hidi, the scorpion Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Derfor må man være medlem av det riktige forbundet og maile hva man trenger. Alvheim ga meg kjøkken på to dager da jeg hadde ventet i to år etter en mail Det er jo helt utrolig! Alvheim var en fantastisk person... Men jeg kan vel skrive uten et forbund bak meg, som privatperson altså? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Det er jo helt utrolig! Alvheim var en fantastisk person... Men jeg kan vel skrive uten et forbund bak meg, som privatperson altså? Ja, det er klart du kan. Forbundet jeg er med i er helt på trynet og det er ingen hjelp å få derifra. Forresten har jeg spurt amerikanere på det andre forumet og de sa at den artikkelen er bare bullshit. De får til og med pålegg på trygda si neste måned. Og arbeidsløse får penger i alle statene fra første dag bortsett fra Maryland som har karantene på en uke. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ja, det er klart du kan. Forbundet jeg er med i er helt på trynet og det er ingen hjelp å få derifra. Forresten har jeg spurt amerikanere på det andre forumet og de sa at den artikkelen er bare bullshit. De får til og med pålegg på trygda si neste måned. Og arbeidsløse får penger i alle statene fra første dag bortsett fra Maryland som har karantene på en uke. Vi får inderlig håpe det;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.