Gå til innhold

Drapet i Bodø: Stemmer i hodet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du, jeg blir så jævla forbanna!

Og jeg vet jeg kan skape oppstandelse nå, men jeg forstår faktisk at det blir rasister ut av sånt!

Jeg kjenner flere venninner som har vært sammen med menn fra midtøstenland, i de tilfellene er de halv eller helkriminelle.

Kan ikke Norge bare få sendt hjem de som ikke forholder seg til norske regler?

I dette tilfellet var det drap, men i tilfeller der det er knivstikking og "nestendrap": Send de for svarte hjem!

Skrevet

Og jeg vet jeg kan skape oppstandelse nå, men jeg forstår faktisk at det blir rasister ut av sånt!

Jeg kjenner flere venninner som har vært sammen med menn fra midtøstenland, i de tilfellene er de halv eller helkriminelle.

I dette tilfellet var det drap, men i tilfeller der det er knivstikking og "nestendrap": Send de for svarte hjem!

Kunne ikke vært mer enig !!

Gjest firepile
Skrevet

Han er ikke iraner, men nordmann.

Det PK-sludderet der kan du dra lengre ut på landet med. Regner med at en nordmann som bosetter seg i Iran automatisk blir "iraner"?

Skrevet

Det PK-sludderet der kan du dra lengre ut på landet med. Regner med at en nordmann som bosetter seg i Iran automatisk blir "iraner"?

Han blir sannsynligvis skutt!

Hva om vi ikke hadde etterlevd reglene der nede? Vi hadde ikke levd lenge, og det for bagateller å regne i forhold til drap.

Vi hadde fått avkapede lemmer for å stjele en tyggis!

Skrevet

Når man hører stemmer er man psykotisk eller schizofren. Hadde du vokst opp i et område med krig hadde du også kanskje drept. Ikke døm når du ikke vet den bakenforliggende historien til drapsmannen.

Skrevet

Han blir sannsynligvis skutt!

Hva om vi ikke hadde etterlevd reglene der nede? Vi hadde ikke levd lenge, og det for bagateller å regne i forhold til drap.

Vi hadde fått avkapede lemmer for å stjele en tyggis!

Da får de oppføre seg ordentlig da.

Gjest jo jeg er det
Skrevet

HELT ENIG !!!!

Jeg er så sikker på at det er mange som er enige, men de tør ikke si det !!

Jeg har alltid sagt det, jeg er og blir en rasist.

En bekjent har nyss startet i ny jobb, i et asylmottak, han har mistet noen fordommer, men jammen har det kommet nye også .... så hvor lenge han takler jobben er uvisst ......

Skrevet

De som skal undersøke ham har lang erfaring med folk med psykoseproblematikk.

Skrevet

Men heldigvis for systemet så er det sjelden man når frem med påstand om utilregnelighet. Det oppnevnes 2 sakkyndige som vurderer dette, og det gjøres en grundig vurdering i den forbindelse.

Skrevet

Når man hører stemmer er man psykotisk eller schizofren. Hadde du vokst opp i et område med krig hadde du også kanskje drept. Ikke døm når du ikke vet den bakenforliggende historien til drapsmannen.

Da må vi for guds skyld slutte å ta "krigsoffere" inn i landet. Hva er poenget med å hjelpe ett individ når det samme individet påfører et titalls andre personer ubotelig smerte!?

Skrevet

Han har en psykoselidelse som er kjent på forhånd, men har kuttet ut medisiner pga bivirkninger. (Noe mange som bruker den tyåen medisiner gjør.) Det er ikke noe han har funnet på i ettertid for å slippe straff.

Det jeg reagerte på var at nyhetsreporterene i samme setning som de fortalte at en tobarnsmor var blitt drept, sa at gjerningsmannen var psykiatrisk pasient. (Det var før de visste noe om stemmene som hadde beordret ham til å drepe.) Det setter meg i en bås som jeg ikke vil være i, som jeg ikke hører hjemme i. Selv om jeg har en psykisk lidelse er jeg ikke "farlig".

Skrevet

Da må vi for guds skyld slutte å ta "krigsoffere" inn i landet. Hva er poenget med å hjelpe ett individ når det samme individet påfører et titalls andre personer ubotelig smerte!?

De fleste, også fra krigsherjede områder, slipper faktisk å bli psykotiske. Og det er ekstremt få som skader/dreper andre selv om de har en psykose.

Skrevet

Han har vært norsk statsborger i 10 år. Før det bodde han her i 8.

Hva mener du skal til for å kunne kalles "norsk"?

Skrevet

HELT ENIG !!!!

Jeg er så sikker på at det er mange som er enige, men de tør ikke si det !!

Jeg har alltid sagt det, jeg er og blir en rasist.

En bekjent har nyss startet i ny jobb, i et asylmottak, han har mistet noen fordommer, men jammen har det kommet nye også .... så hvor lenge han takler jobben er uvisst ......

Du tør jo heller ikke innrømme at du er rasist. I så fall ville du brukt ditt faste nick, ikke et "anonymt".

Skrevet

Det er her systemet feiler. Det går mange tikkende bomber rundt uten oppfølgning.

Skrevet

Tragisk sak...

Mine tanker går til barna som skal feire jul oppi alt dette.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...