Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på julegaver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca. 5000,- + ca. 1500 på gaver ti lkjæresten. Ulp.

Skrevet

Maks 2 500.- til sammen.

Samme her.Og jeg er ikke mann:)

Skrevet

Ca. 5000,- + ca. 1500 på gaver ti lkjæresten. Ulp.

Kun det beste er godt nok for kjæresten! :) Helt enig! :)

Skrevet

Kun det beste er godt nok for kjæresten! :) Helt enig! :)

''Kun det beste er godt nok for kjæresten! :) Helt enig! :)''

Selvfølgelig! :o)

Skrevet

Ja,men du er mann og det teller ikke. ;-)

Jo det teller, det er som regel mannfolka som betaler uansett! *dukker*

Aliza1365380759
Skrevet

1000 kr på hver av de to yngste tantebarna mine, 200 kr pr stk på tre tilnærmet voksne nieser (som jeg har ca ingen kontakt med, annet enn når jeg sender julegave..), 500 kr på bror1, 500 kr på bror2+kone, 500 kr på mamma og 500 kr på pappa, 100 kr+noe hjemmelaget på bestevenninna.

4700 kr, men jeg kan strekke meg til 5000 kr totalt, når man inkluderer porto på noen av pakkene :-) Vel og merke handler jeg ikke alt i løpet av en måned, jeg fordeler utgiftene utover minst to måneder.

Kjæresten min og jeg handler ikke julegave til hverandre, vi handler det vi trenger i løpet av året når vi har penger til det (f.eks har vi jo gått til innkjøp av vaskemaskin for bare et par måneder siden).

Skrevet

Nei, hvorfor det? Beløpet kommer jo også an på hvor stor familie man har osv.. Vi kjøper gaver til over 20 personer.

Forstår. Slipper billigst unna om man er en enstøing som meg altså.

Skrevet

Jeg har brukt drøyt kr 8000 nå inkl gave til mannen, og i tillegg kommer det han selv bruker på foreldrene sine og meg, samt det junior bruker på egenkjøpte gaver, men sistnevnte utgjør ikke stort, da.

Skrevet

"Folk er så storforlagende og sære på hva som duger, merker og farger og alt sammen at jeg ikke gidder mer."

Ja, _det_ er kjedelig med storforlangende folk.

Enig.

Skrevet

Huff. Tør nesten ikke regne etter - og ikke er jeg ferdig heller.

En del å kjøpe til - det ender nok opp på 15.000 vil jeg tro...

Skrevet

Jeg har ikke regnet så nøye på det, for jeg begynte allerede i sommer. Kan vel prøve å anslå et sted mellom 5000-8000,-. Sikkert nærmere 8000- enn 5000,-...

Det går fort endel penger når man har stor slekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...