Gjest Bare helt herlig Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Noen som ser serien Legene på kanal Fem?.Han ene legen der er bare så kjekk.Jeg sitter å sikler når jeg ser det programmet ;-) 0 Siter
ilaria Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Mulig legen er kjekk, men makan til mer idiotisk program skal man lete lenge etter. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Han var med i ungkaren for en tid tilbake, om det er han jeg tenker på. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Mulig legen er kjekk, men makan til mer idiotisk program skal man lete lenge etter. Kunne ikke vært mer enig! Masse reklame for plastisk operasjoner og andre ting..... 0 Siter
Gjest Husker ikke jeg Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Han var med i ungkaren for en tid tilbake, om det er han jeg tenker på. Var han med på ungkaren? 0 Siter
Gjest mooooly Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Kunne ikke vært mer enig! Masse reklame for plastisk operasjoner og andre ting..... Noen gang tar de opp andre ting også.Viktige ting 0 Siter
ilaria Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Kunne ikke vært mer enig! Masse reklame for plastisk operasjoner og andre ting..... Ja, og synspunktene de ulike folka i debattprogrammet uttrykker er så gjennomført "oppleste" replikker, svært unaturlig framført. Dessuten debatterer de ikke temaene ordentlig, bare ramser opp kjapt litt ubalansert for og imot, for så å hoppe videre til neste tema. Jeg synes det er horribelt at folk kan finne det underholdende på annen måte enn at det til en viss grad er underholdende å se hvor lavmål en TV-produksjon faktisk kan bli. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Noen gang tar de opp andre ting også.Viktige ting Og mange ganger gir de gale svar! Jeg synes det er utidig misbruk av legetittelen....;( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Ja, og synspunktene de ulike folka i debattprogrammet uttrykker er så gjennomført "oppleste" replikker, svært unaturlig framført. Dessuten debatterer de ikke temaene ordentlig, bare ramser opp kjapt litt ubalansert for og imot, for så å hoppe videre til neste tema. Jeg synes det er horribelt at folk kan finne det underholdende på annen måte enn at det til en viss grad er underholdende å se hvor lavmål en TV-produksjon faktisk kan bli. '' Jeg synes det er horribelt at folk kan finne det underholdende på annen måte enn at det til en viss grad er underholdende å se hvor lavmål en TV-produksjon faktisk kan bli.'' Helt enig! Og i tillegg misbruk av legetittelen. Tykke barn er blitt dratt foran kameraene, for å bli fortalt hvor overvektige de er, og hvor mange sykdommer de kan vente seg i fremtiden.... Kunne aldri gjort det mot mine barn. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Var han med på ungkaren? Det kan være det er på kanal fem jeg har sett den, men ja han ene var med. Han som snakker mest. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Var han med på ungkaren? Om det er akuttlegen du tenker på, Travis Stork, så var han en av ungkarene ja. *oppdatert* ;o) http://telepixtvcgi.warnerbros.com/v2/news/0206/13/2/text.html 0 Siter
Gjest Bare helt herlig Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Om det er akuttlegen du tenker på, Travis Stork, så var han en av ungkarene ja. *oppdatert* ;o) http://telepixtvcgi.warnerbros.com/v2/news/0206/13/2/text.html Han e jo bare så kjekk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.