Gå til innhold

Lage gelegodis selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lovt Snuppa at vi skal lage gelegodis i helga, men nå kommer jeg meg ikke på jobb i morra for guttungen er syk så jeg får ikke sjekket ut oppskrifter i div. kokebøker.

Men jeg regner med at noen her har en god oppskrift? Finnes vel noe som lages med gelepulver og gelatin eller noe sånt?

Skrevet

Kokebøker finnes vel på Internett vel?

Jeg har søkt på gelegodteri, men får ingen gode treff. Nå har jeg derimot bestilt en bok på jobben så jeg håper den ligger der og venter på meg når jeg kommer tilbake,

Skrevet

Jeg har søkt på gelegodteri, men får ingen gode treff. Nå har jeg derimot bestilt en bok på jobben så jeg håper den ligger der og venter på meg når jeg kommer tilbake,

Nei eg vet ikkje, det er ikkje så lett å søke seg frem om en ikkje er ekspert (sånn som Morsan m/flere).

AneM1365380603
Skrevet

En av ungene kom hjem med gelegodt de hadde laget på skolen, og jeg tror de hadde med oppskrift også. Jeg finner den ikke, men kan spørre dem i morgen, hvis du ikke har fått en oppskrift til da.

Skrevet

Takktetakketakk! Går for den første der jeg, med ferdig gelepulver i. :o)

Sikkert lurt! Håper det blir godt. :-) Namnam!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...