ringerikskringla Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Jeg skal flytter 10 januar og lurte på om noen kan si hva jeg må huske på før flytting. Tenker på papirer som kanskje må fylles ut,hvilke kontorer må ha beskjed om hva. er redd jeg skal glemme noe 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Melde adresseendring til biblioteket! ;o) www.posten.no hadde i alle fall en kjekk oversikt over steder man burde sende adresseendring til og man kunne gjøre det elektronisk, du får se litt der. 0 Siter
laban Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Her er en tråd - riktignok om flytting utenlands, men det kan du jo se bort fra - med mange tips: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3926650 0 Siter
Faure Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 Husk dildoen du har gjemt en lur plass. 0 Siter
ringerikskringla Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Skrevet 17. desember 2008 Husk dildoen du har gjemt en lur plass. dildoen var den første jeg pakket ned.... har en ekstra i skuffen så jeg ikke blir så nøden i jula 0 Siter
Faure Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 dildoen var den første jeg pakket ned.... har en ekstra i skuffen så jeg ikke blir så nøden i jula Høres bra ut. Det hadde blitt ei kjedelig jul om du ikke hadde en ekstra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2008 Skrevet 17. desember 2008 dildoen var den første jeg pakket ned.... har en ekstra i skuffen så jeg ikke blir så nøden i jula *Fnis* Bare så dere andre vet det - vi er søskenbarn så tenk hva jeg nå vet om Ringerikskringla! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.