Gå til innhold

Så grusomt ....

Gjest nok en tragedie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, det er ikke første gang innvandrere (les: muslimske menn) dreper fremmende på åpen gate med kniv, og det er neppe siste gang heller. Man tenker sitt.

Gar du noengang vært blakk og husløs? Hva om du hadde dratt på sosialkontoret og blitt avvist? Mennesker kan bli desperate, og ennå mer om man har et innesteng sinne pga. rasismen man kan møte i dette landet.

Skrevet

Desverre så kommer mange muslimer fra områder med krig. Det er ikke Islam som har skylden, det er krigen. Muslimer er fredelige mennesker. Det er desverre elementer som er ekstreme, men de som kommer til Norge og gjør gale ting er psykisk syke pga. volden de har opplevd i hjemlandet.

Bra sagt og jeg er enig med deg!

(Problemet er at jeg ikke gidder å diskutere dette her inne mer. Altfor mange mennesker som ikke klarer å se helhetlig på saker og ting, og som ikke skjønner at rasisme bare avler mer vold)

Gjest firepile
Skrevet

Gar du noengang vært blakk og husløs? Hva om du hadde dratt på sosialkontoret og blitt avvist? Mennesker kan bli desperate, og ennå mer om man har et innesteng sinne pga. rasismen man kan møte i dette landet.

Det er ingen unnskydning for å drepe andre med kniv.

Gjest dustedama
Skrevet

Hvis du faktisk går rundt og tror på propagandan om at islam er en fredselskede religion (*ingen* religion er det, bortsett fra buddismen) er du rimelig naiv.

Hvis du går rundt og tror på propaganden om at alle muslimer er ekstremister og at alle muslimske menn er voldelige, så står jeg ved at jeg oppfatter deg som forstokket!

Og det helt uten å komme innom krig og fred og sånt.

Skrevet

Det er ingen unnskydning for å drepe andre med kniv.

Nei enig i det, men er man psykotisk kan alt skje.

Skrevet

Bra sagt og jeg er enig med deg!

(Problemet er at jeg ikke gidder å diskutere dette her inne mer. Altfor mange mennesker som ikke klarer å se helhetlig på saker og ting, og som ikke skjønner at rasisme bare avler mer vold)

Amen.

Skrevet

Så lenge vi forbruker mesteparten av jordens resursser og lever som vi gjør osv., må vi bare regne med at det kommer mennesker hit og velter om på vår egen lille navlebeskuende trygghet og velstand. Too bad, men leken er over i lille koselige Norge.

Gjest firepile
Skrevet

Hvis du går rundt og tror på propaganden om at alle muslimer er ekstremister og at alle muslimske menn er voldelige, så står jeg ved at jeg oppfatter deg som forstokket!

Og det helt uten å komme innom krig og fred og sånt.

Jeg har aldri sagt at alle muslimer er ekstremister eller at alle muslimske menn voldlige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...