Gå til innhold

Legene på kanal Fem

Anbefalte innlegg

Gjest Bare helt herlig
Skrevet

Noen som ser serien Legene på kanal Fem?.Han ene legen der er bare så kjekk.Jeg sitter å sikler når jeg ser det programmet ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

Mulig legen er kjekk, men makan til mer idiotisk program skal man lete lenge etter.

Skrevet

Han var med i ungkaren for en tid tilbake, om det er han jeg tenker på.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mulig legen er kjekk, men makan til mer idiotisk program skal man lete lenge etter.

Kunne ikke vært mer enig! Masse reklame for plastisk operasjoner og andre ting.....

Gjest Husker ikke jeg
Skrevet

Han var med i ungkaren for en tid tilbake, om det er han jeg tenker på.

Var han med på ungkaren?

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! Masse reklame for plastisk operasjoner og andre ting.....

Noen gang tar de opp andre ting også.Viktige ting

Annonse

Skrevet

Ja, og synspunktene de ulike folka i debattprogrammet uttrykker er så gjennomført "oppleste" replikker, svært unaturlig framført. Dessuten debatterer de ikke temaene ordentlig, bare ramser opp kjapt litt ubalansert for og imot, for så å hoppe videre til neste tema. Jeg synes det er horribelt at folk kan finne det underholdende på annen måte enn at det til en viss grad er underholdende å se hvor lavmål en TV-produksjon faktisk kan bli.

hidi, the scorpion
Skrevet

Noen gang tar de opp andre ting også.Viktige ting

Og mange ganger gir de gale svar! Jeg synes det er utidig misbruk av legetittelen....;(

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, og synspunktene de ulike folka i debattprogrammet uttrykker er så gjennomført "oppleste" replikker, svært unaturlig framført. Dessuten debatterer de ikke temaene ordentlig, bare ramser opp kjapt litt ubalansert for og imot, for så å hoppe videre til neste tema. Jeg synes det er horribelt at folk kan finne det underholdende på annen måte enn at det til en viss grad er underholdende å se hvor lavmål en TV-produksjon faktisk kan bli.

'' Jeg synes det er horribelt at folk kan finne det underholdende på annen måte enn at det til en viss grad er underholdende å se hvor lavmål en TV-produksjon faktisk kan bli.''

Helt enig! Og i tillegg misbruk av legetittelen. Tykke barn er blitt dratt foran kameraene, for å bli fortalt hvor overvektige de er, og hvor mange sykdommer de kan vente seg i fremtiden....

Kunne aldri gjort det mot mine barn.

Skrevet

Var han med på ungkaren?

Det kan være det er på kanal fem jeg har sett den, men ja han ene var med. Han som snakker mest.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...