Gå til innhold

Ta bilde til julekort på obs

Anbefalte innlegg

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Er det for seint?.Vi er seint ute i år pga sykdom i familien.Har en baby og en 7 åring så det hadde vært artig med julekort det første året men lillebror.Men jeg er redd for at vi er for seint ute

Skrevet

På vårt lokale senter er siste muligheten for å få tatt julekort (sittende på en høydott, med bommullsdotter og nisser rundt.....Grøss....) idag.

Skrevet

Et tips: Dersom de har avsluttt på Obs kan du ta på Solsiden! :)

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

Når er siste frist der da?.Veit du ca pris?

Skrevet

Nei desverre, men du kan sikkert ringe sentalbordet og få svar. :)

Skrevet

Når er siste frist der da?.Veit du ca pris?

Obs, den linket jeg til eget innlegg, fort gjort. ;)

Det jeg prøvde å si var at jeg ikke har peiling, men at du sikkert kan få svar om du ringer sentalbordet. :)

Skrevet

Tusen takk :-)

Jeg anbefaler deg heller å ta et eller fem bilder hjemme, og sende det/ dra til Nidarvoll Foto. Det er praktisk, send på mail, eller dra nedover med papirkopier, eller en minnebrikke/minnekort. De fikser julekort på to dager. Da støtter du i tillegg en lokal bedrift. :)

Gjest Bor i Trondheim
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229427582' post='4040814]

Jeg anbefaler deg heller å ta et eller fem bilder hjemme, og sende det/ dra til Nidarvoll Foto. Det er praktisk, send på mail, eller dra nedover med papirkopier, eller en minnebrikke/minnekort. De fikser julekort på to dager. Da støtter du i tillegg en lokal bedrift. :)

Skulla gjerne gjordt det men lillegutt er bare 8 uker og det er vanskelig å få tatt bra bilder av han.Tenkte kansje at de som tar julebilder er vant med småbarn

Skrevet

Skulla gjerne gjordt det men lillegutt er bare 8 uker og det er vanskelig å få tatt bra bilder av han.Tenkte kansje at de som tar julebilder er vant med småbarn

Husk at det er vel så fint med et bilde av hvert barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...