Gå til innhold

Noen som vil date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde du skulle til å skrive "ser for meg Rimi-Hagen hånd i hånd med Stoltenberg på vei inn til middag på slottet", men der tok jeg feil gitt!

Hehe, det er for lite fyrverkeri.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

18

• morsan

14

• Lotte :o)

6

• adelie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fy deg! Du får ikke lov til å snakke slik om Jens:-)

Er han for snadder for deg?...:-)

Skrevet

Er han for snadder for deg?...:-)

Mmm, både Jens og Jonas:-)

Skrevet

Mmm, både Jens og Jonas:-)

Ok, da skjønner jeg det er vanskelig å se for seg Stoltenberg bak en gryntene Rimi Hagen,hehe.

Skrevet

Mulig de har flyttet fra hverandre før, såpass følger jeg ikke med på henne. Men jeg har jo hørt rykter om at noen har fått marinert laksen hos henne, så det er jo mulig at det har vært problemer der, hva vet jeg.

Ikke at jeg har sjans på henne, men det er jeg glad for også:-)

''marinert laksen ''

*LOL* for et uttrykk! Har hørt lignende ting om mannen hennes, dvs. at han har blitt marinert over lengre tid, så dette bruddet kom langtra som noen overraskelse.

Skrevet

''Men jeg har jo hørt rykter om at noen har fått marinert laksen hos henne, ''

Hvor _hører_ man egentlig slik?? ;-)

''Hvor _hører_ man egentlig slik?? ;-)''

Oslo er en forbausende liten by.

Senest i går kolliderte jeg nærmest med Mette-Marit i bokhandelen. Men det er en annen historie.

Skrevet

Senest i går kolliderte jeg nærmest med Mette-Marit i bokhandelen. Men det er en annen historie.

Men da får du jammen fortelle den andre historien også!

Jeg sitter her og kjeder meg og vil gjerne høre om Elextras kollisjon med Mette Marit!

Skrevet

Så du vet kanskje hva noen på slottet får til jul?? ;)

Skrevet

''marinert laksen ''

*LOL* for et uttrykk! Har hørt lignende ting om mannen hennes, dvs. at han har blitt marinert over lengre tid, så dette bruddet kom langtra som noen overraskelse.

Hehe....ok, så de har vært utpå begge kanskje.

Skrevet

Hmmm mener å huske at for en del år siden føyttet de fra hverandre for noen måneder, men fant tilbake til hverandre (hvis jeg ikke blander med en annen blond eks-politiker, da).

Dette synes jeg var litt snodig: ''De to velger å dele på hytta og eie den i fellesskap. ''

Var ikke det herr og fru Five?

Skrevet

Fortell!!

Sist gang jeg hadde en close encountre med noen i kongefamilien, var for ørten år siden da mannen min og jeg inne på restaurant Costa ble plassert på nabo-micro-bordet til Mærta Låjs og hennes daværende kjæreste, med knappe 10 cm mellom bordene.

Hun hadde forresten perlekjede og røykte dessuten Prince (sic!)

Skrevet

Mulig de har flyttet fra hverandre før, såpass følger jeg ikke med på henne. Men jeg har jo hørt rykter om at noen har fått marinert laksen hos henne, så det er jo mulig at det har vært problemer der, hva vet jeg.

Ikke at jeg har sjans på henne, men det er jeg glad for også:-)

*LOL* Ett uttrykk med flere betydninger, hehe...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229422156' post='4040716]

Var ikke det herr og fru Five?

Nei, jeg tenker på en mindre profilert historie. Den med Five'ene ble jo slått opp så til de grader; dette var mer en liten story om at de hadde bodd noen mnd fra hverandre men så funnet sammen igjen.

Skrevet

Hehe, lekkert par, ser for meg Rimi Hagen stå på alle fire, fet som er gris og grynter, mens Stoltenberg står bak og himler med øya.

*latter*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229422325' post='4040725]

*latter*

Hehe, dette er noe for deg:-)

Skrevet

Fortell!!

Sist gang jeg hadde en close encountre med noen i kongefamilien, var for ørten år siden da mannen min og jeg inne på restaurant Costa ble plassert på nabo-micro-bordet til Mærta Låjs og hennes daværende kjæreste, med knappe 10 cm mellom bordene.

Hun hadde forresten perlekjede og røykte dessuten Prince (sic!)

Hehe, det minner meg om en story som en kompis som jobbet for Blabladet for hundre år siden fortalte. På veggen i desken hang det på et tidspunkt en fiktiv førsteside som aldri ble trykket. Den hadde et bilde av Märtha som røyker over hele siden, og følgende overskrift: "Her suger Mârtha sin første Prins".

Skrevet

Hehe, det minner meg om en story som en kompis som jobbet for Blabladet for hundre år siden fortalte. På veggen i desken hang det på et tidspunkt en fiktiv førsteside som aldri ble trykket. Den hadde et bilde av Märtha som røyker over hele siden, og følgende overskrift: "Her suger Mârtha sin første Prins".

ROTFLOL!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...