben;-) Stor bedrift, og gavene deles ut ved at "Harry med tralla" (ref Søren Superstar) kommer rundt og legger én pakke på hvert korntor. Ikke noen personlig overrekkelse fra sjefen, altså.

Skrevet

Finnes det? Så kult!

Ja, det finnes. Det er et sånt opplegg med skiturer og sånt:-) Meld deg på!

Skrevet

Det er allment kjent at det er lov å åpne de julegavene en til enhver tid har til rådighet.

Sånn er det bare med den saken!

Skrevet

Yeah, right.

Jul er noe tull, det er bare å åpne de gavene man får kloa i på forhånd. Dersom man skal feire sammen med noen andre, kan man evt pakke dem inn igjen etterpå, for syns skyld.

Veldig så positiv du er i kveld da...

Hvis du ser for deg at alternativet skulle være å gå fra hytte til hytte på fjellet i julen, så kanskje du blir litt blidere!

Skrevet

Ja, det finnes. Det er et sånt opplegg med skiturer og sånt:-) Meld deg på!

Jeg går da for pokker ikke på ski! Men konseptet er konge, det er det ingen tvil om. ;)

Skrevet

Veldig så positiv du er i kveld da...

Hvis du ser for deg at alternativet skulle være å gå fra hytte til hytte på fjellet i julen, så kanskje du blir litt blidere!

Spesielt slike hytter som verken har dusj eller vannklossett! *moahahahaha*

Skrevet

Kjære deg, da!

Hvis du virkelig kan kunsten å prokrastinere, så er det bare å sette deg ned og vente til det perfekte tidspunktet for å åpne gaven kommer...

Som jeg gjør nå - venter på det perfekte øyeblikket for å gjøre ferdig jobben som må ferdigstilles i morra. Og det har jeg venta med i hele helga!

Skrevet

Jeg går da for pokker ikke på ski! Men konseptet er konge, det er det ingen tvil om. ;)

Ah, det var nesten at du kom med en innrømmelse der:-)

Skrevet

Spesielt slike hytter som verken har dusj eller vannklossett! *moahahahaha*

Ser ikke du også for deg flyfly på en ukes skitur i fjellheimen uten mulighet for dusjing?

Skrevet

Det er sikkert noe som krever en eller annen form for innsats eller oppfølging i det minste. Jeg er i alle fall ganske sikker på at du må sette i batterier, og det har du sikkert ikke liggende, i alle fal ikke rette sorten. Da må du bort på bensinstasjonen, for har du først åpnet den kommer du til å irritere deg såpass mye at du ikke kan la være. Det blir jo et fryktelig pes så seint det, da? Like greit å la det være. Vent noen dager. Hvis du venter helt til julaften får du kanskje batterier med noe annet skrap du får, så da kan du jo spare deg den turen helt og holdent. Sånn må det bli.

Skrevet

Dessverre kommer vi nok aldri til å få se henne sånn. Men du kan jo hjelpe til med å få henne til å si _noe_ positivt om julen...*s*

Vet ikke om det er mulig, men følgende burde være positivt for de fleste:

Man har mange dager fri! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...