Gå til innhold

Barbermaskin råd fra menn - ønskes

Anbefalte innlegg

Hei alle mannfolk med skjegg (eller de som barberer det bort.. hehe) jeg skal kjøpe barbermaskin til min kjære til jul. Vil ha sånn med tre sirkler, ikke firkanta (veldig klønete forklart). Den bør ikke koste mer enn 1000 - 1500 (max). Hva anbefaller dere? Han har litt sensitiv hud, og kan fort blir sår og rød av høvel og skum. en må kunne vaskes under springen, men at den tåler vann ellers er ikke noe must.. helst med etui, og lang l"evetid" på batteri etter den er ladet opp.

Fortsetter under...

Husker ikke hva min heter annet enn at det er Philips. Den har tre skjærehoder slik du forklarer. Min er vel ikke en av de modellene som tåler vann, og den kostet 2.000, men det er noen år siden.

Batteriene varer lenge mellom hver oppladning og knivene virker like fine nå som da jeg kjøpte den. Svært behagelig å bruke!

Maskinen er dyr, men det er raskt spart inn i forhold til Gilette høvler!

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229427217' post='4040808]

Jeg er ikke mann, men har mann ;-)

Det er en Philips du er på jakt etter. Det er dette merket som har tre runde skjærehoder. Velg og vrak:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000CIkgVJLV?CatalogCategoryID=8ELD4QFH3VMAAAEOv.I03xiL&NavigatorDisplay=true&inputflag=yes&query=&brandnav=%5EPhilips%24&pricenav=&producttypenav=%5EBarbermaskin%24

''Jeg er ikke mann, men har mann ;-)''

Det har jeg også. Han har barbermaskin, men ikke søren om jeg aner hva slags merke den er. :o) Er det vanlig å gå rundt og vite merket på barbermaskina til mannen sin altså?

''Jeg er ikke mann, men har mann ;-)''

Det har jeg også. Han har barbermaskin, men ikke søren om jeg aner hva slags merke den er. :o) Er det vanlig å gå rundt og vite merket på barbermaskina til mannen sin altså?

Det er vanlig ja, helt vanlig. Du vet jo at jeg er helt normal? ;-)

Evt. kan det ha noe med at jeg leser forbrukertester hver gang jeg skal handle elektronikk, og er litt over gjennomsnittet interessert i det..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...