Gå til innhold

Kunstig juletre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egen skog :-)

Heldig du. De fleste har ikke det :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229531948' post='4042201]

Heldig du. De fleste har ikke det :-)

Nei, skjønner det. Men treet jeg har i år er forferdelig ekte å se til. Vi har kjøpt det selv om vi ikke trenger. Fire vennepar av oss har gjort det samme da de fikk se vårt :-)

Skrevet

Nei, skjønner det. Men treet jeg har i år er forferdelig ekte å se til. Vi har kjøpt det selv om vi ikke trenger. Fire vennepar av oss har gjort det samme da de fikk se vårt :-)

Og det er FK-utgaven?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229532376' post='4042208]

Og det er FK-utgaven?

Jepp :-). Du tror det ikke før du får se det :-).

Skrevet

Jepp :-). Du tror det ikke før du får se det :-).

Er det fyldig? Er dt lett å klappe sammen etter jula (sånn paraply-metode)? Hvor høyt? Hva er merket/fabrikatet? Pris?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229532611' post='4042214]

Er det fyldig? Er dt lett å klappe sammen etter jula (sånn paraply-metode)? Hvor høyt? Hva er merket/fabrikatet? Pris?

7 fot høyt, finnes også et mindre. Kostet kr 375.- Greinene må brettes ut, tror du må ha plass til å "stable" det bort ja. Veldig fyldig og pent. Men du må pynte det selv.

Skrevet

Svigers kjøpte på europris, det var faktisk kjempe fint!

Vet ikke hvor mye det kostet, men var sikkert ikke all verdens.

:0)

Skrevet

Svigers kjøpte på europris, det var faktisk kjempe fint!

Vet ikke hvor mye det kostet, men var sikkert ikke all verdens.

:0)

Ok.

Skrevet

Tenk på alle juletrærne som må stå mutters alene og vente ute helt alene da!

jA, stakkars dem, men de vil nå ihvertfall leve neste år også :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229512532' post='4041961]

3500 kr? Er det noe spesielt med det?

''3500 kr? Er det noe spesielt med det?''

Nei.

Men kundene som kjøper det er det noe spesiellt med, de må nemlig være stokk dumme om de betaler 3 500.- for et blått juletre av plast med 600 lys i.

Skrevet

''3500 kr? Er det noe spesielt med det?''

Nei.

Men kundene som kjøper det er det noe spesiellt med, de må nemlig være stokk dumme om de betaler 3 500.- for et blått juletre av plast med 600 lys i.

Særlig når samme tre er annonsert på en annen butikk, til 1500 kr. Det er ikke blått da... Fargeblind?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229547394' post='4042442]

Særlig når samme tre er annonsert på en annen butikk, til 1500 kr. Det er ikke blått da... Fargeblind?

Det var ei som nevnte at det var for mye blått i juletreet.

Skrevet

Det var ei som nevnte at det var for mye blått i juletreet.

Tro ikke alt du leser....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Der må jeg (dessverre) straffe deg. Vårt tre er det mange som har trodd var ekte, før vi fortalte at det var kjøpt. Så det så :-).

Baksiden er at du må ha på det lys og pynte det selv, men det greier jo de fleste :-)

Vel, FK-butikken her har hatt diverse juletrær inne, og jeg skulle vært bra halvblind for å tro de var ekte. Selv de dyreste. Dessuten liker vel de med fake juletrær å pynte dem selv? Er gjerne allergi eller for enkelhets skyld man velger kunstige trær.

Skrevet

Vel, FK-butikken her har hatt diverse juletrær inne, og jeg skulle vært bra halvblind for å tro de var ekte. Selv de dyreste. Dessuten liker vel de med fake juletrær å pynte dem selv? Er gjerne allergi eller for enkelhets skyld man velger kunstige trær.

Hei :-). Er vel halvblinde både jeg, mannen min og vennene våre da he-he. Skal kjøpe meg briller og studere treet nermere :-).

Allergi her i huset som gjør at vi velger kunstig tre ja. God Jul :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...