Gå til innhold

Et glass med 90 Flux...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble mange å pelle opp fra golvet? Prøv å tøm en boks suketter utover du. Jeg plukket suketter i månedsvis.

Skrevet

Oisann, hva har skjedd??

3-åringen synes Flux er godt. Banansmak, må vite. Og det som ikke havner i magen, havner på gulvet, i Hello Kitty-veska hennes, inni munnen på dukka, bamser osv.

Skrevet

Det ble mange å pelle opp fra golvet? Prøv å tøm en boks suketter utover du. Jeg plukket suketter i månedsvis.

oh, yeah...

Skrevet

Ups... Spiste ungen mange? Man bør vel ringe legen i slike tilfeller?

Skrevet

Ups... Spiste ungen mange? Man bør vel ringe legen i slike tilfeller?

Nei, det tror jeg ikke. Det stopper vel etter 4-5 stykk. Da er det ikke godt lengre. Desto mer søl med Flux overalt...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229547927' post='4042450]

Nei, det tror jeg ikke. Det stopper vel etter 4-5 stykk. Da er det ikke godt lengre. Desto mer søl med Flux overalt...

Godt hun ikke fikk i seg mer iallefall :)

Du får sette ungen igang med å plukke opp samtidig som hun skal vise hvor flink hun er til å telle ;-P

Evt er støvsugeren et alternativ.....

Skrevet

Jeg vet........Storebror glemte boksen på vasken, og lillebror fylte hele boksen med vann. Så i kveld måtte jeg ut å kjøpe nye ( og jeg som nettopp hadde kjøpt).

Skrevet

Jeg vet........Storebror glemte boksen på vasken, og lillebror fylte hele boksen med vann. Så i kveld måtte jeg ut å kjøpe nye ( og jeg som nettopp hadde kjøpt).

*hehe*

Skrevet

Eldstemann spiste halve boksen, resultatet ble hvite flekker på tennene. De er nesten borte nå

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1229545865' post='4042409]

*nikker*

Da den eldste var lita pudret hun hele soverommet sitt. Det var pudder overalt, sånn babypudder. Jeg støvsuget og gjemte pudderet høyt i et skap. En liten stund etter ropte hun på meg. Hun hadde brukt en stol, så hun kunne stolt fortelle at hun hadde fått tak i pudderet igjen. Denne gangen hadde hun gjort en enda bedre jobb. Det var pudder på veggene og inni kleskapet også :-/

Skrevet

Da den eldste var lita pudret hun hele soverommet sitt. Det var pudder overalt, sånn babypudder. Jeg støvsuget og gjemte pudderet høyt i et skap. En liten stund etter ropte hun på meg. Hun hadde brukt en stol, så hun kunne stolt fortelle at hun hadde fått tak i pudderet igjen. Denne gangen hadde hun gjort en enda bedre jobb. Det var pudder på veggene og inni kleskapet også :-/

*hehe* Det er jo _såååå_ koselig med litt ekstra rengjøring ;s

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...