Lotte :o) Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Mannen min er nemlig syk. Han er fri for tarminnhold, for å si det mildt. *urk* Han er temmelig utslått etter ei helg med oppkast og diarè, og det er såvisst ingen light-versjon han har hatt. Jeg skal kjøpe en ting til meg selv. Jeg er fri for ideer, pris 0-5000 kr. Jeg trenger ikke kjøpe noe egentlig, føler jeg, men han mener at noe må ligge under treet. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Og han blir garantert ikke bra på en uke? Jeg synes den unnskyldningen var temmelig syltynn. Det er ni dager eller noe sånt, til presangen trenger å være i hus. Men du må nok uansett legge inn en "bestilling", så det er nok lurt at du tenker ut noe. 5000 er mye, da...? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Og han blir garantert ikke bra på en uke? Jeg synes den unnskyldningen var temmelig syltynn. Det er ni dager eller noe sånt, til presangen trenger å være i hus. Men du må nok uansett legge inn en "bestilling", så det er nok lurt at du tenker ut noe. 5000 er mye, da...? Han reiser offshore i morgen. Jeg tror han trenger dagen i dag på å kvikne til. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229334093' post='4039924] Han reiser offshore i morgen. Jeg tror han trenger dagen i dag på å kvikne til. Åja, da stiller saken seg selvfølgelig litt annerledes. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Åja, da stiller saken seg selvfølgelig litt annerledes. Jeg tror rett og slett jeg kjøper meg en stilig topp og et kult skjørt. Også overtaler jeg han til å kjøpe noe fornuftig til huset i januar :-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 En mini-PC? En kul veske? En sydentur uten mann og barn? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Hadde jeg hatt 5000,- å bruke kun på meg selv nuh så hadde jeg kjøpt digitalt speilreflekskamera. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 En mini-PC? En kul veske? En sydentur uten mann og barn? ;-) Mini-pc skaffer han vel om noen måneder ja. Veske - ja! Sydentur uten mann og barn - hvor ble det av den juleturen til deg og Babette? Hun ville avspise meg med han svært så sjarmerende *kremt* russiske håndballtrener'n! Makan... ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 Hadde jeg hatt 5000,- å bruke kun på meg selv nuh så hadde jeg kjøpt digitalt speilreflekskamera. Ok. 0 Siter
morsan Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1229335356' post='4039975] Mini-pc skaffer han vel om noen måneder ja. Veske - ja! Sydentur uten mann og barn - hvor ble det av den juleturen til deg og Babette? Hun ville avspise meg med han svært så sjarmerende *kremt* russiske håndballtrener'n! Makan... ;-) LOL! Du får ta med deg en annen, da:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Skrevet 15. desember 2008 LOL! Du får ta med deg en annen, da:-) Ja, frøken kresen må nok lure med seg en mann på egen hånd ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Da ville jeg kjøpt ipod, ullundertøy, og en jakke fra Norrøna eller lignende. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Hadde jeg hatt 5000,- å bruke kun på meg selv nuh så hadde jeg kjøpt digitalt speilreflekskamera. Jeg og - har ønsket meg det i år, og foreslått at mange går sammen i en spleis. Får se om ønsket blir etterfulgt... Om ikke hadde ikke en 120mB iPod vært å forakte heller... Min lille på 8 er STAPPFULL! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Jeg og - har ønsket meg det i år, og foreslått at mange går sammen i en spleis. Får se om ønsket blir etterfulgt... Om ikke hadde ikke en 120mB iPod vært å forakte heller... Min lille på 8 er STAPPFULL! "Hva skal du med det da?" sier min kjære når jeg sitter og sikler over reklamer for digital speilrefleks.... *Himler med øynene* Mannfolk ass. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 For den summen ville jeg enten funnet et flunkende nytt speilreflekskamera (Canon E45), en miniPC eller en 120 mB iPod under treet og blitt kjempeglad! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 "Hva skal du med det da?" sier min kjære når jeg sitter og sikler over reklamer for digital speilrefleks.... *Himler med øynene* Mannfolk ass. Milde moses - han blir overbevist først når du viser han de første sylskarpe bildene av noe han liker godt - hester feks? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Milde moses - han blir overbevist først når du viser han de første sylskarpe bildene av noe han liker godt - hester feks? ''Milde moses - han blir overbevist først når du viser han de første sylskarpe bildene av noe han liker godt - hester feks? ;)'' Snøscooteren tenker jeg. ;o) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 ''Milde moses - han blir overbevist først når du viser han de første sylskarpe bildene av noe han liker godt - hester feks? ;)'' Snøscooteren tenker jeg. ;o) Hehe... ja det er vel du som burde fått av en hest! 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 ''Milde moses - han blir overbevist først når du viser han de første sylskarpe bildene av noe han liker godt - hester feks? ;)'' Snøscooteren tenker jeg. ;o) Nå fikk jeg noen veldig originale bilder i hodet av et julekort med foto av en juleslede-pyntet snøscooter... Kanskje jeg ser for meg kortet for julen 2009 :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. desember 2008 Skrevet 15. desember 2008 Nå fikk jeg noen veldig originale bilder i hodet av et julekort med foto av en juleslede-pyntet snøscooter... Kanskje jeg ser for meg kortet for julen 2009 :-) ''Nå fikk jeg noen veldig originale bilder i hodet av et julekort med foto av en juleslede-pyntet snøscooter...'' *Hehehehehe* Det hadde vært dritkult! Du får minne meg på det ved det første snøfallet neste høst! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.