Kammilla Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hvor bestille? Noen som har tips til bra nettside som jeg kan bestill fra? Google`t og fikk opp 100 vis av treff, og siden jeg verken har tid eller tålmod akkurat nå, så tenkte jeg at kanskje dere kloke hadde noen tips og forslag til meg som forenkler litt? ) 0 Siter
ilaria Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 www.saras.no www.happyhair.se (billigere) Finnes vel flere også, men det var de jeg kom på i farta. 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Har du hørt om noen som anbefaler dette? ?r selv veldig nysgjerrig, men tenker det kanskje funker veldig dårlig siden det ikke har blirtt mer populært enn det er? Syns jeg husker de solgte nesten identiske produkter på tv-shop for ca 15 år siden. Ble ikke akkura noen suksess, selv om dette også var clip-on med ekte hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.