ariadne Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Hehe han er ikke så tiltrekkende i House serien da, men er du i hans aldersgruppe så kan han vel være det 0 Siter
mrxx Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Sikle er helt greit, både for menn og kvinner:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 He-he, det kommer vel rett og slett av - i overført betydning, naturligvis - at man blir så betatt at man ikke greier å holde munnen lukket. At man måper. Og gjør man det lenge nok, så sikler man. Det er et veldig vanlig uttrykk her jeg bor, i alle fall, har hørt det og brukt det i maaaange år. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Sov godt og drøm søtt... http://www.inside.no/upload/Images/Nyheter/Jenter%20om%20nakne%20menn/JenterOmMennSeksjon.jpg Helt greit. :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Sikle er helt greit, både for menn og kvinner:-) *sikle* haha! 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg har også reagert på det. Synes det er et forferdelig ulekkert uttrykk. På linje med "gli av stolen". *grøss" Jeg mener det er en god skikk å la være å beskrive sine egne kroppsvæsker med mindre tråden handler om nettopp kroppsvæsker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.