Gå til innhold

Jeg må kjøpe årets julegave til meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å unne deg litt velvære, feks spa eller noe i den duren?

AneM1365380603
Skrevet

"Hva skal du med det da?" sier min kjære når jeg sitter og sikler over reklamer for digital speilrefleks.... *Himler med øynene* Mannfolk ass.

''"Hva skal du med det da?" ''

Det svarte eksen min for mange år siden da jeg ønsket meg mobiltelefon. "Du har ikke bruk for det" la han til. Neivel? svarte jeg. Jeg vet vel best selv hva jeg har bruk for. Over nyåret kjøpte jeg meg en uten å informere han.

Han irriterte seg kraftig over kjøpet mitt, men ikke så lenge. Et par mnd etter var jeg ute av det forholdet ;)

Uten sammenligning med deg og dine kjære da... Bare kom på det når jeg leste det du skreiv.

Skrevet

Hva med å unne deg litt velvære, feks spa eller noe i den duren?

Godt forslag.

Skrevet

''"Hva skal du med det da?" ''

Det svarte eksen min for mange år siden da jeg ønsket meg mobiltelefon. "Du har ikke bruk for det" la han til. Neivel? svarte jeg. Jeg vet vel best selv hva jeg har bruk for. Over nyåret kjøpte jeg meg en uten å informere han.

Han irriterte seg kraftig over kjøpet mitt, men ikke så lenge. Et par mnd etter var jeg ute av det forholdet ;)

Uten sammenligning med deg og dine kjære da... Bare kom på det når jeg leste det du skreiv.

*Hehe* Han kommer nok ikke til å irritere seg kraftig om jeg en dag har penger nok til å kjøpe meg et digitalt speilreflekskamera, vi har overhodet ikke felles økonomi så det er uansett ikke noe han har det minste med. :o)

Ny mobil har _jeg_ bruk for og vi får se om jeg har vært snill pike i år... ;o) Om ikke nissen synes det til jul så synes det selv på nyåret og kjøper meg det da. :o)

Skrevet

iPod. Digitalt speilreflekskamera. Evt. tilbehør til det du har fra før. Gavekort på klær som du kan handle på salg på nyåret :). Bøker. Filmer. Musikk. Sko. Kåpe. Gavekort til et gartneri så du kan gå amok til våren.

Skrevet

''Han er fri for tarminnhold''

Da vet jeg akkurat hva du kan gi ham: En krukke vellagret tarminnhold! Viktig å gi folk noe de trenger, ikke sant?

Skrevet

''Han er fri for tarminnhold''

Da vet jeg akkurat hva du kan gi ham: En krukke vellagret tarminnhold! Viktig å gi folk noe de trenger, ikke sant?

Delikat forslag, Babette ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229365345' post='4040254]

Delikat forslag, Babette ;p

Det ville garantert bli "julegaven man aldri glemmer!"

Skrevet

Det ville garantert bli "julegaven man aldri glemmer!"

Det spørs om sivilstatus raskt ville blitt endret, hehe!

Tror muligens jeg ikke foretar meg dette ;p

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229378720' post='4040477]

*LOL*

Jeg er aldri nøden...

Så du den oppblåsbare ektemannen litt lenger ned på siden? Det er noe for Lotte ;D

Skrevet

Så du den oppblåsbare ektemannen litt lenger ned på siden? Det er noe for Lotte ;D

Huff :(

Takke meg til original vare *s*

AneM1365380603
Skrevet

Utsolgt!

''Utsolgt!''

Da handlet hun mange ;-))

Skrevet

''Utsolgt!''

Da handlet hun mange ;-))

Black Magic var ikke utsolgt så det ut som. Er de så naturtro som bildet på esken?

AneM1365380603
Skrevet

Black Magic var ikke utsolgt så det ut som. Er de så naturtro som bildet på esken?

''Er de så naturtro som bildet på esken?''

Aner ikke, he he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...